Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    jeetje sigrid,
    sterkte meid!
    Hoe ver was je?

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    siesje, hele dikke knuffel voor jou en veel sterkte samen. Hoop dat je je snel weer bij een club mama's mag aansluiten

3. Lonnie26

Lonnie26 Bekend lid

8 nov 2007
    598
    0
    16
    office manager die niemand managet
    Eindhoven
    Siesje, wat vreselijk! Heel veel sterkte meid!

4. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    @Sigrid, wens je veel sterkte en een dikke *knuf*

Liefs Anna

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    siesje. ik wens je sterkte, maar ook geluk bij de volgende ronde. *knuffel*

6. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    welkom nieuwe zwangeren. gefeliciteerd.

Wil je op ons lijst (zie onder mijn banner)

stuur een pb aan mij of marloes80 met de volgend informatie:

uitgerekend datum,
    leeftijd,
    hoeveelste kindje,
    thuisbevallling/ziekenhuisbevalling,
    borstvoeding/flesvoeding,
    ga je meedoen aan moeders voor moeders.

Eventueel als je al afspraken heb staan, kunnen wij die ook toevoegen.

7. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    even een ego bericht nu:
    verschrikkelijk geslapen. lag de hele nacht te denken over een echo. hoe ik nu eentje zou kunnen krijgen zonder dat dat als mijn termijn echo word gezien. heel stom eigenlijk want dit heb ik nu alleen omdat ik een beetje jaloers op de meiden zijn die dat wel mogen.

Maar mogelijk ben ik dan toch nog een beetje onzeker.. want ik wil NU al hartje zien kloppen om de vertrouwen er weer in terug te krijgen.. maar tegelijkertijd denk ik, ik heb mijn kwaaltjes, maar ik ben niet misselijk.. misselijkheid komt van hcg.. waar is mijn hcg dan? heb ik die nog..

nou woensdag intake met vk. ga ik even met haar mijn onzekerheden bespreken. zit weer over testen na te denken....

*zucht* oke. ik ga even afwassen nu.

ben erg moe en krijg vanavond bezoek van tante en oom die hier nooit komen...

8. McGyver

McGyver Niet meer actief

@celinaaa
    dank je

@all
    ik lees zo wel ff trug eerst ff stukkie schrijven.
    pfff ben vanaf gister echt misselijk aan het worden, en af en toe een duizeling. maarja hoort erbij he.
    gister leek het wel of niemand wilde weten dat we zwanger zijn,
    afspraken maken lukte niet en als er 1 stond werd ie afgezegd, mensen moesten eens weten waarom we echt langs wilden komen, haha.
    nu bij toeval belde mijn schoonmoeder net dat ze morgen op de koffie willen komen, komt het toch nog goed en kunnen we het nog snel vertellen. straks worden we geknipt door mijn vriendin, heb die afspraak natuurlijk onder het mom van gemaakt, hihi heb er zo'n zin in.

zo nu ff trug lezen

9. Siesje

Siesje Actief lid

24 jan 2007
    430
    0
    0
    Hi meiden, dank jullie voor je lieve briefjes... Ik was ongeveer 5 weken zwanger, heel pril dus nog. Het vreemde is dat ik me sinds gisteren ook echt niet meer zwanger voel!
    Zit nu ook zwaar in dubio of ik het aan mijn ouders ga vertellen... Aan de ene kant zou ik dat heel fijn vinden, aan de andere kant ben ik bang dat ze dan vervolgens steeds denken: zou ze al weer zwanger zijn? En daarbij zou ik het heel leuk vinden om het ons dochtertje door "ik word grote zus" op haar shirtje te laten "vertellen". Dat shirtje komt trouwens vandaag met de post binnen.....
    We hebben het meest leuke meisje op de wereld al, daar kreeg ik vanmorgen een enorme knuffel van.... Dat maakt een hoop goed!

@Pixie: bij Iza hebben we onze eerste echo ook pas bij 11 weken gehad. Wat duurde dat lang...... Toch was ik wel blij dat ik niet eerder "hoefde", want dat betekende ook gewoon dat er geen aanleiding voor was. En dat alles dus prima zou zijn!
    Misselijk zijn is echt geen graadmeter hoor! Ik zelf was pas bij ruim 6 weken alleen 's morgens misselijk. En dan ook nog alleen als ik geen pindakaas had gegeten... Tja.... beetje vreemd. Er zijn genoeg zwangeren die geen seconde misselijk zijn hoor!

10. McGyver

McGyver Niet meer actief

heel veel sterkte meis! kus

11. McGyver

McGyver Niet meer actief

pfff lijkt wel of ik steeds misselijker en duizeliger wordt, ik ga maar ff achter pc weg,
    onthoudt toch niks nu als ik lees.

super van de goede echo dames.

tot snel, als ik me wat beter voel

xxx

12. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    @Siesje: wat erg joh. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en ik hoop voor jullie dat je gauw zwanger mag worden.

Knuf

13. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    dank je siesje voor het aanmoediging. ik weet dat ik juist dankaar mag zijn dat ik niet misselijk ben maar als iedereen blijft vragen.. en ben je al misselijk.. dat doet me wel even denken weer...
    maar ik wacht gewoon tot woensdag .. hoor wat de vk zegt.

ik kan snappen dat je het even moeilijk vind om te beslissen of je je ouders vertel.. geef het even tijd. je zie het vanzelf wel als je de behoefte heb het te vertellen. misschien maakt het de verrassing minder leuk, maar ag.. blijft toch altijd leuk nieuws als je weer zwanger bent ;)

14. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Ik heb niks teruggelezen omdat ik weer geen tijd heb, dus ben even niet meer op de hoogte van wat er hier allemaal speelt.
    Wou mezelf alleen weer ff melden.
    Hier gaat het nog steeds goed hoor!

*zwaai*

15. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    goed dat het allemaal nog goed gaat oek oek.

16. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Heb ook niet echt tijd om alles terug te lezen. Zag wel dat t bij Siesje mis is. Sterkte meisje!

Hier alles oke, vannacht voor t eerst misselijk. Nu niet echt misselijk maar ook niet echt honger. Wel heeeel moe, dus ik kruip even in bed.

17. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Pixie ik ben ook niet misselijk hoor! Misschien dat het je een beetje gerust kan stellen. En vraag het maar gewoon aan de vk zou ik zeggen, wie weet mag je er wel 1 voor de termijn-echo. Ik ben zo stom geweest om net nog een test te doen die ik nog had liggen. Hij is nu weer minder duidelijk dat de test van een week geleden... Geen aanrader dus! Het slaat ook nergens op, want zelfs na een mk test je nog zwanger maarja.

Siesje wat vreselijk meid, heel veel sterkte de komende tijd.

Zou iemand in de lijst willen zetten dat ik 14 nov de termijnecho heb?

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    dat had ik gisteren al gedaan Meris

19. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meide

prixie ik ben ook helemaal niet misselijk hoor, maar dat hoeft ook helemaal niet, 50%van de vrouwen word misselijk, 50%dus ook niet!
    maar ik snap je wel hoor, ik heb verder ook niet veel kwaaltjes vandaar dat ik me ook vaak afvraag jeetje zou ik nog wel zwanger zijn.....
    maaruhh tja als je een meegaande vk hebt zegt ze misschien voor je geruststelling eerder een echo, maar hou er rekening mee dat ze ook kan zeggen gewoon met 12 weken.
    maar je kunt wel altijd vragen of het ipv 12 weken met een week of 10 kan, mijn vk vertelde dat ze zbij hun vanaf 10weken de echo;s doen!
    en als je echt wilt kun je natuurlijk ook voor35euro bij zo'n bureau een echo laten maken, dat kan vanaf 7weken!

meris, ik stond net in de etos naar de cb testen te staren, maar 11 euro voor eigenlijk iets onnodigs vond k toch een beetje zonde, als ze goedkopere hadden gehad had ik misschien wel een testej gewagt hahahaha hoe dom eigenlijk he want ht zegt helemaaaal niks....

xxxx

20. guuske

guuske Lid

1 okt 2008
    10
    0
    0
    Hoi Meiden,

Ook ik ben er sinds afgelopen maandag achter dat ik zwanger ben. Wat een droom zeg. En nog zo onwerkelijk!
    Een ding is wel heel duidelijk: Zere borsten! :)
    Verder heb ik last van brandendmaagzuur en heb na de lunch een mega dip! Echt misselijk ben ik ook nog niet geweest. Maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat dit pas na 6 weken komt bij de meeste zwangere (die bij de 50% behoren).

We gaan straks naar mijn ouders. Mocht het zo zijn dat het misgaat dan ga ik ze dat toch ook vertellen. Hoe zien jullie dat? Vertellen of niet vertellen!

Succes allemaal!

Deel Deze Pagina