Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ze zeggen trouwens dat je eens per week vis moet eten, goed voor de hersentjes van de baby. Houden jullie je daar aan? Ik lust haast geen vis en bij mij is het dus meer 1x per maand en dan een broodje met tonijnsalade ofzo :)

Dus als mini meisje dalijk een laag IQ heeft....... haha.

2. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    ojee kan ff 8 blz bij lezen ofzo.. nuo dat ga ik dus niet doen hihi

ff een tip: bij de kruitvat hebben ze hele leuke grote badeenden in de aanbieding.. erg leuk voor op een babykamer (in het roze,blauw,geel en groen)

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Mam: Ja zag ze in de folder staan, leuk zijn ze hé :D

4. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @mama1987 ik eet ook haast geen vis, wat zouden wij domme kinderen krijgen haha.

5. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Zo, ik heb even flink geshopt voor mezelf :oops:

@ aaliyah: mijn dekentjes zijn ook anders geworden door het wassen, ze zien er niet meer zacht en nieuw uit. Volgens mij heb je dat altijd.

@ Smiley: ik eet ook veel ijs hoor, ik neem meestal de namaak B&J van Plus of AH eigenmerk. Ik kan zo ook wel een beker per dag opeten :oops:

@ Bab: het moet wel eerst ergens op internet staan, bijvoorbeeld op hyves of gewoon in je fotoalbum hier op ZP. De linkt is het http://www...blablabla .

@ Laura; Jeetje wat heb jij lang geslapen! lekker hoor, ik kan het niet. Hoop dat je hoofdpijn weg gaat. Hhaa vaag he die dromen, ik droom het ook regelmatig.

@ JOlan: Fijn dat alles goed was bij de vk

@ Laura; Ik herken dat gevoel ook ja! Ik denk dat het wel met indalen te maken heeft.

@ stephanie: ja daar kan het mee te maken hebben. Alleen als het helder bloed is moet je de vk bellen. Ik heb regelmatig roze afscheiding, er springt wel eens een adertje enzo

@ heide; Ja dat kan wel eens helpen inderdaad. Meer op mij zij liggen dus :D

@ aaliyah: wat een gedoe met die urine! hoop dat het meevalt

@ PM; Ik heb bijna elke dag zoiets. er springen vaak adertjes en je baarmoedermond is erg doorbloed nu. alleen als het helder bloed is moet je je vk bellen

Ik lees iets over wilde vrijpartijen.. jeetje had vannacht zo'n droom over mijn vriend en ik! Pff is echt al lang geleden :(

@ Girafje; gelukkig geen extra pijn van de val, mooi zo. Wat lief van je zus zeg!

@ snieke: Ik ben van plan om de beeb gelijk in het ledikantje te doen, ik heb ook geen wieg. Als het echt moet dan laat ik de beeb wel in de kinderwagen op de kamer slapen, maar ik heb daar geen molton voor. Zal dan op het laatste moment gekocht moeten worden.

@ mandy: ow wat fijn dat ze niet hoefde te huilen. dat lijkt me echt zo vreselijk om te zien en dan weg te gaan! Lijkt me ook moeilijk om naar die vriendin te gaan maar ze zal jouw niks kwalijk nemen hoor. Succes ermee! En goed dat je gebeld hebt voor dat bloed, ik hoop dat het stopt.

@ marjanne: Haha herkenbaar, ik ben ook zoooo vergeetachtig! Succes bij de vk.

@ mama87; Ik vind vis heerlijk. Eet het niet elke week eigenlijk, vergeet het elke keer.

@ mam85: ja ik zag ze staan bij de kruidvat! ze zijn echt groooot! grappig zeg!

Ahh ik kreeg zomaar een smsje van mijn vriend dat ie van me houdt :D

6. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Goedemiddag meiden,

Ik heb wel bijgelezen, maar kan me er niet toe zetten om te reageren.
    Net nog bij de verloskundige geweest in verband met de grote hoeveelheid harde buiken. Ik ging eigenlijk uit van een blaasontsteking, dus had mijn urine vanmorgen al laten controleren, maar dat bleek dus niet zo te zijn. Toen moest ik toch maar even langskomen. En normaal kunnen ze het hartje echt heel snel horen, maar natuurlijk vandaag duurde het heel lang en maakte ik me nog meer ongerust. Ze heeft ook nog even inwendig onderzoek gedaan of er misschien al ontsluiting was ontstaan en dat het misschien lichte weeen waren, maar dat was gelukkig niet zo.
    Nu moet ik het goed in de gaten houden en meteen bellen als er veranderingen optreden.
    Ik zit er nu echt even helemaal doorheen en denk dat ik maar even lekker op bed ga liggen om bij te komen.

Groetjes

7. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @guusje wat vervelend, doe rustig aan!
    @rianne wat lief van je vriend!

8. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Zo meiden,

Tijd voor een reactie!

Hier m'n eerste baby wasje erin zitten. Och jeetje, wat kan een mens daar blij van worden!
    Minder blij word ik van het feit dat m'n superzachte badcapeje er zo ook in moet zonder wasverzachter. :(

Volgens mij al helemaal uitgemolken hier, maar iemand nog de tip van de dag als het op baby wasjes aankomt?

Gisteravond iemand nog Filemon gezien op BNN? Die mocht een bevalling doen.
    Samen met vriendje zitten huilen na afloop....
    Vriendje huilt nooit!

Lees niet alles terug hoor, dus als ik iemand vergeet. Sorrie!

Iedereen, bedankt voor de reacties op vanmorgen. Heb het idee dat het al wel minder wordt. Toch maar rustiger aan doen vanaf nu..

Girafje, je boft maar met zo'n zus! Alles al compleet nu?

Smiley, lekker shoppen! Laat je even weten of je bent geslaagd?

Snieke, hier ook wandelwagen opgemaakt met als hoeslaken een aankleedkussenhoes (leuk scrabbelwoord), hydroluier als kussen en wieglakentje en dekentje.
    Weet alleen niet of ik 'm ga gebruiken op de slaapkamer in het begin.

Mandy, wat fijn dat het je dochter zo goed vergaan is op de psz! :D
    Sterkte bij je vriendin. Ik kan me wel voorstellen dat je je wat ongemakkelijk voelt.

Marjanne, zwangerschapsdementie! Hahaha, hoort er helemaal bij hoor.
    Succes bij je afspraak.

Mama, hier ook niet zo kapot van vis... Zal je kind vast niks aan over houden hoor. ;)

Mam85, bedankt voor de eendjes tip! Ben gek op badeendjes.

Rianne, wat lief van je vriendje!
    Wat heb je allemaal gekocht?

Guusje, dikke knuffel voor jou!
    Doe maar rustig aan en trek op tijd aan de bel!

Zo, tijd voor een broodje

9. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Mandy: Haha en dat is dan ónze schuld!

@Rianne: Wat heb je allemaal gekocht voor jezelf? :D

@Guusje: Wat vervelend.. doe rustig aan!

@Stephanie: Misschien scheelt het als je het badjasje in de droger doet? Of wel wassen met wasverzachter, maar dan een hypo allergene. Dat heb ik hier ook gewoon gedaan!

Volgens mij is dat een oude aflevering van Filemon en die bevalling, wel erg mooi idd. Hij vond dat zelf ook de meest bijzondere aflevering om te maken las ik laatst!

10. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Stephanie: De babysokjes moet je wassen in een bh-netje, ze worden zo klein dat je ze anders kwijtraakt tussen de was. Aww samen met je vriend huilen om een bevalling! Wat bijzonder zeg :D Dat wordt wat bij jullie bevalling!

Ik heb 2 paar van die birkenstocks slippers gekocht, kon niet kiezen in de kleur :oops:
    Een vestje, een truitje, en twee rokken.

Ik ga nu naar mijn nicht! Fijne middag.

11. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik heb deze week trouwens eindelijk de intake van de kraamzorg! Ben benieuwd hoeveel uur ik krijg, aangezien ik geen bv meer wil geven maar fv.

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Rianne: Die slippers bij de Kruidvat? Ik wil ze ook, maar vrees dat ze morgenmiddag wel zijn uitverkocht :(. Heb je positiekleding gekocht?

13. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Zo gek, normaal heb ik tijd te kort, en nu heb ik voor mijn gevoel tijd "over".
    Kleine jongen is naar KDV dus dat kost iets minder energie, ookal heb ik al flink gepoetst, heb voor mijn idee niet echt een rustmoment nodig. Normaal gesproken echt wel!
    Dus wat zal ik eens gaan doen.... :D

14. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Enveloppen schrijven voor de geboortekaartjes?
    Of mijn enveloppen schrijven... :)

15. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland

Hihi dat hoef ik dus niet te doen.
    Heb ze allemaal al ge-upload naar de site van geboortepost, mijn kaartjes worden via hun verstuurd :D

16. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Oh dat is handig! Ik kan 75 kaartjes met de hand gaan schrijven... :rolleyes:

Achja, dat is bezigheidstherapie voor tijdens mijn verlof ;)

17. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @debke mooie buik.
    @Bab28 succces in het ziekenhuis.
    @Pixie gefeliciteerd!!
    @mama1987 spannend dat jij de volgende bent!!
    @Nathalie3004 arme harde werken, gelukkig nog maar een paar dagen en dan heb je lekker verlof!
    @buddie ahh wat een lief smsje! Oh lekker cake!!!
    @Rianne veel plezier op je werk en op de markt! Leuk dat je nicht 31 weken is mijn nichtje is 29 weken we doen ook veel samen. Lief van je vriend dat iet dat smst!
    @Marjanne ik probeer dat ook steeds te denken, het moet er toch uit.
    @Smiley24 balen van je voorweeen doe rustig aan.
    @tamtam78 denk dat dat ook soort voorweeen zijn.
    @kuidebokibi lekker hoor dat je lang hebt geslapen. Grappig dat je steeds droomt over bevallen! En valt het mee of tegen in je droom?
    @jolan fijn dat alles goed was!
    @mac succes bij therapie!
    @mandy1 fijn dat het zo goed ging met je dochter!
    @mama1987 ik heb gisteren vissticks gegeten dus ik ben goed bezig hahahaha. Vandaag maar een fishburger halen bij de mac donalds!
    @stephanie24 veel plezier met je babywasjes!
    @marjanne handig van je kaartjes. Ik moet alles zelf gaan schrijven snik snik. Heb wel alle adressen in excel maar krijg ze met geen mogelijkheid geprint!

Hier is verder alles goed maar veel te druk op me werk. Word er nu echt een beetje gestressd van. Gelukkig nog maar 9 dagen! Fijne dag allemaal!

18. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Buddy: Heb gelukkig geen baaldag meer.
    Volgens mij was ik gisteren over vermoeid of zo, maar waarvan ,want ik had niks bijzonders gedaan. Veel plezier met shoppen.
    Net wel weer lekker op de bank geslapen :)
    @ enveloppen: heb ze ook met de hand geschreven 45 stuks.
    @ Filemon: Die bevalling heb ik al eens gezien is idd erg mooi.
    Vanmorgen was de kleine toch aan het bewegen mijn hele buik ging op en neer en het was geen fijn gevoel pff.
    Hij is nu gelukkig weer rustig

19. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    ze hebben ook kleine eendjes. 3 voor 2,- ;)

...........

ik zal ff klossen halen vandaag. ikdacht dat de afhaal loket bij zh in zat. 4 x rondje gereden maar geen parkeerplaats .. volgende keer beter.
    achter af hoorde ik dat ik daar ook niet moest zijn maar als ik een stukkie door had gereden was ik er geweest. hahahaha
    probeer later wel weer #-o

20. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Mam85, dat is balen! Kun je straks weer terug.

Hydrofielluiers (hoeveel kan een mens trouwens hebben hahaha) op hoeveel graden?

Deel Deze Pagina