Dat denk ik ook Danjo maar he een buikje is een buikje ! Ik ga nog maar eens zoeken naar het kabeltje van mijn fototoestel zodat ik ook wat kan plaatsen hier. Mijn darmen zijn wel al een aantal dagen van slag, wat andere dames miss hebben met overgeven heb ik zeg maar aan de eeuuh andere kant Is dat mogelijk ook een kwaaltje of heb ik bij de verkeerde Chinees gegeten?
hahah okeej zal er ook ff 1 neer zetten van vorige keer ga ff zoeken. Tja michelle tis bij iedereen anders sommige hebben met 15 weken een buik waar je u tegen zegt anderen pas met 25 weken, ik zou zeggen kijke op dit forum maar eens bij buikfoto's ga ff zoeken jou buikje was zeker al wat danjo!
Ja nou is ie ong weer hetzelfde ( blij mee tuurlijk ) maar beetje moeilijk om het nog voor je te houden he. gelukkig aankomende week nog een week vakantie en dan 1 week werken en dan de echo en betreft darmen ik ben ook wel misselijk maar moet niet overgeven maar van onderen is het allemaal wel wat dunner ( en heb geen chinees gehad)
Had ook al even zitten kijken bij de buikfoto's en daar is eigenlijk geen pijl op te trekken. Ik heb wel het idee dat het bij je eerste zwangerschap wat langer duurt voordat je iets gaat zien. We zien het wel tzt, het belangrijkste is dat er uiteindelijk een mooie, gezonde, lieve baby uit gaat komen
ik heb er 1 geplaats van vorige keer, ben nu ok al ongeveer hetzelfde, klinkt stom maar denk dat dat komt omdat het nog maar kort geleden is dat de baarmoeder die eerste uitrekking van de eerste weken heeft gehad zeg maar..dus denk dat dat eerste stukej nu wat sneller ging ofzo....
ja das waar en zeker savonds he, als ik m dan niet inhou zouden ze zo kunnen denken dat ik al een maand of 3 ben hahahahah, lang leve de ietwat vettere buik hahahah
Oh dus dat is normaal. Ik zit hier nu ook met mijn broek open. En mijn darmen zijn allemaal aan het rommelen dus dat zijn de boosdoeners voor die opgezette buik!
Het enige wat me opvalt is dat chocolade me niks meer doet terwijl ik dat bijna elke dag at en serieus er verslaafd aan was!
Ik eet alles nog, geen afkeer van iets. Wel eet ik minder dan normaal en als ik iets gekruids eet heb ik daar de hele avond nog "plezier"van. Laat jij wel al dingen staan?
Ik eet ook gewoon alles heb wel voorkeur maar heb ik altijd gehad haha tis wel zo dat ik minder in 1 keer op kan maar daar in tegen heb ik wel vaker trek
Ik heb dat ook, eerst at ik heel graag chocolade en zoete dingen. Nu ben ik meer van de hartige dingen...en die at ik juist nooit graag haha! Echt grappig! Mijn buikje begint ook al, zal zo eens een foto nemen!
Nou ik heb afgelopen dinsdag mijn laatste sushi gegeten. Dus dat mag nu niet meer en geen filet american. En vrijdag op mijn werk wilde ze friet halen. Had ik echt geen in (normaal wel heel erg) Ik heb een maaltijdsalade gegeten En beseffen jullie al dat je echt zwanger bent? Zeggen jullie dat ook 10 keer per dag tegen jezelf? "Jeetje, ik ben gewoon echt zwanger"! Ha hahaa!
leuk al die foto's! ik eet alles eigenlijk nog wel, is qua eetpatroon bij mij nog niet veel verandert.ik hou zowieos wel van veel en lekker eten haha