Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lonnie26

Lonnie26 Bekend lid

8 nov 2007
    598
    0
    16
    office manager die niemand managet
    Eindhoven
    Ik had die avond eigenlijk een test willen doen en in plaats daarvan kreeg ik enorme steken in mijn buik en kwam er echt veel bloed bij kijken!
    Ik zag ook wel iets in het maandverband zitten (sorry voor de details) dus ik wist al wat er aan de hand was.

2. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey ladies! Veel geklets hier zeg... Ik krijg pas m'n echo bij 12 weken :( ! "Baal" ook wel een beetje dat jullie allemaal veel eerder al mogen (of zelfs al zijn geweest). Gun het jullie van harte hoor, maar ik wil dat ook! ;) Verder las ik over onzekerheden... Nou, zet mij er maar bij hoor! Tjongejonge... Heb steeds last van m'n buik (intussen ook wel aan gewend), maar soms is het ineens 'erger' en denk ik meteen dat er iets mis is. Meestal kan ik me wel rustig houden hoor :D, maar soms toch wat last van de hormoontjes, haha! Hier nog geen buikje (kijk elke dag verlangend in de spiegel, maar helaas), ondanks dat m'n 'stoelgang' niet helemaal je-van-het is :( Komt vast nog wel goed! En eten is ook zoiets raars... Ik lijk wel minder te kunnen eten dan eerst (maar soms is het ook net zo'n bodemloze put :oops: ) en ook soms geen zin in de dingen die ik normaal super lekker vind. Zacht broodje met kaas was in elk geval HEERLIJK net :)

Groetjes, Deb Xx

3. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Echt erg is het...maar helaas niets aan te doen.Ik hou me maar vast aan de gedachte dat het niet voor niets gebeurt.Kennelijk was er ergens iets niet goed en heeft moeder natuur ingegrepen.
    Hoe hard het ook is.
    Maar we moeten nu positief denken!We zijn weer zwanger! En het gaat goed nu!

4. Lonnie26

Lonnie26 Bekend lid

8 nov 2007
    598
    0
    16
    Eindhoven
    Ja joepie!

HHet is allemaal de eerste keer voor mij! Allemaal nieuw!

Oh ik voel me nu zo opgeblazen! Alsof ik een hele rijstafel op heb! Ha ha!

Maar toch ga ik nu lekker een geroosterde boterham maken met gebakken ui en champignons! mmm.

5. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    hihi....jummie ik ga zo lekker eten! En daarna lekker cake! haha
    Pff moet nog poetsen....zo geen zin in, heb er gewoon geef puf voor

6. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    idd debke je hebt helemaal gelijk, zo probeer ik nu ook te denken!en als het niet goed zit kun je er helaas toch niks aan doen, maar wij horen nu ook gewoon bij die 9 op de 10 waar het wel goed gaat!

mijn pizaatjes zitten lekker in de oven!

7. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Goed zo! Zo moeten we blijven denken, anders maken we ons zelf gek en stress is ook niet goed voor de kleine ;)
    Boh krijg gewoon honger hier!

8. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    haha erg he ik heb net gestreken en was gedraaid, moet alleen nog stofzuigen maar moet er even de moed voor verzamelen, tis voor mij een echte bankhangdag, vriendlief is hele dag weg, ga wel om uurtje of 4 naar me schoonouders lekker daar eten, hoef ik teminste niet zelf te koken haha

lonnie boterham met champignons en ui?haha nog nooit van gehoord, maar eet smakelijk!

9. Lonnie26

Lonnie26 Bekend lid

8 nov 2007
    598
    0
    16
    Eindhoven
    Wij gaan dadelijk naar mijn schoonouders. Die komen terug van een weekendje weg en willen ons persoonlijk feliciteren en we krijgen een kleinigheidje.. Hi hi. Gezellig!

Ik wacht op telefoon wanneer ze thuis zijn.

Eet smakelijk meiden!

10. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    maar debke jij zei dat je een lange cyclus had maar in je onderschrift staat 30 en 37?das toch niet zo lang?of was et daarvoor langer ofzo?
    ff nieuwchierig

11. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Wij blijven lekker thuis vandaag....alleen dat poetsen bah, maar het is zo nodig!Eerst eten ;) stel het steeds uit haha

12. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Mijn cyclussen waren heel verschillend....heb er ene van 54, 65 enz gehad de laatste 2 waren idd weer regelmatig...
    En vorgie maand heb ik die mk gehad...ik had toen positief getest en met de dag werd test lichter.
    Toen heeft dokter me doorgestuurd naar gyn.dus toen liep ik al bij gyn en had gyn zoiets van dan kijken we meteen naar je cyclussen!

13. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ow okeej denk al want die 2 laatste vielen idd mee, ja ik heb er 3 gehad van 56 dagen dus mocht toen van ha ook naar gyn, maar das nu weer vorbij gelukkig...

14. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ja echt fijn...vooral omdat ze nu wilde beginnen met eitjes opmeten enz.
    Ben blij dat het vanzelf is gegaan!Hoeven we daar niet meer aan te denken.
    had echt een fijne gyn, ook dat ik nog een extra echo krijg:)

15. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    haha ja dat eitjes opmeten moest ik ook bij die medicijnen, deze ronde ben ik in 1 week 5 keer geweest voor een inwendige echo om te zien of de eitjes groeiden, maar ik klaag absoluut niet want ben 2x in de 1e ronde zwanger geworden, en ik zit dus ook op een forum met andere meiden die die medicijnen gebruiken enzo en sommie zijn al wel 4 jaar bezig met van alles en nog wat, dus mij hoor je nooit klagen haha

16. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Nee idd, dan is het nog heel snel gegaan!Hoe lang waren jullie in totaal bezig?
    Ik had wel veel last na die inwedige echo's!

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Op zich moet je blij wezen want 9 van de 10 keer is als je eenvroege echo krijgt er alwel het 1 en ander gebeurd
    kijk mijn onderschift.

annoniempjuh lekker die pizzatjes :)
    Ik heb net ff snel champignonen soep gemaakt lekker en gezond.
    Ik heb ook nog niet veel gedaan vandaag en dat terwijl ik een poetsdoos ben ,maar goed heb nog een week vakantie en mannetje gaat morgen aan het werk dus kan ik me uitleven

18. Lonnie26

Lonnie26 Bekend lid

8 nov 2007
    598
    0
    16
    Eindhoven
    Nou heb net een foto gemaakt van mijn buik.
    Jeetje. Mannetje moest gewoon lachen!

19. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Nou je hebt al een mooi buikje! Ik ga er straks ook ene maken dan zet ik m in mijn album!

20. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ehh nou ben vorig jaar oktober gestopt met de pil toen een half jaar later was ik dus aar 3 keer ongesteld geweest,maar die 3 rondes kan ik niet meetellen want toen waren we er nog niet mee bezig, en al waren we het wel dan was t waarschijnlijk nooit gelukt zonder eitje aha. dus ben toen begonnen met die pillen tja en zoals ik zei toen was t in 1 keer raak.
    en jij?

Deel Deze Pagina