Ik wacht nu op een telefoontje van mn vriend. Trouwens ik hoorde gisteren van een meisje die ook bij hun had gezeten met haar zwangerschap (kindje is 4 mnd) dat die man en vrouw dus allebei geen kids hebben en dat die vrouw al eens eerder een burnout gehad heeft en zo chagerijnig is geweest tegen clienten. Nou en die man (zij runnen de praktijk) heb ik natuurlijk ookal problemen mee gehad met mijn 20 wkn echo. Maar bij dit meisje wilden ze dus wel wat doen aan haar werk als het te zwaar was,ze wilden bij haar dus wel een briefje voor haar maken dat ze bepaalde dingen niet meer mocht doen en bij mij wilden ze dat dus niet doen...En nog meer van dat soort rare dingen dus ik begon gelijk al aan mezelf te twijfelen of het niet aan mij lag..... @kuide wel goed van je ex dat ie dat geld voor je oude huis heeft gestort en ja verder wat moet je met zo een dwaas toch meid?
@aaliyah fijn dat lles goed was volgens de dokter! @basmalah gefeliciteerd met je man en af en toe moet je even lekker uithuilen bij iemand, fijn dan zo'n schouder. @heide wat leuk die pendel, ik geloof heilig in de pendel! ik ben eens gependeld en daar kwam ui meisje, jongen, meisje. de eerste klopt de tweede gaat ook kloppen haha de derde weet ik niet want ik wil hierna geen kids meer.
@wassen doe ik als het nodig is, als mijn mand vol zit zoek ik het uit gemiddeld heb ik zo'n 4 a 5 wassen per week. ik doe mijn wasmachine instelle en was dan s'nachts de volgende morgen doe ik het in de droger en als het mooi weer is hag ik het buiten op. @pretty in nieuwe kleren zit een bepaald goedje waar baby's vaak niet tegen kunnen ivm een gevoelige huid, ik zou de kleertjes dus wel uitwassen. @jolan k kan ook niet wachten totdat ik de kleine vast kan houden!
Kuide: die hond van jou is wel slim!! Was die van ons maar zo slim, die wil ook vaak spelen, maar zijn vrouwtje is nu wel eens moe...
@aaliyah, zijn meer mensen die problemen hebben met het stel hoor Genoeg verhalen over die 2 te vertellen, ook van thuis bevallingen die ik heb mee gemaakt. Maar daar ga ik je nu niet lastig mee vallen, je hebt een goed beeld van ze!
@vergo fijn dat alles goed wa bij de vk. @aaliyah misschien moet je toch eens je gevoelens aangeven bij die vk, straks moet je bij haar bevallen en dan voel jij je niet op je gemak.
@Aaliyah: Goed dat je vriend gebeld heeft. Als je je er niet prettig bij voelt gewoon altijd bellen. Het gaat niet alleen om jouw lichaam maar ook nog eens om jullie kindje! Wassen doe ik als er een mand vol is. Het is een kleine mand, maar precies een machine vol. De machine draait bijna dagelijks. Gewoon overdag, want hier hebben we geen goedkopere stroom savonds. Babykleertjes was ik wel gewoon hoor (de eerste was draait al ) alleen vond vriendlief het niet nodig.. Haha maar goed dat ik de was doe . Hebben jullie een voedings-bh gekocht? Wie bv wil geven dan he.. Ik heb er 1 besteld, wel een cupje groter en ook een breedtemaatje groter.. Lijkt me niet prettig een krappe bh te hebben met stuwing . Verder neem ik dan denk ik mee, een trainingsbroek. 2 grote t-shirts en/of nachthemden, ruim ondergoed, toilettas (met inhoud natuurlijk), extra sokken, pantoffels en kleding voor naar huis.
Nathalie: Mmmh een bartje gezond, My favourite Smakelijk! Aaliyah: Ik zou inderdaad ook eerlijk tegen haar zeggen hoe je je voelt. Mandy: Ben nu zo benieuwd of de pendel klopt inderdaad! Maar dan zou jij nog een kindje moeten krijgen... dus dat klopt dan misschien weer niet? Volgens de pendel krijgen wij 2 kindjes, want daarna stopt ie...en ik dacht juist altijd 3 kinderen te willen..haha. Eerst maar eens met 1 beginnen.
@Kuide je hebt een pb @Mandy ja ik weet het maar echt als je haar ziet dat hoofd alleen al..Echt zo een bitch. En dan durf ik dus al niet meer he...Ik ben ook bang dat ik haar heb, die man zal waarschijnlijk nog wel mee vallen omdat mijn vriend toen tegen hem geklaagd heeft,maar bij haar ja daar zie ik wel tegen op daar moet ik echt niet aan denken. Pfff probeer mn vriend te bereiken maar hij neemt niet op en ik wil nu wel eens weten wat ze gezegd heeft!!!
@Pm2B ik koop nu nog geen voedings bh omdat je borsten nog steeds kunnen groeien nu. Ik ga er pas over een paar weken een kopen vind het anders een beetje zonde.
heb ook nog geen voedingsbh's..... weet ook echt niet of ik dan dezelfde maat moet kopen Kan je die ook bij de hunkemoller kopen?
aaaah krijg net een berichtje van manlief: weetje dat ik echt kriebels heb in mn buik. Kan niet wachten tot ons kindje geboren is. Daar word ik nou vrolijk van haha
@Kuide: Arm vogeltje! Is het al opgehaald door de dierenambulance? Wij hebben ook zo`n grapjas-kat...die vangt elke keer jonge konijntjes en gaat er dan mee spelen. Haha, wat zijn katten toch meedogenloos @Rianne: Sterkte met je opa! Wat een vervelend nieuws zeg! @Gabester: Haha, herkenbaar jouw smeerkaas verhaal. Hier is er ook een....kan net praten; Mama brood eten, minaas (=smeerkaas). Maak ik de boterham klaar....Nee minaas eten!!! Pffff vermoeiend soms! @Mam1985: volgens mij zijn onze kleintjes bijna net zo oud. Wanneer is jouw zoontje geboren? Luuk is van 31-1-07 Heb net een jumpsuit met lange mouwen in maat 50/56 besteld. Echt leuke site. Heb zijn naam in grijs op de voorkant laten drukken! Ben erg benieuwd! Voor naar het ziekenhuis neem ik ook een aantal pakjes mee...We gaan voor een natuurlijke bevalling maar als het tegenzit wordt het weer een ksnee. Heb nu pakje van Nijntje, Noppies en nog een in-1-pakje in de tas zitten. Deze pakjes hebben allemaal voetjes er aan zitten, daarover heen doe ik superlieve, gebreide slofjes van mijn moeder. Heb ook 2 mutsjes in de tas...En een jasje van Noppies. Verder twijfel ik of we de voetenzak in de MC doen of gewoon een losse deken. Kijk wel even welke temp het is. Bij ons zei de kraamzorg ook dat de kleintjes in de zomer ook gewoon kruiken etc nodig hebben. Ze moeten hun energie kunnen sparen om genoeg te drinken. Dus moeten lekker warm gehouden worden. Heb alle kleertjes al gewassen en gestreken. Was ze altijd op 40 graden en gaan niet in de droger. Muv hydrofiel luiers, lakentjes etc. Die was ik op 60 graden. En ik ben een strijkmiep dus alles wordt gestreken, oops Haha, zie het maar als bezigheidstherapie. Verder is ons kleintje vandaag heel erg rustig! Gisteren wel CTG gehad die goed was maar kijk het toch even aan! Hij moet wel een beetje activiteit vertonen...Vanavond weer gymen, mijn vriendin is er ook weer bij. Was een weekje op vakantie!
Aaliyah: Ik ben zo'n pechvogel waarbij de boobs al helemaaaaal niet gegroeid zijn de hele zwangerschap. Verwacht ook niet dat ze nog zullen groeien. Ja enkel uitzetten door stuwing. Vandaar dat ik een cupje groter genomen heb.
Jolan wat een lief smsje! Mijn vriend is normaal helemaal niet zo van de lieve smsjes, maar vorige week kreeg ik er ook zo 1.. Echt een moment om bij weg te smelten he!
@Jolan wat een lief smsje zeg!! @Bab hopelijk gaat je kleintje een beetje bewegen,leuk zo een jumpsuit met naam @PM2B ja als je boobs niet zo gegroeid zijn dan zou ik ook niet wachten Net mn vriend aan de tel gehad en ze zei dat ze wel uitleg had gegeven en mij gerust gesteld had. Ze had niet het idee van mij dat ik niet gerust gesteld was, maar ik had zoeits van ja ik ga niet tegen haarin doe je bij je ha toch ook niet verwacht je toch ook dat ie weet wat ie doet...Vriend had ook verteld dat hij het vreemd vond van iedereen wat anders te horen en dat een ha het wel verontrustend vind zoveel harde buiken,toen zei ze dat ik had gezegd dat ik 'wat harde buiken' had nou niet dus had haar wel even verteld dat ik meer dan 20 op een dag had!! Echt belachelijk dus en dat ze zo makkelijk overal overdoet ook over een onderdruk van 45 dat dat niet kwaad kan alleen flauwvallen nee dat is niet gevaarlijk als je zwanger bent en je valt op je buik ofzo!!! Hij had gezegd dat we nu weg konden gaan en dan slechte recensies over hen konden gaan vertellen maar dat we dat niet doen,maar dat hij het dus wel raar vind dat er zo met ons omgegaan wordt en dat dit niet de eerste keer is. Ik zit te twijfelen of ik zelf niet moet bellen maar ik denk dat ik het beter niet kan doen omdat ik dan echt uit mn bol ga en dat kan ik maar beter niet doen. Het raarste vind ik zelf dat jullie allemaal het advies krijgen om rustig aan te doen met veel harde buiken en bij mij is het normaal en wordt niet gezegd van je moet rustiger aan doen of minder gaan werken of nu maar stoppen met werken ofzo... Sorry voor het lange verhaal meiden
aaliyah, is het de enige vk bij jullie inde buurt? Is het niet verstandig om naar een ander te gaan? Heb ik ook gedaan aan het begin van mn zwangerschap.
Jolan, lief smsje!!! Die vriend van mij kan ook al niet meer wachten. Nooit verwacht dat ze zo zouden omslaan Ik heb echt last van mjn lies Is niet leuk.