Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

w.s. gewoon de jullie bezigheden gisteravond....
    hou het ff in de gaten...

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

3. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Wat een bekend verhaal!

Hier precies hetzelfde, alleen niet getoucheerd.... nou ja, niet door gyn iig ;).
    Denk dus gewoon dat het daardoor komt. :D

4. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    He meiden, als we zo door blijven kletsen, dan halen we de 3000 pagina's wel voordat iedereen bevallen is :) :)

@ Vinnies: Zo, dat was gisteren echt een wachtdag voor jou!

@ Yvetje: Welkom terug meid!

@ Aaliyah: Wat lief!!! Enne balen dat je nu nog geen zekerheid hebt gekregen van je ha.

@ Smiley: Balen voor je meid! Hoop dat je vandaag toch nog een beetje kunt uitrusten en dat je rib niet al te veel pijn gaat doen.

@ Jolan: Super dat je weer bent goedgekeurd!

@ Kuide: Hier nog iemand die s’nachts met twee benen tegelijk moet draaien!

Heb gelukkig geen “extra” spierpijn overgehouden aan mijn val gisteren. Het gebeurde redelijk langzaam en viel “bewust” op mijn billen. Vanavond met manlief even flink boodschappen inslaan, zodat ik de rest van de week lekker rustig aan kan doen.

Mijn zus is net nog ff langs geweest en kwam met de kinderwagenbak die wij mogen houden en die lag vol met dekentjes, lakentjes en allerlei babyspul wat zij niet meer nodig heeft! Zo heerlijk, een zus die alle spullen niet meer nodig heeft :D
    Met haar meteen even de kraamlijst doorgenomen en gehoord welke dingen ik even extra moet halen (zoals gaasjes).

Ga nu ff wat opruimen. Tot later

x girafje

5. McGyver

McGyver Niet meer actief

@girafje, wat lief van je zus!

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

ik ga ff wasje ophangen en naar therapie.

xxx

7. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Stephanie: het is waarschijnlijk van jullie wilde avond/nacht geweest :) :)

Prettymommy: het zou best kunnen zijn dat het van toucheren komt. Als het verergert gewoon de vk bellen.

Heide: gelukkig zijn de klachten minder

Laura: af en toe gebruik ik de steun- buikband maar dan heb ik ook meteen ruzie met mijn meissie. Ze houdt er totaal niet van. Of als ik een wat strakkere shirt draag dan is het echt ruzie hoor. Ze blijft dan echt schoppen, hihi..

Girafje: lief van je zus.

Ik ga ff mijn haar fohnen, en aankleden. Hubbie is zo thuis en dan eerst even naar de stad. (shoppen) :oops:

8. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    owww ik heb ineens haast.. zusje wil lunchen.. moest mijn hond nog douchen (ja die was weer is de smerigste sloot in gedoken.. daarna kon ik natuurlijk zelf douchen :p
    Nu snel richting me zusje :)

Tot vanavond!

9. McGyver

McGyver Niet meer actief

whahaha smiley, durf je het haast niet meer te zeggen dat je gaat shoppen....
    mag best hoor....
    veel plezier..

10. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Bah mijn hele buik voelt gespannen aan.

11. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    hahaha

12. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    m'n schoonmoeder heeft een heel mooi dekbedovertrekje genaaid van dezelfde stof als het behang, en dat kwam net uit de was. Heb even het bedje op gemaakt, ik zie hem echt al liggen daar!

zeg even een vraagje, wie doet de baby de eerste dagen ook in de kinderwagen op de slaapkamer? Wat doe je er dan allemaal in qua lakens? Heb nu gewoon voor de wieg een onderlaken en bovenlaken gekocht. Moet er nog iets van een molton in dan? Heb geen zin om voor de kinderwagen ook aerosleep spul aan te schaffen, veel te duur.

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Snieke, wij doen hem ook de eerste dagen op de slaapkamer in de kinderwagen.
    Enige nadeel is dat ik de Stokke heb en daar zit een kleine uitsparing in de bak (voor de stang van de kinderwagen) dus weet ook nog niet hoe ik die op ga maken :D

14. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Heb even de vk gebeld, het kan van het toucheren zijn, maar dan moet het wel minder worden in de loop van de dag.
    Nu moet ik even weg, weet niet of ik vandaag nog online ben.
    Dus iedereen een fijne dag!

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    pm2b, hoop dat het meevalt! Fijne dag vandaag!!!

16. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    meiden mijn dochter is vandaag voor het eerst naar de peuterspeelzaal geweest en het ging super, ik ben zo trots op haar! ik had echt verwacht dat het drama zou zijn maar ze heeft niet eens gehuld, ze heeft heerlijk lekker gespeeld!
    vanmiddag ga ik naar mijn vriendin die laatst met 18 weken haar kindje is verloren. ik voel me niet echt op mijn gemak om erheen te gaan omdat ik met mijn dikke buik loop.
    vanmorgen heb ik de vk even gbeld ik had bloed aan mijn wc papier en daarna ook een beetje slijmachtig. ik heb morgen een afspraak dus ga dan gewoon mocht ik nog meer bloed verliezen dan moet ik gelijk weer bellen, ik voel de kleine overigens wel goed bewegen.

@mac normaal zou ik inderdaad meer tijd erin hebben gestoken maar nu trok ik dat niet.
    @girafje dat is schrikken zo'n val, heb je er nog last van?
    @bab wij hebben ook besloten om een pup aan te schaffen maar daar wachten we dan mee totdat de 2de iets ouder is. mijn dochter is alweer beter gelukkig.
    @pixie gefeliciteerd

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    kinderwagen als wiegje... kan prima toch.

Neem gewoon het matrasje wat er bij zit, daar kun je een hoeslakentje overheen doen, of een hoes van het aankleedkussen. extra bescherming, misschien een hydrofiel luier er onder leggen.

In een stokke kan het toch ook... doe je het aan de onderkant toch niet, bij de beentjes wordt het toch niet vies.

en je zult ook wel een dekentje bij de wandelwagen gehad hebben, dat kun je ook combineren met een wieglakentje of in een kussensloop (als dekbedovertrekje) stoppen

18. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @jolan fijn dat alles goed was bij de vk.
    @snieke wat zielig voor je mannetje, sterkte ermee mannen zijn vaak ook echt zielig! haha die van mij gaat altijd bijna dood als hij wat heeft, gelukkig heeft hij dan ook bijna nooit iets.
    @stephanie als je sex hebt gehad is het normaal als je wat bloedverlies hebt.
    @aaliyah wat vervelend dat je urine nog niet helemaal ok is. lief hoor dat smsje van je vriend.

19. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Hey Meisjes :D

Er wordt weer volop gekletst hier, gezellig!

Heb m'n huisje weer aan kant, nooit genoeg natuurlijk, maar dat wijt ik maar aan de nesteldrang ;)

Mag vandaag ook naar de vk, maar ben bang dat ik het ga vergeten...
    Denk de hele tijd als ik naar de kalender kijk, oja!... niet vergeten, maar 10 minuten later kijk ik weer naar de kalender en denk weer precies hetzelfde :oops:

Herkenbaar voor iemand?

20. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Laura: Oh heerlijk zeg, zolang slapen! Ben je er ook niet uit geweest om te plassen? :confused:

@Jolan: Fijn dat alles goed was bij de vk!

@Snieke: Aah wat zielig, doe hem maar goed verwennen ;)

Afscheiding: Hier ‘gewoon’ wittig zoals altijd, wel wat meer als normaal. Kan jullie dus verder ook niet helpen met die gekke kleurtjes ;)

@Girafje: Fijn dat de spierpijn meevalt. En wat lief van je zus :D

@Snieke: Ik twijfel nog of ik de kleine in de kinderwagenbak wil laten slapen. Maar heb een aankleedkussenhoes om het matrasje en leg daar een hydrofielluier als matrasbeschermer onder denk ik…

@Mandy: Wat knap van je dochtertje!! Succes morgen bij de vk en sterkte dalijk bij je vriendin, lijkt me erg moeilijk om daar hoogzwanger naar toe te moeten…

@Marjanne: Yep, ik vergeet ook vanalles! Heb dus wekkertjes in mijn telefoon staan voor vanalles en nog wat ;).

Deel Deze Pagina