@ Jolan: Ja echt heerlijk is dat! Ik kan me zo moeilijk voorstellen hoe het zou zijn, dat ik hier nu op de bank zit en dat er in de box of in mijn armen een baby ligt. Mijn eigen baby! Zo raar haha. @ Laura: Hmm een echte italiaan! Ja stom he, hoe zou dat komen? Misschien door het indalen/ maag meer ruimte. Ik ga even naar de AH. Ik denk dat ik wel met een tas vol terug kom Tot zo! @ Aichaa: heb je mijn pb gehad?
@Aaliyah: Dan kunnen we zo mooi aan elkaar koppelen straks, zitten ze op dezelfde golflengte Waarom ik fv ga geven: Ik krijg een heel onprettig gevoel bij het idee van een zuigende baby aan mijn borsten, ze zijn vaak al pijnlijk dus vind het idee bijna eng . En ik ga dalijk 2 hele dagen werken en kolven op mijn werk lijkt me ook niks, werk op een bouwbedrijf met 99% mannen om me heen. De enige reden waarom ik in de eerste instantie bv wilde geven is omdat het zo hoort en ik niet bij voorbaat al een slechte moeder wilde zijn en dat is natuurlijk niet de juiste reden *lang verhaal geworden* @Yvetje: Oh dat is al bijna, ik heb dinsdag mijn laatste werkdag @Mac: Binnen 1 uur Het leek me wel makkelijk omdat de Kruidvat hier om de hoek zit en ik dan niet helemaal de binnenstad in hoef. Maar helaas dus @Natja: Hopelijk gaat je hubbie snel aan de gang met het kamertje! Dat is balen dat er niet dag en nacht een anesthesist aanwezig is, is er geen ander ziekenhuis in de buurt waar dat wel het geval is? @Aichaaa: Donderdag al, spannend! Héél veel succes @Mac: Dit is ook leuk, kun je ze zelf ontwerpen: http://persoonlijkepostzegel.tntpost.nl ... omerType=1 En iedereen weet al dat wij een meisje krijgen, dus geen probleem met muisjes kopen hier. @Aaliyah: Wat sneu voor je vriend, doe hem maar lekker vertroetelen vanavond @Jolan: Dat had ik laatst ook, heeft ze bij jou ook zo met haar hand achter je schaambot geduwd en gedaan? Erg vervelend @Laura: Ik ben jaloers!! Ik kan iedere 2/3 uur mn bed uit om te plassen @Rianne: Ik weet hoe je je voelt, ik ben ook vraatzuchtig haha
Nu ga ik even eten, broodjes hamburger en frikandel. Had echt geen puf om aardappels en spinazie te maken
@Jolan ooh ik kan ook zo slecht tegen w8en he...Pff zal wat zijn als ik overtijd ga @Kuide hahah als ik rijbewijs had was ik er 1 komen brengen Leuk dat je zo'n leuke dag hebt gehad en nog even lekker geshopt ook! Mmm pizza @Rianne wauw ik heb dat helemaal niet zoveel honger, maar misschien komt het omdat mijn beeb nog niet helemaal ingedaald is...Maaltijdsalade is iig gezond! Heb ik ook altijd kom altijd met meer terug als de bedoeling was. @Mama hahahah ja goed idee we gaan ze gewoon koppelen Nee dat is geen goede reden bv geven omdat dat 'hoort' , goed dat je toch nog de juiste beslissing hebt gemaakt, jammer dat het altijd zo een gezeik is als je geen bv wilt geven. Ieder moet doen waar ie zich prettig bij voelt!! Eetsmakelijk Hier net doperwten, met aardap. en karbo's op. En nu lekker Calippo lime ijsje mmmjam!!
@Mam ja idd ik weet niet of het overal verschillend is hoor, maar ik mag ze ook pas met 37 wkn ophalen. Misschien dat 1 of 2 dagen niet uitmaken hoor. Anders ga je er weer voor niks heen! Zo ik ga even lekker douchen heb weer menstruatiepijn in mn rug en zo weer lekker een kruik maken.
~Agenda~ Vergo, gyn + echo Aaliyah,groeiecho PM2B, gyn (glucose dagcurve uitleg) Marb, vk Mandy, vk Sanne, vk
Kan me wel voorstellen dat ie zenuwachtig is hoor. Ik wens jullie beide veel succes morgen! Ik duim dat er niets ernstigs is.
Zo dat was lekker even douchen! En Rianne nog met een tas vol thuis gekomen of niet? @Natja dank je wel Zijn veel afspraken morgen jeetje hihi Iig voor iedereen veel suc6 en plezier morgen!!!
Het aftellen is begonnen!!!!! Ik wens je alvast ontzettend veel succes!!!!! Heb je zelf het idee dat het misschien nog voor donderdag gaat komen?
@ Aaliyah: Een bak druiven, 2 van die emmers chinese tomatensoep van AH uit de vriezer ( zijn zooo lekker) en 2 bakken AH eigen merk B&J ijs.. maar zag dat ik 1 verkeerde had genomen! Maar die lust mijn mannetje wel. Ik zit nu wel erg vol van de salade
@Natja: Hopelijk gaat je hubbie snel aan de gang met het kamertje! Dat is balen dat er niet dag en nacht een anesthesist aanwezig is, is er geen ander ziekenhuis in de buurt waar dat wel het geval is? Ik weet het eigenlijk niet, maar ik zie het ook niet zitten om op het laatste moment nog een ander ziekenhuis te zoeken. En ik loop natuurlijk ook al de hele zwangerschap bij de gyn hier in het ziekenhuis....
@aaliyah ik zag er erg op tegen om mijn dochter naar de peuterspeelzaal te brengen maar achteraf viel het erg mee. hmm lekker hoor cake! @stephanie ik haal gewoon zo'n simpel pak voor de cake, lekker makkelijk. @mac het bezoek bij mijn vriendin vond ik vrij heftig, ik zei het ook tegen haar dat ik me ongemakkelijk voelde omdat ik zwanger ben. zij vond het niet erg en heeft gewoon haar verhaal verteld, echt zielig. wat kunnen wij allemaal blij zijn dat het zo goed gaat dan! @natja wat vervelend dat je babykamer nog niet klaar is, ik zou er helemaal gek van worden.
@kuide jij ook lekker geshopt leuk hoor! @rianne alweer trek hihi HIER STAAT EEN GROTE BROWNIE IN DE OVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! maaltijdsalade is wel gezonder, wat is het geworden?