Aaliyah: als je je misschien prettiger voelt bij een andere vk praktijk is het dan een optie om over te stappen? En wel vervelend dat ze aan de telefoon het verhaal verdraaid zodat zij er goed mee weg zou komen.. Wat betreft het feit dat je nog wel werkt.. ik zou wel aangeven op je werk dat je het rustiger aan moet doen.. Misschien minder uren ofzo? Tenslotte heeft de ha dat wel gezegd, en is toen ook tegen mij gezegd door de vk toen ik meer dan 20 harde buiken op een dag had. Lijkt mij heel normaal toch..
@kleertjes: Heb een nieuw pakje gekocht die mee gaat naar het ziekenhuis. Jasje heb ik nog wel van mijn oudste. Doe voor de zekerheid ook een meidenpakje erin, je weet maar nooit. Voor mezelf: 2 t-shirts, ondergoed, pyama, kleding voor het naar huis gaan. De kleine is hier vooral 's avonds erg druk. Mijn buik gaat dan alle kanten op. De kleine ligt ookal mooi met het hoofd naar beneden. Moet/wil de kasten nog uitmesten, maar heb niet veel zin.
He meiden, Echt een rotweer zeg, zat net 5 minuten buiten met mn meisje begint het te regenen Echt balen want hele dag binnen verveeld zo Ik was ook alles op 30 / 40 graden hoor prettymommy2be En waarom moeten die hydrofiele luiers zo hoog gewassen worden...heb ik nooit gedaan Aaliyah, hier ook vreselijk irritante poes! Whaaaa word er soms gek van haha Kan je inderdaad niet weggaan bij deze vk? Hier word ook gewoon overdag gewassen, geen nachtstroom, maar anders red ik het ook niet hoor.... Wat een lief berichtje Jolan! Nou ik ga maar eens even tweenies kijken met t meisje fijne dag nog xxx minnie
ik bedenk me dat ik nog geen jasje heb voor de kleine. Wat voor maat hebben jullie? en is het een dik of een dun jasje?
jasje: ik heb een dikke jasje in maatje 56 en een dun vestje in maatje 56 1e pakje: een lief nijntje pakje.. en een leuk pakje vd hema.. die gaan in de tas mee naar het zh tip: ze hebben bij de action nu een weekend tas in de aanbieding.. (3,50 ofzo) heb er ook gelijk een toilettasje gehaald een fles shampoo. tandenborstel tandpasta... een klein inklap borsteltje, lippenbalsem. allemaal voor in de vluchttas /zh tas
nathalie, zijn die jasjes voor na de bevalling? WEet niet zo goed wat ik moet kopen voor van het ziekenhuis naar huis..... en daarna heb ik natuurlijk ook een jasje nodig. Maar misschien koop ik wel een vestje... maat56 of 62 WEet niet wat het beste is.
Jolan, zijn idd voor na de bevalling. Maar ik wil er nog 1 bij hebben in maatje 56 en dan een makkelijke kleur
oh die is wel schattig! deze had ik gezien http://www.prenatal.nl/Shop/Product.asp ... ctid=39445 denk alleen dat die wel dik is... vooral voor vande zomer
Dezelfde als ik heb geplaatst Is idd erg dik, daarom heb ik hem wat groter gekocht. Kan ik hem straks gebruiken als het wat kouder is 's avonds om van huis naar de auto te lopen oid
zo dames, hier weer trug van mn werk, nu alle administratie van mn bewoners op orde en kan het volgende week ff overdragen, daarna ff boodschappen gedaan, in de winkel viel ik bijna om van de honger, ff snel broodje gegeten, hihi en bij de visboer kibbeling gehaald, die was erg lekker. pfff de kleine is heerlijk druk zijn huisje aan het verbouwen, beetje pijnlijk voor mams in mn zij.... owwwwwwwwwwww morgen komt mn schoonmoeder de wieg brengen!!!!!!!!!!!!!
voedingsbh's koop ik na de bevalling pas. mn boobs zijn zo gegroeid, en mochten ze nog groeien of na de bevalling slinken, dan heb ik in ieder geval een goede maat. als ik ze nu al koop zijn ze straks w.s. te groot of te klein....
haha die laatste heb ik ook. compleet met mutsje en slofjes. voor mijn zoontje vorige zwangerschap gekregen.. nu een baby pakje in kleur gehaald. ik vind persoonlijk wit niet zo leuk staan