Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emme

Emme Niet meer actief

Leuk dat ik in de lijst sta Marloes, bedankt!

Herkenbaar om te lezen welke kwaaltjes jullie hebben. Ik ben vooral moe, moe, moe. Niet zo gek, want ben ook nog eens een week geleden begonnen aan een nieuwe baan... Tja, toen wist ik natuurlijk nog niet dat ik zwanger was.

Verder gaat het me nog iets te snel om te reageren... Hopelijk gaat dat later beter.

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Goedemorgen
    diegene die vandaag een echo hebben heel veel suc6.
    Ik ben alweer voor dag en dauw wakker bah
    straks mn toototje voor de keuring hoop dat ie er zonder al te veel kosten erdoorheen komt

3. natjes

natjes Niet meer actief

mogguh meisjes!

Zeg meiden hebben jullie nu ook als je klaarkomt dat je bm steekt en je gelijk krampen krijgt in liezen en rug? Arrgghhh dit was voorlopig de eerste en laatste keer sinds zw-schap... niet zo prettig!

4. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    veel succes vandaag voor degene die een echo krijgen of een andere belangrijke afspraak hebben.

xxx joyce

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    heb ik ook wel iets idd maar het kan niks geen kwaad
    ik laat het er niet om zitten

6. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Hoi Mac

Dat is een goed idee. Dat ik daar niet eerder aangedacht heb. BIj mijn eerste zwangerschap had ik in de laatste weken blaasontsteking. Toen ben ik aan de cranberrysap gegaan.

Bedankt voor de tip

Groeten
    Friezin

7. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Teken zijn echt klote beesten.
    Maar goed dat je hem zo snel ontdekte.

Mijn man heeft er ooit eens ééntje op zijn zak gehad. :D :D :D
    Tja...ze belanden echt overal.

Groeten Friezin

8. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Goedemorgen iedereen!

Iedereen die vandaag een afspraak heeft voor een echo, vk of mvm heel veel plezier.

Ik heb vanmorgen nog maar eens een test gedaan en hij is nog steeds positief.
    Dan moet ik het toch maar gaan geloven dat het echt zo is. :D

9. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    goedemorgen meiden met een echo of intake heel veel plezier vandaag!

spoocky welkom en gefeliciteerd!ik heb ook met 9wk een ma gehad en helaas zijn er hier nog veel meer die een mk hebben gehad dus we begrijpen precies hoe je je voeld hoor!maar gelukkig kan ik hier me twijfels en zorgen kwijt.maar probeer er toch van te genieten.

hier alles goed weer helemaaaal nergens last van, nog 3 weken werken voor de echo pfffff lijkt wel of de tijd stilstaat zeg...

iedereen fijne dag

10. Lonnie26

Lonnie26 Bekend lid

8 nov 2007
    598
    0
    16
    office manager die niemand managet
    Eindhoven
    Guusje gefeliciteerd! Het is echt zo! Ga maar aan het idee wennen. Hi hi!

Net gebeld en heb 17 nov mijn eerste afspraak bij de VK. Joepie!

11. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    goedemorgen allemaal,

Om 9:30 hebben wij een afspraak voor de echo, spannend! Ik hou jullie op de hoogte!

12. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    oh ja en alle anderen die een echo of afspraak bij de vk/mvm hebben Sucees!

13. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Ik heb net het zh gebeld om een afspraak te maken voor een echo en ik mag 18 november komen.
    Het duurd nog wel heel lang, maarja.

14. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

hey meiden, sjonge jonge het is echt te veel om allemaal bij te lezen!

maar ik las jullie "praten" over vis en idd alleen als het vers is.
    vacuumverpakt mag niet, want dit is lang houdbaar en ondanks dat het niet rauw is kan zich de listeriabacterie flink ophopen.
    dus geen vis wat vacuumverpakt is; makreel/zalm/paling/forel..
    en geen roofvissen (maar ja die at ik toch al niet) haai, baars etc.
    geen verse tonijn, zit teveel kwik in.
    mag wel uit blik, 1 portie per week.
    dit is betrouwbare info :)

heb net de dokter gebeld en ik had wel verwacht dat ik een telnummer van een vk zou krijgen, maar ik moest gewoon een afspraak met de dokter maken! ik kan vandaag nog terecht maar hadden jullie dat ook?
    ik vind het maar vreemd..

geen symptomen, alleen vroeg wakker en ffkes misselijk vanmorgen.
    voor degene die willen weten hoe het bij mijn ouders is gegaan van het weekend: biefstuk overgeslagen, zei dat ik er niet zoveel zin in had (terwijl ik watertande maar goed)
    en geen wijn omdat ik zogenaamd de dag ervoor al genoeg had gedronken..
    hihi groetjes!
    en ik wens jullie allemaal een voorspoedige week!

15. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Hallo meiden,

Zag nu pas dat er een Juni topic is...
    Ik kom er ook gezellig bij!
    20 Juni ben ik uitgeteld en 3 november al de eerste afspraak bij de vk..spannend!

16. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Ja, dat heb ik dus ook!

17. Beertje1

Beertje1 Lid

15 okt 2008
    77
    0
    0
    Goeiemorgen meiden,

Vanmorgen ziek gemeld van mijn werk. Niet vanwege zwangerschapsklachten maar omdat ik echt ziek ben. Bah, nu al een week heb er wel een beetje genoeg van. Verder nog weinig zwangerschapsverschijnselen, al is het nu wat moeilijk te beoordelen omdat ik niet weet wat van de griep is en wat van de zwangerschap.

Schijndelsvolk, wat naar voor je meis. Heel veel sterkte. Ik zou inderdaad naar de gyn gaan om alles eens uit te laten zoeken want dit is wel heel erg veel, en al die spanning is ook niet goed voor je.

Vraagje over speculaas, pepernoten en dit soort dingen. Mag je dit nou wel of niet eten? Aangezien die dagen er weer aankomen en ik er werkelijk aan verslaafd ben wil ik dit wel graag weten. Ik heb een aantal keer gelezen dat je geen kaneel mag enzo en dat zit er natuurlijk wel in.

Nog een dilemma. Ik weet niet of ik naar mijn 'oude' verloskundige zal gaan of naar een andere. Bij mijn vorige heb ik ook een keer een miskraam gehad en ook al is mijn vorige zwangerschap goed gegaan, elke keer als ik daar kwam zat ik zo erg in de stress. Vooral bij de echo's was ik misselijk van de zenuwen. Verder was het mij wel goed bevallen. Maar ben een beetje bang dat als ik er weer heen ga dat alles weer terug komt en ik telkens weer in de zenuwen ga zitten (en dat doe ik nu al genoeg ;) ).

xxx

18. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Goedemorgen dames,

Ik heb niet bijgelezen sorry ben het hele weekend niet online geweest dus was me iets teveel om bij te lezen....

Nieuwe zwangere Gefeliciteerd en welkom

Hier nog steeds dezelfde klachten en vanmorgen ieniemienie bloed met afvegen kdenk dat een ander het niet gezien had maar ikzelf let er wel op te erg mischien, maar hopen dat het daar bij blijft

Net dochter naar kdv gebracht en zo eens het huis poetsen heb nu een weekje vrij :)

19. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Goedemorgen meiden!

@ Beertje, dit is wat ik gevonden heb.

Kaneel
    De deskundigen zijn het er nog niet helemaal over eens. Maar het vermoeden bestaat dat kaneel, of liever gezegd de stof coumarine die erin zit, schadelijk is voor je ongeboren baby. Af en toe een snufje kaneel kan geen kwaad, maar ben je verslaafd aan speculaas of ontbijtkoek, pas daar dan de eerste drie maanden mee op. Daarin zit veel kaneel verwerkt.

Ik ben er zelf ook echt dol op, maar dat wordt toch maar even minderen ;)

20. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal!

oohh heb dit weekend heerlijk van gevulde speculaas zitten genieten....niet zo'n slimme zet geweest dus lees ik nu :oops:

Deel Deze Pagina