Dank je....zal wel lukken heb zo een zin in Grieks haha! Ben echt al trots op mijn buikje en mijn mannetje al helemaal hihi
moet ook debske lekker grieks jummie Hier word het denk ik turks haha mannetje vind dat ie 1 x in de week beetje ongezond mag doen
Eet smakelijk iedereen. Debke mooi buikje hoor! @Emma, van harte gefeliciteerd. Ik vind het ook echt onwerkelijk hoor. Heb net van schoonouders een lieve knuffel gekregen, een beer en een dvdbox met kalender. Een documentaire van bevruchting tot bevalling, een dvd met zwangerschapspilatus en een van week tot week kalender. Echt super lief. En van schoonzus een tas vol met rompertje, slabbertje, fles, bijtring enz. Zo leuk. Ben wel een beetje chaggi.
Leuk he al die cadeautjes heb ook al een hele hoop gekregen!hihi Waarom ben je chaggi?of gewoon de hormoontjes!
Ja zullen de hormonen wel zijn. Beetje buikpijn. Zit niet zo lekker in mijn vel. MAAR.. lekker pyama aan, badjas aan en berensloffen en dan hop op de bank met die film/documentaire. joepie! Heb net een vol bord eten op en kan er nog wel 1 op! Oeps.
Oh man, dat vult toch wel erg. Ik word beetje misselijk van. Maar wat is dat toch lekker. Bordje spagetti/zalm/cremefraiche/erwtjes/dille en citroen! mmmm!
Haha smul maar lekker ga ik ook zo doen als ik teveel eet wordt ik ook misselijk dus dan stop je vanzelf wel hihi
hey lonnie klinkt lekker! en leuk zeg dat je zo verwend bent. Ik heb nog gen cadeautjes gekregen, maar wil ze ook nog niet haha, wij hebben hier zeg maar een beetje de afspraak voor de 3 maanden niks kopen en krijgen, tis soms wel moelijk hoor maja vindt voor mij beter haha. debke ja zeker zie je al een buikje,mooi hoor! nou iedereen eet smakelijk
Wij hebben lekker stoofpeertjes! Ik rook het vandeweek hier in de straat en het rook zooooooooooo lekker! ik zou vanavond ook nog eens een foto maken...kijken of je al verschil ziet! ik heb het idee van wel...maar misschien beeld ik me dat in! @Joyce...hel erg veel sterkte...het zijn maar een paar woordjes., maar ik hoop dat het je een beetje steun geeft!