Gefeliciteerd Guuske! mijn ouders weten het ook, die van man niet.... maar das een heel ander verhaal ; ) ook voor het geval als het mis zou gaan, dat je toch ergens steun kunt hebben
he pixie, waren de flessen van mvm deze keer wel opgehaald? heb je het eigenlijk nog tegen de buren gezegd?
pixie, ben jij toevallig op de site geweest? de helft is weg?! heel raar, heb de beheerders al een mail gestuurd, alleen van de eerste pagina... hoop dat ze alles terug kunnen vinden.... reclame van de site staat nu ook heel raar in de tabel. dus dames, willen jullie opnieuw een pb sturen naar pixie of mij... tot 19 juni staat er wel op... raar
zo, heb geloof ik 60 pagina's door gebladerd.. en hoop dat iedereen nu weer op de lijst staat. De extra dingen weet ik niet meer... dus kijk even op de lijst of alles nog klopt en vul anders aan... via pb naar pixie of mij.. zo gaat nu eerst een kopie van de lijst in word opslaan...
Hey bedankt, kan ik lekker haring eten Ik had dit toendertijd (4,5jr geleden) gelezen dat t niet goed zou zijn...... Ben er wel blij mee, is de enige vis die ik echt lekker vind!
heb zoveel mogelijk bijgelezen alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd voor de dames waar het niet goed is gegaan heel veel sterkte en neem de tijd om het te verwerken dat is heel belangrijk ben 6 keer zwanger geweest,maar heb me nog nooit zo slecht gevoeld als nu misselijk,moe,ben niet vooruit te branden kan de hele dag wel slapen ontzettende zere borsten maar het hoort erbij zo moest even zeuren (mijn man is er niet) dan zijn jullie aan de beurt alweer 7 wk en 4 dagen onverstelbaar
weer een mijlpaal. ben vandaag 7 week haha . mandag nog een week en ik kan voor de intake! (en eens een datum vragen voor de echo) heb vandaag wel weer krampen onderin de buik.. en savonds als ik op bed ga!
Hoi meiden, Hier nog steeds niet fit. Daarnaast vermoed ik dat ik een blaasontsteking te pakken heb. Dit weekend moet ik maar goed drinken en anders maandag maar naar de huisarts. Ik baal er wel behoorlijk van. Groeten Friezin
Hey allemaal, Siesje sterkte meid....Ik heb het toe wel verteld aan mijn ouders, maar de verassing is waarschijnlijk net zo groot als het strax goed is! Heb nu last van misselijk gevoel telkens na het eten (vooral als het vet was). Het is niet leuk maar ik ben toch blij omdat ik verleden week even nix voelde en echt bang was dat het mis zou gaan... @pixie als je een nekplooimeting laat doen krijg je wel weer een echo bij 12/13 weken, maar ik weet niet of het nog vergoed wordt. Ik meld me in Eindhoven aan op de hogeschool, daar vragen ze zwangeren om echoscopie te oefenen! En tja, da's er toch weer een extra. Enne alle nieuwe juni mama's gefeliciteerd en gezellig.....
niet te lang mee rond blijven lopen friezin! anders ff de doksterdienst bellen die kunnen je wel een medicijn voor schrijven (heb vaak blaas onstekingen) een blaasonsteking als je dar te lang mee doorloopt kan het naar je nieren gaan
Hoi hoi, Ben echt pas net zwanger maar af en toe ben ik een portie misselijk!! Hebben jullie dit ook al zo vroeg gehad!?
had het met wat periode.. meer een beetje gek gevoel op de maag. gelukkig geen kots neigingen haha.. sterkte ermee! hier wel ineens minder trek in eten.. en alsik dan honger heb dan eet ik ineens een stuk minder als daarvoor.. heel gek.. en mijn verslaving is weer terug: Appels eten! was er bij de 1e ook gek op...mmmmmmmmh
Ik heb net de dokterswacht gebeld. Om 17.30 uur moet ik een plasje inleveren. Het doet echt enorm zeer. Als het maar niet iets anders is Groeten Friezin
Voor de misselijke dames onder ons. Ik gebruik sinds een paar dagen Okugest van VSM is volkomen onschadelijk voor het kindje en helpt mij enorm. Was tot een paar dagen geleden 24u per dag misselijk en nu nog wel af en toe maar een heel stuk minder.......