Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

heb jasje in de maat 56, 62 en 68.
    de grotere maten heb ik overgenomen van een vriendin, die in 56 heb ik gekocht.
    niet superdik maar ook niet super dun....

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

die heb ik ook in 56. maar dan creme bruin....

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

zoo ff nieuwe beebwas erin doen.
    de gekleurde hydrofiel luiers zijn aan de beurt...

5. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Zeana...dat is eenhele slimme! Dat ga ik vandeweek gelijk maar even regelen! Thnx!

@Aaliyah...nee, de buren hebben geen sleutel...de ene kant woont er net en de andere hebben m alleen als wij op vakantie zijn ofzo...zijn een beetje rare mensen...en die zijn trouwens nu ook op vakantie...
    Enne...mijn huisdieren zijn altijd vervelend..hahaha...nee hoor...maar gisteren wel...hadden ze een bakje met krekels (voer voor de hagedissen en de spin) op de griend gegooid en die was dus open gegaan...helaas was het 's nachts gebeurd dus toen ik het merkte kon ik op jacht naar krekels...beetje jammer...

@Rianne...ik heb vandaag even gevraagd wat er in die vluchtkoffer moest zitten als je gewoon thuis wil bevallen en ze zei dat het dazn meer gaat om dingetjes voor na de bevalling...zoals kleren voor je zelf...schoon ondergoed...toiletspullen en eventueel kleertjes de baby die je er zo uit zou kunnen pakken...ow en slippers ofzo...

@Mama1987...misschien hebbenwij wel hetzelfde eerste pakje dan! Ik heb ook zo'n overslaghemdje...dat wilde Steef graag omdat ie idd had gehoord dat dat makkelijker is voor het begin...en ook hebben we daar het mutsje en de slofjes van! In het groen.

@Heide...het eerste uurtje wel...maar toen ging het regenen..en door de verbouwinh staat de hele schuur nog vol dus ik had echt geen plek om te zitten...de hond ging voor de deur zitten met een heel boze blik..haha! Maar gelukkig hoorde Steef ons toen en konden we lekker warm naar binnen!

@Girafje...ja..het is nu een obsessie of ik ze wel heb...dat heb ik ook al in de auto...ik heb een keer mn sleutels in het contact laten zitten en met de hand de deur op slot gedaan...daar stond ik dan in de parkeer garage...nu kijk ik altijd 3 keer of ik ze wel heb gepakt!

@Laura...ja moet me eigenlijk schamen heh...nu zo weinig laten horen...SORRY! had het zo druk joh...mn zusje was jarig en er was Pasar Malam en verder was ik gewoon moe en lui...maar dat is eigenlijk geen excuus! Moet nu toch rustiger aan doe van de vk...dus nu zal ik het vast weer makkelijker bij kunnen houden!
    Wel lekker van de 200 euro! en als ie dan verder geen gehoor geeft...dan toch niet! Sukkel!

@pm2b...ik heb alles op 30 graden gewassen...maar ik was onze kleren (meestal) ook op 30 graden...en ik was bang dat de kleuren anders gelijk dof zouden worden!

@Mandy...nou dat is idd handig! Nou woont mn zus hier vlakbij..maar ik wist niet of ze er was en heeeeeeeel toevallig had ik mn telefoon binnen laten liggen terwijl ik die altijd meeneem! Helemaal nu! Mn hoofd is gewoon een beetje een vergietje!

@Nathalie...zo leuk die nijntje pakjes! Wij hebben die onderste als eerste pakje! SUPER!

Vandaag dus weer bij de vk geweest....was veel te vroeg...had verkeerd gekeken (vergiet heh!)
    Opzich was alles goed alles moet ik dus nog rustiger doen...ze zei dat ik ondertussen hoogzwanger aan het worden ben en dat het dus helemaal niet raar is dat niet alles meer lukt en wil!

Over mn buik zei ze dat dat strakke komt doordat de baarmoeder zich aan het voorbereiden is en dat het gewoon eensoort harde buik is....de één heeft het wat pijnlijker en daarbij trekt het steeds weg...hier is het gewoon continu gespannen...vandaar dat ik bus weer wat rustiger moet doen...
    Best rot...want er moet nog wat behangen en geschildert worden en ik ben niet zo goed in toekijken...maar ja...

Dat mn bovenbuik zo zeer doet komt omdat meneer het echt beurs heeft geschopt...ze zei dat er gewooneen soort van blauwe plek/kneuzing zit...BEDANKT VRIEND!

Hij is nu ongeveer 2750 gram...dus hij is nog steeds en lekker dikkerdje! Haha!

En ik trouwens ook...maar volgens mij klopt het niet! Ik woog daar 8 kilo meer dan 3 weken geleden! En thuis woog ik er maar 3 meer...ik geloof ook echt niet dat ik zoveel ben aangekomen want ik eet veel minder omdat ik het zo zuur heb...(rennies helpen trouwens wel!) Neem wel wat lekkers enzo...maar gewoon een beetje...omdat ik anders last krijg...maar we zullen volgende keer wel zien...
    De 11e moet ik weer!

6. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Jullie kletsen teveel!! ;)
    Lees steeds maar de laatste 3 pagina's terug, anders is er geen beginnen aan.

Heb ik nog wat gemist?

Ik heb vanmorgen bloed geprikt voor de suiker en mag morgen naar de vk. Best weer zin in!
    Bij prenatal nog een wikkeldeken gekocht voor de baby in de maxi cosi en spulletjes om de wandelwagen op te maken. Wat kun je blij zijn met een simpel wit lakentje en hoeslakentje he!

Zo, nu even kijken hoe het op m'n werk is.

Tot later maar weer!

7. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @ gabester wat rot zeg dat je niet naar de begravenis mocht, sterkte!
    @mama1987 bedankt voor de tip, ga snel ff naar de hans textiel.
    @Rianne1984 de misselijkheid is gelukkig weg! Ik kan ook niet stilzitten hoor. Wat voor verf gebruik je? Ik wil ook graag een kleurtje 3 maanden geleden had ik me haar donkerbruin geverfd maar het was na 2 weken oranje en nu nog steeds. Wil eigenlijk weer me eigen kleur. Blond.
    @Basmalah balen dat je er doorheen zit. Gelukkig nog maar 2 dagen!
    @buddy ik zit bij Luna kraamzorg. En mijn placenta lag met 20 weken voor me baarmoedermond vandaar dat ze nu gaan kijken of hij omhoog is gegaan. En als het niet gaat wel thuis blijven he!! Ik heb nog steeds last van een terror konijn hihi.
    @Nathalie3004 ik ben ook al steeds hier op me werk aan het opruimen, maar thuis heb ik steeds geen zin! Echt erg! Lekker dat alles van KONIJN weg kan, ruimt lekker op!
    @ heide lekker dat je verlof hebt, lijkt me ook een heerlijk gevoel! Geniet ervan! succes nog even met de vergadering.
    @Mac ik heb me luiers 1x op 60 graden gewassen. Moet het vaker?
    @zeana ik denk dat als het mischien weer warmer word dat ik dan wel meer vocht ga vasthouden. Ik heb een langzaamwerkende schildklier en zonder medicijnen houd ik ook altijd vocht vast. Ik ben er dus wel bang voor. Ik doe nu elke dag me trouwring even af en weer om om te kijken of me handen al dikker worden. Hoop dat het vocht bij jou niet te erg word!
    @jolan25 ik heb ook heel veel zin om mijn kleintje in mijn armen te houden. Ben ook zo benieuwd wat het word!
    @Snieke83 ben benieuwd naar je fotoshoot!
    @vergo fijn dat alles goed was!
    @kuidebokibi dan zou ik lekker gaan slapen ipv naar de cursus.
    @buddie misschien wil ze je wel niet ongerust maken en beseft ze niet dat ze dat zo juist doet. Fijn dat je vriend heeft gebeld. Ik ben niet bij die vk gegaan omdat ik wel meer rot verhalen heb gehoord van mensen. MAar goed je hoort de rotte altijd en de positieve nooit natuurlijk! Ik ben tevreden over waar ik zit, en mijn schoonzus was ook tevreden over hun.
    @prettymommy2be ik heb 2 voedingsbh`s gekocht bij wibra voor 5 euro per stuk. MAar draag ze nog niet.
    @Minnie22 arme jij dat het net begint te regenen als je buiten bent! Het schijnt weer beter te worden.
    @Nathalie3004 ik heb dat onderste pakje van nijntje ook in 56!
    @ Mac oh wat leuk dat je morgen de wieg krijgt!
    @Sarah84 balen dat je rustiger aan moet doen. HOu nog even vol het einde is in zicht!

Ik heb verder een soort velours creme wit pakje met een broekje en vestje en dat vestje is best dik genoeg als jas.
    Zal vanavond eens wat foto maken en proberen te plaatsen.

8. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @Sarah84 hebben jullie een spin? Vind ik toch zo eng hihi vroeger zo eens geschrokken van een spin dat ik er niet meer bij in de buurt kom!
    .

9. Chingy

Chingy Actief lid

28 apr 2009
    356
    0
    0
    Brabant
    Hey hallo allemaal,

Dit is echt iets voor mij, ik ben nu 35 weken zwanger en pas vandaag ontdek ik dit forum :(
    Hopelijk hebben jullie nog plaats voor mij bij de juni mama's...

Ik zal even kort wat over mezelf vertellen;
    Ik ben 26 jaar en moeder van een dochterje van 5 (bijna 6). We (ik, mijn man en dochtertje) wonen in eindhoven en 1 juni ben ik uitgerekend van ons 2e kindje...een jongentje :)

Ik heb net alvast een fotoalbum aangemaakt met wat foto's van het kamertje. Het is nog niet helemaal af, maar dat komt nog wel.

Wel leuk om te lezen hoe het met iedereen gaat, en fijn om te weten dat ik niet de enige ben met last van maagzuur en indalings weeen. haha

Iedereeen heel veel succes met de laatste loodjes en ik zal proberen om regelmatig even te reageren op jullie verhalen en mijn eigen "vorderingen" te melden :D

10. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Chingy, welkom en gefeliciteerd!

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    nou... komt de post met m'n pakket...
    zitten de belangrijkste dingen er niet in, worden nageleverd. (dekbed en een matrasonderlegger voor de oudste)

maar ik kan wel het huis versieren als de baby geboren wordt.

Sarah; alle krekels gevonden? brrr

Stephanie; wat voor wikkeldeken heb je gekocht?
    ik vind deze erg leuk
    en van lief heb je ook een leuke, maar die is gelijk weer een stuk duurder.

Pakjes... wij hebben een setje van Prenatal Pure (met dat vogeltje) en een setje van Lief in het groen.

12. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!

welkom! gezellig. er wor dhier heeeeeeeeeel veeel gekletst hoor. dus maakt niet uit als je niet op iedereen kan reageren, als je maar lekker je ei kwijt kan ;)
    leuk hoor eerst een dochtertje en nu een zoontje!!

marloes: ik heb in dat design een labeldoekje..

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    chingy, welkom en nog gefeliciteerd met je zwangerschap!

er komen zo de laatste weken nog heel wat nieuwe dames bij! Gezellig

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

pfff kan merken dat ik op mn werk geweest ben,
    ben erg moe en voel me niet zo lekker....
    kost toch weer meer energie en stress....
    zag er gisteravond al tegenop....
    dat klote werk ook.....
    maar nu is het af....
    vanavond maar op tijd naar bed, ofzo...

zou eigenlijk ff met de hond moeten wandelen, maar ff geen puf en het regent....
    straks maar ff dan, hij hoeft ook nog niet perse, is om 12 uur nog geweest....

15. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    morgen maar ook eens voeding halen en luiers .. beschuit met muisjes? hebben we dat ook alvast in huis..

al hoewel ik beschuit met muisjes niet leuk vind.. eens googlen naar andere ideetjes om op te trakteren als de beeb eris..
    iemand een idee?

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

hoi welkome hier en gefeliciteerd met jullie zwangerschap...
    let wel op er wordt hier veel gekletst....
    kus

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

ik spiek mee voor leuke alternatieven.....

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

ga maar run's house kijken op mtv, erg leuk... en is er de hele middag op...

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Marloes, Lief! Heeft inderdaad leuk maar ook duur spul :D

Ik heb dit weekend deze nog gekocht in maat 56

Oh en deze nog, kon hem niet laten liggen :D

En voor aan de Maxi-Cosi

En dit dekentje van mijn mams voor in de kinderwagen

En deze heeft mijn zus voor mijn verjaardag gekocht

Nu wil ik heel graag nog een speel/boxkleed van lief! maar waarschijnlijk is ie of te groot of te klein voor de box :D

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36

Oh ja die van nijntje met groen vind ik echt super, die wil ik oo nog gaan halen

Deel Deze Pagina