Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Mac Hahah dan ben ik lekker gierig en kies ik voor mijn porto... :) dan maar minder mooi dekentje.

Moet hier even moed verzamelen om hier weer even wat te doen...Heb weer eens geen zin,
    maar goed het moet.
    Ga vanmiddag grote cake bakken en kleine cakejes dus dat wordt weer smullen.....

2. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja ook weer op dindsdag, de 26e geloof ik...

3. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    even een vraagje, over indalen.. Geloof dat er al een aantal zijn bij wie de kleine vast ligt toch? hoe voelde dat??
    Ik ben net ff met de hond uit geweest en ik kan niet meer hetzelfde lopen als gister. Heb het gevoel dat er een bal tussen me benen hangt en ik me buik vast moet houden haha (voel me zo stom!) En me stuitje... dat doet pijn zeg! Bij zitten en opstaan net alsof ik heel hard op de grond geSTUITerd ben met mijn kont!

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

heb je ook gelijk in hoor.

ter ere van wat ga je bakken? of gewoon omdat je er zin in hebt?

ik ben nu ook dekentjes aan het wassen.
    1 ledikant dekentje en 3 gewone fleecedekentjes...

5. McGyver

McGyver Niet meer actief

heb van het indalen en het vast gaan zitten niks gemerkt.
    geen val tussen mn benen ofzo.
    wel dat mn bekken en schaambot nu gevoeliger is, maar das het enige..

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Mac oh gewoon heb ik zin in niet voor iets speciaals ofzo. Bezigheids therapie :D

@Kuide hahah ik moest even lachen om hoe je het beschrijft. Ik heb geen idee hoe dat voelt ik kan nog 'normaal' lopen

7. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Jolan: fijn dat alles geod was

Yvetje: fijn dat alles goed gaat

Laura: ja af en toe zijn dromen idd raar. Ik droom ook vaak dat ik bevallen ben van een heeeeel mooi meissie. En ik laat haar door niemand vasthouden :) grappig is dat zeg.. Bij mij is de kleine ook volledig ingedaald, en als ik loop dan voelt het idd alsof ik een bowlingbal tussen mijn benen heb. Soms moet ik zelf mijn buik vasthouden, het geeft toch wel wat verlichting. Dus waarschijnlijk is jouw kleine dan ook ingedaald.

Mac: ik heb die dekentjes uit Prenatal, en zij hebben het idd niet.

Bab: ja ik moet idd een beetje fit zijn voor de bevalling.

8. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @aaliyah, lach maar hoor! je gaat nog harder lachen als je me ziet lopen haha :p

@Smiley, ow fijn dan ben ik niet de enige die lopend haar buik ondersteund hihi ;) En die dromen, ja heel apart.. ik droomde vanacht dat ik me kleintje had, maar dat ik vergeten was mensen te vertellen dat hij geboren was.. helemaal in de stress me telefoon zoeken in mijn slaap haha.

9. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    kuide, ik heb ook niets gemerkt van het indalen of vast gaan zitten. Alleen wat steekjes af en toe van binnen en mn bekken en schaambot wat gevoelig is, maar dat had ik al een tijdje. s nachts met omdraaien is het echt een ramp en pijnlijk..... overdag heb ik er geen last van.
    Ik voel ook geen verschil, het is dat de verloskundige het zei.... maar schijnt op mijn termijn nog niet heel veel te zeggen. Kan ook nog terugdraaien etc...., dat hopen we natuurlijk niet.

10. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi meiden!

Vanmiddag meer reactie, zo wat boodschapjes halen.
    Inclusief het lekkerste wasmiddel, want het is perfect weer voor de babywas!! :D

Vraagje:
    Sinds gisteravond wat last van gekleurde afscheiding. Eerst rood, nu nog bruinig. Kan het komen dat we te wild tekeer zijn gegaan? (scherpe nagels van vriendje oid? :oops: ) Of zal het wat anders zijn? Verder behalve af en toe wat menstruatiekrampen, maar eigenlijk te weinig om te kunnen benoemen, nergens last van. Zal wel niks zijn, maar wilde het toch even in de groep gooien.

Tot later maar weer!

11. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @jolan, ja draaien snachts is hier ook een hel.. moet echt beide benen tegelijk kantelen anders willen mijn heupen niet mee! :p Ben benieuwd moet 2 juni pas weer naar de gyn dus ff afwachten dan maar :p

@stephanie, geen idee waar de afscheiding van kan zijn, kunnen zoveel dingen zijn. Zou als je je zorgen maakt je vk even bellen!

12. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Natja: Zou je man nu toch een beetje op gaan jagen hoor ;)

Simoon: mooi kamertje hoor! Met welke kleuren gaan jullie het combineren?

Buddy: En hoe gaat ie vandaag? Geen baaldag meer hoop ik..

Stephanie: wow je buik is in 2 weken een stuk naar voren gegaan! Mooi hoor!

Rianne: je moet ook niet zoveel doen op een dag... daar krijg je een harde buik van..
    Wat bij mij vaak wel helpt is op mijn zij gaan liggen, dan gaat de spanning van je buik af zeg maar.

Mandy: balen dat de hond weer terug is, maar wel het beste zo te horen.. sterkte!

Mac: spannend dus bij je overburen!

Girafje: voorzichtig he meid!

Debke: mooi rond buikje!

Yvetje: leuk dat je er weer bent!

Kuide: zo jij bent weer bijgeslapen :)

Jolan: Fijn dat alles goed was, en de kleine ook al ingedaald mooi!

Pix: Gefeliciteerd met je verjaardag, fijn dat je hulp krijgt..

Stephanie: zou het even aankijken, kan inderdaad wel ervan komen denk ik ;)

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Kuide hahah ja omdat ik je nu gezien heb zie ik het ook al helemaal voor me :)

@Stepahnie zo nu nog wilde vrij partijen ;) , zou kunnen denk ik ik had ook wat bloed bij mn afscheiding toen ik getoucheerd was...

Heb net mn ha gebeld voor uitslag van de week, maar het was weer een mengelmoesje hij kon er niet goed wijs uit. Omdat ik nu ik antibiotica slik juist pijn krijg met plassen moet ik morgen weer urine inleveren en als dat niet goed is moet ik naar een gyn...maar waarom al sla je me dood. Hij had het ook over stuwing ofzo?!
    Nou iig goed balen dus ik had ook gehoopt dat het nu wel over zou zijn maar niets is minder waar...

14. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Zo weer bijgelezen, wordt wel erg veel geschreven zeg..

Hier gisteravond ook menstruatie krampen gehad, dat was lang geleden...
    Vandaag zijn ze weer wat minder gelukkig.

Zo meteen even met mannetje naar de stad, kijken of we nog iets nodig hebben ;)

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Kuide hier is draaien ook geen pretje hoor ik moet mezelf echt overal aan vast houden, wat bij mij het beste werkt is op handjes en knietjes zitten en dan omdraaien en gaan liggen....

16. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Dames hier ook weer even een vraagje.

Al een paar dagen last van veel helder slijmverlies.
    Sinds gisteravond met bruin erdoor.
    Nu nog steeds (had een lichte onderbroek aan, niet zo slim..) maar je kon zeg maar duidelijk zien dat bruin was met er omheen helder slijm..

Sorry voor de onsmakelijke details.

Gisteren ben ik getoucheerd, zou het daarvan kunnen komen?
    Had het dan niet al over moeten zijn?

17. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @aaliyah, ahh balen zeg! beetje vaag verhaal van je HA, geen idee wat ie bedoelt met stuwing?

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Oooh leuk lekker stadten, ik had het er gisteren met mn ventje nog over, dat ik dat ook zo vreemd vond die menstruatiekrampen omdat het al zo lang geleden is..

19. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    pm2b, kan me voorstellen dat het daarvandaan kan komen...anders even vk bellen

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

dat willen we ZIEN!!!!!!!!!!!!!

@aaliyah, goede bezigheidstherapie!!!

zo om half 1 bij therapie zijn en daarna met de buuf ff naar het overdekte winkelcentrum hier...
    wat dingetjes voor mn vluchttas nog kopen...

Deel Deze Pagina