Goedenmorgen Lady's! Wat heftig van Debke en Vergo..!! Sterkte dames Idd nu gaat het allemaal echt beginnen oooh wat leuk! Meiden ik ga nu niet reageren heb wel bijgelezen. Wij moeten zo naar het zh en dan om half 2 heb ik mn groeiecho. Wish us luck Tot straks meiden
Goedemorgen, Debke en Vergo sterkte!! @ Aichaa: Heel veel succes morgen. De eerste kleintjes worden al geboren Iedereen met afspraken succes. Ben vandaag niet zo veel online. Ga zo naar mijn oude werk ff koffie drinken en vanmiddag naar een vriendin. Iedereen een fijne dag vandaag.
Goedemorgen!! Debke en Vergo sterkte!! Aichaa, succes morgen!! spannend hoor zo Ik ga er weer even vandoor. Heb tot 13.00 uur intake dus zit dan ergens anders.
@tamtam veel plezier op je oude werk en bij je vriendin ik heb om half 3 gesprek met mn leidinggevende, dat hoor ik of er nog een contractje voor me is of niet... ach ik heb niks te verliezen... kan alleen maar winnen.... dus niet zenuwachtig...
Goeiemorgen allemaal! Zie dat er veel afspraken zijn vandaag, succes allemaal! @Natja: Ohja jij loopt bij de gyn, dan is het een ander verhaal dan wanneer je (zoals ik) alleen voor de bevalling naar het ziekenhuis gaat. Ik lees allemaal dingen over brownies en cake. Heb er nu al zin in en heb nog niet eens ontbeten Luiers: Ik heb een pak Kruidvat eigen merk gehaald om te proberen, schijnt ook goed te zijn! En heb een pak Pampers voor het geval Kruidvat tegen valt. @Vergo & Debke: pff spannend zeg. Héél veel sterkte en succes! @Bab: Fijn dat alles goed was! @Mac: Dankje, jij ook . Ja ga jij ook voor 38/39 weken? @Mam: Hopelijk valt het afscheid bij de psz vandaag mee!
@Mac: Succes! Hopelijk heeft ze toch nog werk voor je, al is het maar zodat jij wat meer tijd hebt om een nieuwe baan te vinden.
Vandaag maar lekker tot 12 uur werken, dan morgen weer een hele dag en vrijdag een halve. Die hele dagen worden echt zwaar! Vannacht wel lekker geslapen, eindelijk. Wel 3x wezen plassen, maar geen uren wakker gelegen gelukkig
Goedemorgen allemaal, Gisteren laat thuis gekomen dus geen puf meer gehad om bij te lezen. Vannacht WEER niet lekker geslapen door die rot voorweeen.. Debke: jeetje dat is schrikken zeg. Goed dat ze in nu in de gaten houden in het ziekenhuis. Heel veel sterkte meis!! Vergo: jij ook veel sterkte Mac & mama1987: gefeliciteerd, weer een weekje verder. Hier precies nog een maandje. Of ik die ga halen is maar de vraag. Sinds vannacht voorweeen en ze komen nu regelmatig. Even nog kijken hoe het gaat anders het ziekenhuis bellen. Mac: succes vanmiddag, hopelijk kunnen ze je een contract bieden. Aaliyah: succes straks in het ziekenhuis Tamtam: veel plezier op je oude werk en bij je vriendin
@mam87, ja we zullen wel zien wat ze wel of niet te bieden heeft fijn dat je aardig geslapen hebt. lekker halve dag vandaag! @smiley, spannend misschien zet het wel door....
Het begint spannend te worden hier!! Hopelijk valt het allemaal mee en blijft ze lekker nog even zitten
Dat hoop ik idd ook, over een week of 3 mag ze de wereld bewonderen Dus ik hoop dat het niet doorzet.. Het is wel spannend hoor!!