hey meiden danjo bedankt voor je reactie!ik heb er idd ook met vlagen meer last van, en dan is t ook gewoon wittig maar nu was het dus ietsje anders, en ja als het maar even wat anders is dan anders maken we ons al zorgen he haha, maar tis nu weer normaal dus, hoop maar dat dat zo blijft haha.verder alles goed met jou? lenos welkom hier meid geniet ervan! christie balen zeg kan me voorstellen dat dit ontzettend vervelend is, en ook al zegt het in de helft van de gevallen niks, kan me voorstellen zeker met je voorgeschiedenis dat je je nu behoorlijk zorgen maakt, maar laten we er maar gewoon op hopen dat het geen kwaad kan...en dat er over n kleine 8mnd een mooie baby komt bij jou! guusje welkom hier, gefeliciteerd! meme ja erg he, ja met dat testen heb ik ook de drang maja dan vertel ik mezelf maar weer dat dat eigenlijk niks zegt dus heb t maar bij 2 gelaten haha.ben blij als de eerste echo is geweest haha. friezin super zeg dat de pijn in je blaas voorbij is!ben blij dat ik niet de enige ben die zich dat sochtens afvraagt.
nou hier alles goed, heb nu toch wel t idee dat ik een beetje misselijk ben, hoef niet te spuugen maar kan dit toch zeker misselijkheid noemen, hoe raar ook dat geeft je dan toch even een goed gevoel haha. en wat jent ook zegt, dat van geen verschijnselen is idd waar, mijn moeder heeft bij mij en mijn zus ook nergens last van gehad dus tja... maar 1 ding is duidelijk we maken ons allemaal wel een beetje zorgen en zijn allemaal wel s onzeker, vind t fijn dat ik dat hier kan zeggen, want met me vriend kan ik t daar niet echt over hebben die is er nuchter en positief en zegt alleen dat ik me niet druk moet maken dat t allemaal gewoon goedkomt, plek voor twijfel is er bij hem niet... xxxx
Hoi Christie, hoe ist nou met je? Ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan. Hier alles goed. Ik ben alleen echt heel snel moe en ik slaap nog steeds slecht... maar ja als dat alles is Prettige dag vandaag! x Inger
@Christie, houd de moed erin, waarschijnlijk is het een bloeding veroorzaakt door wat anders (omdat je vorige keer ook een bloeding had en daarna een super echo!) @Lenos en Guusje, welkom en van harte gefeliciteerd! Lekker van genieten Liefs Anna
brrr daar word me buik wel een beetje draaierig van haha, maaruh ik hoor ze altijd maar over een ruggeprik tijdens de bevallign maar is dat normaal of?
Hier alles goed annoniempjuh heb 2 live bevallingen meegemaakt en zelf met mn mk 8 uur lang weeen gehad dus ik sla ff over ff over klachten het wil idd helemaal niks zeggen 2 keer eerder zwanger geweest en erg ziek ervan geweest en toch was het mis Nu heb ik wel wat klachten maar nog niet zo erg als de eerste 2 keer. De eerste 16 weken blijven gewoon spannend endie weken erna ook weer
Hoihoi, Heb t dus gisteren aan mijn moeder verteld, had een boekje gekocht "En dan ben je oma!" Nou toen ik t gaf zag ze eerst de achterkant. Toen draaide ze hem om, en keek eerst naar de schrijfster, en toen zag ze het staan... Oma! Helemaal in tranen, en zelfs haar vriend kreeg tranen in zijn ogen. Zooooo lief!
@anoniempjuh: toen ik jouw berichtje las over die caramelkleurige afscheiding dacht ik; dat had ik gisteravond ook! echt een rond vlekje van 3mm in onderbroek lichtbruin oranje kleurig. het is bij mijn normaal altijd wittig/doorzichtig, nu ook weer gelukkig. echt heel erg maar gisteravond ineens superbang dat het mis zou gaan. ik was helemaal depri. bij mijn vriend is er ook geen plaats voor twijfel. hij zegt dat ik me altijd teveel zorgen maak en dat het gewoon goed gaat.. @christie: ik hoop echt dat het iets onschuldigs is, maar idd als je geen krampen hebt.. kan het niet een wondje zijn van het vrijen oid? @nieuwe zwangeren: gefeliciteerd! wat zijn er veel juni-mama's! is een goed teken! @Inger: balen dat als je moe bent dat je dan ook niet goed kan slapen. @friezin: gelukkig dat het goed gaat met je blaas! scheelt dat je dan waarschijnlijk geen medicijnen hoeft te nemen! over mezelf: niet echt moe, niet misselijk, minder pijn in mn borsten, hoef ook niet zovaak meer te plassen.. eigenlijk heb ik nergens last van. maar daar maak ik me niet zoveel zorgen om, mijn moeder had met haar zwangerschappen ook nooit ergens last van, ik kan er maar beter blij om zijn! bovendien heb ik vanmorgen mn een na laatste test gedaan en de tweede streep is bijna net zo donker als de controle streep, dus superpositief en een stuk donkerder dan donderdag en dinsdag. is toch wel weer een fijn gevoel. een vraagje voor iedereen? wie heeft besloten ook te wachten met hun ouders vertellen tot de zwangerschap iets verder gevorderd is? ben ik wel benieuwd naar.
Goeiemorgen allemaal, Nou, ik voel me totaal nog niet zwanger ofzo. Het enige waar ik last van heb is extreme moeheid en ik ben ziek (maar niet van de zwangerschap, heb nl, bronchitits). Ik weet ook wel dat het misschien nog wat vroeg is voor de eerste tekenen maar ik wilde maar dat ik misselijk was of iets anders zodat ik me wat meer zwanger zou voelen. Vanmorgen maar weer een test gedaan en de streep kwam al na 1 seconde en zo mega donker, ik ben toch wel echt zwanger geloof ik haha. Hoe gaat het met jullie? Er zijn een hoop onzekere onder ons geloof ik, maar dat is echt normaal hoor. Bij mijn vorige zwangerschap zat ik hier ook op het forum en vooral die eerste tijd was iedereeen zo mega onzeker. Toch zal ik blij zijn als ik mijn eerste echo krijg, hopelijk met 8 weken. Morgen de vk maar eens even bellen. xxx
Hey, Bedankt voor het welkomheten. Ik ben trouwens 28 juni uitgerekend als het goed is. Morgen maar gelijk een afspraak maken in het ziekenhuis voor een echo. Kan ik gelijk zien of het er 1 is of misschien toch 2, aangezien ik 2 goede eitjes had die zijn gesprongen. Ik las dat er een aantal waren die nog niet veel symptomen hebben. Ik voel eigenlijk ook niet zoveel. Mijn (.)(.) zijn zeer pijnlijk en ik heb continue het gevoel alsof ik ongi moet worden, maar dat heb ik al een aantal dagen
Goedemiddag meiden! Lenos en Guusje van harte gefeliciteerd en welkom hier! Andere meiden ik ben ook zo verschrikkelijk onzeker. Ik heb mijn positieve test op mijn nachtkastje liggen en als ik 'sochtends wakker wordt doe ik eerst even een reality check door naar het 2e streepje te kijken. Het gaat overdag wel goed maar zodra ik in bed lig ben ik klaar wakker en echt bang dat het wel eens mis kan gaan. Ook dit is samen met dat emotionele gezwets en de vermoeidheid niet echt mijn ding. Damn those hormons Einde egobericht Geniet allemaal van het mooie weer vandaag, hier schijnt het zonnetje volop. Duik lekker met de hondjes het bos in vandaag
spannend meid ik moet 3 november voor een eerste echo hier ook 2 eitjes en doormiddel van IUI zwanger geworden
ben eigenlijk wel echt blij te zien dat ik dus zeker niet de enige ben die zich zorgen maakt.... django jeetje 8 uur weeen voor een mk das lang maar mag ik vragen waarom jij het hebt over de eerste 16 weken?meestal is het toch de eerste 12 weken die het spannends zijn? madelon84k ben dus ook hier niet de enige in.ja bij mij is het ook weer gewoon wittig maar idd het was een beetje caramel achtig, maar absoluut niet bruin of rood, maar toch om het minste ga je je al zorgen maken, ben dus ook erg blij dat het weer over is aha. hey guusje spannend zeg misschien een tweeling. ik had deze ronde in het begin ook wel 4 eitjes zitten maar gelukkig is er maar 1 doorgegroeid haha.maar een 1-eiige kan natuurlijk ook nog haha. hey michelle haha je test naast je bed, ja das ook een ideej.en dat emotionele pfff hou op schei uit, heb vandaag al 3 keer voor de tv zitten janken echt triest gewoon, maar ach neem het voor liefff. xxx
Hey hallo allemaal, Ik ben al even niet meer hier geweest... druk, druk en nog eens druk. Voor de niewe meiden hier: gefeliciteerd en welkom! Voor de meiden met een goede echo: WAUW! Mooi he! echt een wondertje om te zien. Geniet er maar van. Voor de meiden waar de misselijkheid is toegeslagen....ik hoop voor jullie dat het snel over is.... Morgen ga ik gezellig naar Marco Borsato.....Joepie! Dus ook morgen zal ik hier niet zoveel zijn. Maar ik beloof dat ik deze week er iets vaker zal zijn, als afgelopen week....
zag trouwens dat sommige al de eerste buikfoto hebben staan, zal er vanaaf ook eens 1 maken haha, hoop dat ie heeel dik word..
Haha jaaaah ik ook! Ik wil bewijs zien tussen mijn navel en mijn tenen Wanneer komt ie nou eigenlijk? Rond een week of 12 a 13 bij de eerste?
Mijn gyn zei na 16 weken is het meeste gevaar geweken Maar na een goeie echo is de kans klein dat het nog mis gaat (heel klein). Gewoon lekker genieten probeer ik ook ondanks een klote periode van lang bezig zijn en mks gehad. en onzeker is iedereen wel eens denk ik zo. Buikfoto euh pas al niet meer in mn eigen broeken
ik zal van vorige zwangerschap 1 erin zetten met 5,5 week zit er nu niet ver vanaf mn darmen etc puilen denk ik helemaal uit ik weet het ook niet