ik was een agenda aan het maken... maar ben weg hoor in de tabel gaan staan en dan links klikken en rij toevoegen
Zozo ik ben nog wakker, valt me reuze mee. Komt vast doordat ik vannacht bijna klokje rond heb geslapen. Wel een leuk idee om een boekje bij te gaan houden voor de kleine. Ik ga van de week gelijk op zoek naar een leuk boekje!
Goedemorgen slaapkopjes! Ben ik nu er echt als eerste bij vandaag, had ik niet verwacht na gisteren. Nieuwe mamas van harte welkom en gefeliciteerd! we gaan een gezellig tijd krijgen met elkaar hier, leuk! Meris, volgens mij was het jij, mn boobs doen nu verschrikkelijk zeer hoor, oef. Een hele fijne dag vandaag allemaal!
Oooh pixie wat een leuke schilderijtjes en je blog harstikke leuk! Mocht ik een schilderijtje willen hebben dan houd ik je in gedachten hoor. Is dat nu moeilijk om te maken, ben echt a-creatief
Dank je wel Mieke. Ik ga er ook lekker van genieten en ga er ook vanuit dat het deze keer wel een keer goed gaat. Oek Oek als je 3 sept je laatste ongi hebt gehad dan ben je 3 weken en 5 dagen vandaag. xxx Joyce
Ik lees heerlijk met jullie mee. Ik hoop zo dat ik me bij jullie kan toevoegen. Oek oek. Ik zat gisteren heel de tijd te denken, waar ken ik die naam nu toch van? Nu weet ik het. Toen ik zwanger was mijn zoontje las ik altijd mee met de mei mama's van 2007. Mijn zoontje is nu 16 maanden. Jij zat daar ook bij volgens mij. Ik schreef nooit, omdat ik in die tijd alleen maar internet had die de telefoontikken registreerde. Hartsikke duur natuurlijk, maar we hadden toen nog geen andere mogenlijkheid. Leuk om je nu hier weer terug te zien. Voor alle andere meiden. Gaat het een beetje? Zijn jullie al een beetje gewend aan het idee dat je een kleine beebs in jullie buik hebben wonen? En de klachten.... is het een beetje te doen? Veel liefs en hopelijk tot gauw!
Mag ik hier alvast een beetje meeposten? Ik ben nu al flink overtijd voor mijn doen (ben nl. altijd stipt ongi op de ochtend van mn nod) laatste keer dat ik overtijd was was vorige maand toen had ik een positieve test in mn handen maar dat is vrij snel misgegaan.. Maar om deze reden durf ik nog niet te testen.. Maar sinds gisterenavond toch een vaag vermoeden, nadat ik een hele avond beroerd was van tunesisch eten na de eerste hap (waar ik normaal gek opp ben en dit wekelijks eet) dus mocht ik 2 strepen hebben, kan de kleine niet tegen tunesisch Ben een beetje bij aan t lezen en wil alvast zeggen dat ik het heel leuk vind dat merel69 hier ook zit! gefeli! en rest van de dames ook natuurlijk.
hier vanochtend om 6 uur al weer wakker... van de week maar eens bellen naar de vk, voor de intake en een echo. spannend allemaal weer
ik was van plan morgen, maar ben het een beetje aan het uitstellen. Asls ik de moed heb verzameld test ik morgen, anders later deze week
Meisje, Je kunt oook gewoon midden op de dag testen hoor meisje zeker als je al 6 dagen overtijd bent. Marloes je bent niet de enige die vroeg wakker is. ik was vanmorgen ook al weer om 6:15 wakker terwijl ik gisteren pas rond 11:45 in bed lag. Ik zie het maar als een symptoom ofzoiets hihi. xxx Joyce
Jent: ja, idd, drie weken en 5 dagen, maar dat is wel afhankelijk van hoelang mn cyclus was, dus ik twijfel nog wel een beetje. BBKane: hey wat leuk! Ja dat klopt helemaal. Ik zat idd bij de Meimamas van 2007. Hoop dat je nu ook een juni 2009 mama wordt! Wanneer ga je testen? Meisje87: spannend! Ik ga voor je duimen dat het positief is. Het klinkt in ieder geval goed! Sunshine: hm.. spierpijn.. Nee niet echt. Of telt spierpijn in je borsten ook mee Zo voelt het namelijk momenteel. Marloes: jaaaa Spannend he? Om de vk te bellen. Ik ga morgen bellen, althans, eerst een uitzoeken waar de vk zit, want ik ben na mn vorige zwangerschap verhuisd (zoooo jammer, want zij was zoooooo geweldig.. maargoed..)
*inbraak* Wow, er zijn al weer juni mama's... wat gaat dat snel zeg... Van harte allemaal! Libra, een januari mama.
ik ging net testen. Was al naar de wc geweest maar heb nog niets gedronken. Dus ik pak dat clearblue staafje,plas erop, stop m in de digitale houder, en denk... volgens mij doe ik iets verkeerd.. Morgenochtend maar weer. Ik zou volgens mij 3 juni zijn uitgerekend. Maar daar ben ik niet zeker van omdat door de vorige mk mijn cyclus ook ontregeld kan zijn
Hallo Dames, Lees alvast maar mee, want had vanmorgen een hele lichte streep. Durf mijn banner nog niet te veranderen, dat doe ik pas dinsdag als de test echt knalt. Vondt het nu nog een beetje een twijfeltest Misschien tot snel! Liefs Anna