Heb je nog sushi gegeten? Wist je toen nog niet dat je zwanger was? Dat is zoooo mijn lievelings eten maar ja moeten er iets voor over hebben hihi! Ik heb ook de hele dag door honger...kan blijven eten! Maar als ik echt teveel heb gegeten slaat de misselijkeid toe! Heb net een lekkere cake gebakken! jummie!
hahaha ja ik zal vanaaf eens een nieuwe foto maken want die van vorige keer hort eigenlijk niet bij nu natuurlijk... wat ik nu erggg lekker vind is een lekker vers wit puntje met makreel en mayo mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ga er zo meteen weer 1 maken
mmmm. Mag ik ook een stukje? Zet maar in mijn PB. Ha ha! Nee ik wist dinsdag nog niet dat ik zwanger was... Had wel vermoeden maar ik denk ach, laatste keer sushi... oh wat heb ik zitten genieten. En donderdag laatste sigaret en vorige week laatste wijntje gehad. Hebben jullie ook afscheid genomen van die dingen? Of valt het allemaal wel mee?
ooooooh lekker!haha....boh heb ook weer honger! Smakelijk alvast Het blijft nog steeds onwerkelijk de zwangerschap...maae sinds ik dinsdag het hartje heb zien kloppen is het toch een stukje echter geworden!
Ik dronk sowieso nooit, qua eten probeer ik me er wel aan t houden,maar soms eet je iets en dan denk je....ow maar dat mag ik helemaal niet hihi! Roken...tja ik doe heel erg mijn best om te stoppen, maar zo moeilijk! Als ik rook niet meer dan 2 per dag! Maar wil er echt graag vanaf!
Oh dat is leuk Debke! En zag je al iets op die echo? Het is nog zo mini allemaal. Maar ik kan me voorstellen dat het al wat echter wordt! Ik ga maandag voor het eerst de VK bellen! Joepie!
Ik rookte alleen voor de gezelligheid. Kon het goed laten en nu gelukkig ook. Ik hoop voor je dat het lukt!
gaaf joh debke ben jaloersssssss moet nog 3 weken w88 op de echo!wat zal ik ook blij zijn als ik het eenmaal heb gezien. heb me broodje ff uitgesteld, want heb de oven even aangezet en gooi er zo lekker ene pizaatje in, van die kleintjes van mora hmmmmmm nu knabbel ik nog even wat pepernoten weg
Ja we zagen duidelijk het hartje kloppen, de gyn zei dat het een goede hartactiviteit was! Waren heel erg blij!Over 1 week mogen we weer
Nou ik liep bij gyn ivm mijn lange cyclussen....daar zouden we afgelopen di wat aan gaan doen. Ze wilde gaan beginnen met te kijken hoe eitjes groeide etc. Maar aangezien ik nu zwanger ben...was dat niet meer nodig en heeft ze een echo gemaakt om te kijken of het nu wel goed was(vorige keer idd vroeg mis gegaan). Nu mag ik volgende week terug voor termijnecho bij gyn en de dag erna heb ik ook nog een termijnecho bij verloskundige! hihi
jeetje das lekker zeg!ik had ook lange cyclussen , heb daarvoor clomid gehad en ben dus ook daardoor zwanger geworden.ik mocht met 7-8 weken komen voor de eerste echo, maar kan alleen savonds of weekend dus kon nu pas met 8w4d.... maar dan krijg ik rond 11wk weer 1 bij vk, en daarna doe ik nekplooimeting rond de 14 weken, maar als ik eenmaal maar die eerste heb gehad....
Oh dat is boffen! Nou, hopelijk gaat het nu gewoon lekker goed! Ik had vorige maand een VMK. Oh wat was dat pijnlijk zeg! Dat zijn geen leuke dingen. Maar nu mogen we gelukkig zijn!
ik heb helemaal geen pijn gehad, bij de 2e echo bleek dat het hartje niet meer klopte, ben toen paar dagen later gecurreteerd, maar heb dus geen pijn gehad, gelukkig. maar laten we idd allemaal duimen dat het nu goed gaat. mar als je zo hier alleen al op dit forum kijkt zijn er echt veel die al een keer een mk hebben gehad bah zeg..
Stom dat ze je zo lang laten wachten dan! Ik had die afspraak al 6 weken vast staat dus dat was mijn voordeel. Toen ik zwanger bleek te zijn heb ik ook meteen verloskundige gebeld voor afspraak....toevallig komt dat nu zo uit hihi ben er wel blij mee! Voor je het weet is het zo ver dan kun je je kindje bewonderen...maar kan me voorstellen dat je dat zo snel mogelijk wilt!
Vervelend zeg! Ik heb geen pijn gehad van mk...was nog heel pril...gelukkig zit het nu goed, want volgens gyn als het hartje goed klopt is de kans een stuk kleiner dat t mis gaat! Daar hou ik me maar aan vast!
idd moet je ook zeker doen, het schijnt dat de kans dan idd nog maar heel klein is, maar ja ik heb schijnbaar bij dat hele kleine percentage gezeten, dus als ik eenmaal me eerste echo heb gehad, wil ik t liefst zo snel mogelijk een 2e en als de 2e ook goed is, ben ik denk ik pas een beetje gerustgesteld.. maar heb er nu wel een beter gevoel bij dus hoop dat dat ook zo is haha