@Rianne wauw wat een leuke rok! Ik heb ook een paar dingen die niet positie zijn sommige dingen kan ik gewoon aan is wel lekker hoor. En ook minder duur hihi
@Mac ja volgende vaat gaat naar jou hihhi @Mama ja ik heb echt pijn met plassen en daarna...en soms gewoon ineens steken of als ik net geplast heb dus dat is gewoon echt niet oke.
@aaliyah, al cranberry gekocht vandaag? ik ga ook gelijk maar ff douchen... dan kan ik ook straks boodschappen doen, naar het gesprek enz.... tis hier heerlijk weer, dus mn mooie jurkje gaat aan!!!
vraag me trouwens af of kleine nog wel vast ligt in bekken, snachts en na liggen lijkt ie hoger te liggen... pff wat is ie nu druk, genieten!! en moet vandaag alweer voor grote boodschap naar de wc, sorry niet zo smakelijk he...
@buddie oh sorrie ik dacht dat jij FV wilde geven. De eerstvolgende curus is 23 juni dus ik denk dat je dat niet meer gaat redden. Ik heb wel het boekje van gisteren dubbel. Mag je wel hebben, als je dat leest weet je ook veel. Ik heb luna kraamzorg. @Rianne leuke rok! Ja een american party, iedereen neemt wat mee! hihihi. Lijkt me erg grappig met al die baby`s, als ze elkaar dan maar niet nadoen als er 1 gaat huilen!. En ja dan maar de goeie baby weer meenemen hihi. Nou komt vast goed. @tamtam78 mooi dat het gezellig was!
Nog een keertje dan, nu met hoofd erbij haha plofkop! @ Mama87: Haha ach dat rekt wel mee joh En die platte buik komt ook wel goed bij je, gewoon goed sporten erna! @ Mac: Thnx Ze doen echt nog zeer met lopen zeg, aan de onderkant van mijn voet. Ik heb zwart en brons, allebei mat. Eigenlijk wilde ik ook witte lakken of zwarte lakken haha! De rok is van DEPT. Gekocht hier in Culemborg. Ow heerlijk nog even geslapen. ben je er van opgeknapt? @ aaliyah: ja deze rok was wel duur, 60 euro, maar ik vond hem zo mooi, en hij is van goede kwaliteit, dept, dus dat gaat wel lang mee.
Vervelend zeg.. Heb je pijn in je onderbuik? Want dat heb ik ook de eerste paar sec. met plassen of als m'n blaas vol is. Hoort dat niet? *is bang voor dokters*
@mama1987 hahaha na 6 maanden pas weer slapen, gelukkig heb ik gisteren antirimpel en wallen creme gekocht! Haal jij dan maar wat lekkers ja hihihi. En anders eten we wel koude knakworsten....hahahah. @mac hier is het maar koud helaas!
@ Mac: Volgens mij kunnen ze als ze vast liggen in je bekken nog wel wat schuiven hoor. Met de kont en benen sowieso. Hier ook vaker grote boodschap hoor. Je darmen krijgen weer de ruimte en misschien is het vast een beetje het opschonen van je lichaam. Jaaa shoppen doen we een keer na de bevalling! Kom ik naar Arnhem! @ Vinnies: Oh ja, das echt Amerikaans, vind het wel wat hebben!
Ze kunnen er altijd weer uit 'ploepen' zeggen ze. Heerlijk hé, nog maar een paar weekjes genieten van dat getrappel... Oh dat is fijn joh, ik kan al 2 dagen niet :x
@Vinnies: Ja lekker, van die koude, ontplofte knakworsten Ik kan trouwens wel lekkere tonijnsalade maken, al zeg ik het zelf .
@Mama hmmm dat weet ik niet meid. Bij mij is het zo dat als ik klaar ben met plassen mn buik gelijk hard word en ik gelijk pijn krijg bij mn peeppie zeg maar.. Ik hou ook niet van doktoren en zh..dus snap je heel goed. @Rianne hihi jij met je plofkop dat is straks allemaal wel meid @Buddy hihi geeft niet kon jij niet weten toch. Ow hahah had ik zeker ook gisteren er moeten zijn nouja jammer dan. Ja misschien is zo een boekje wel handig lezen vind ik niet zo erg maar ik haat het als ze dingen zo dwingend gaan zeggen dan wordt ik gelijk obstinaat (zo heet dat toch? ) hahah ik heb trouwens ook met kraamzorg afgesproken dat ik niet wil kolven en als het nietgaat dat ik dan gelijk stop met bv en dat was geen probleem.
@mama1987 mmm tonijnsalade! Otplofte knakworsten hihi. @rianne en als het dan mooi weer is kunnen we er ook nog een baby picknick van maken hihi. @buddie ik gooi het boekje binnenkort wel even af. Het was heel erg druk gisteren dus je had er niet meer bij gekund. En het was heet hihi. Maar ze waren niet opdringerig, ze vertelde gewoon heel veel en maar met die hitte dan word dat snel saai zeg maar. Heb gelijk een airco folder gestuurd hihi. Goed dat je dat met je kraamzorg hebt afgesproken!
Ja is goed hoor drop het maar hier hihi. Ja ze zei al dat het heel druk was idd maar dat ze mij erbij propte ofzo kweet het ook niet. Oh balen dat het zo heet was hahah ja zou ik ook doen even een foldertje opsturen van airco's.... Aaargh we kunnen bellen voor de uitslag spannend.....
Goedemorgen meiden, @ Jolan: IK ben al twee weken een waggeleend, en soms zelfs een pinquin @ Debbie: Jeetje meid, wat zullen julie geschrokken zijn zeg gisteren. Sterkte!!!! @ Bab: Voor jou wordt het dus ook spannend de komende tijd. Hoop voor je dat je straks geen keizersnee nodig hebt. Maar het is inderdaad fijn dat als het zo is, dat de kleine heel snel lekker bij jou is! @ Kuide: Nog een beetje kunnen slapen meid, of is de kleine non stop doorgegaan met schoppen? @ Marloes: Het gaat nu inderdaad echt beginnen! En we zitten nog maar halverwege mei @ Sarah: Volgens mij ben jij wel blij nu blijkt dat je geen 13 kilo bent aangekomen . Fijn dat alles oke was. @ Aaliyah: weet niet of je het nog leest, maar succes vanmiddag!! Gelukkig heeft je man het onderzoek nu achter de rug. Fijn dat het niet iets heel ernstigs is. @ Mac: Hoop voor je dat ze vanmiddag met positief nieuws komen voor je. Iets is beter dan niets toch @ Pretty: Jeetje meid, wat moeilijk. Raar dat ze de verjaardag zomaar verplaatsen en totaal geen rekening houden met jou. Snap heel goed dat je vind dat je wilt dat iedereen eerst eens interesse in jou gaat tonen! Met je bevalling moet je echt doen wat jij wilt en niet wat de andere willen!!! Maar zoals de andere meiden ook al schrijven, probeer het nu al te bespreken, zodat het niet in je hoofd blijft rondspoken! Dikke knuffel!! @ Datum: 6-6 is een hele mooie datum mijn trouwdag @ Marloes: Ik moet er ook niet aan denken dat de opas en omas klaar zitten. Mijn schoonouders zijn op vakantie en wilde dat we zouden bellen zodra de weeën beginnen, want dan zijn ze eerder terug. Ik heb dat geweigerd, want zij moeten toch zo nodig op vakantie voor 3 maanden. Mijn eigen ouders bel ik pas zodra de kleine geboren is en ze langs kunnen komen, anders vreet mijn moeder zich helemaal op van de zenuwen @ Vinnies: De eerste tijd ben je echt gebroken heb ik van mij zus gehoord! Kijk daar ook nog niet echt naar uit . Het schijnt erg prettig te zijn als je jezelf zo snel mogelijk aanleert hoe je liggend bv kunt geven. Dan rust je zelf ook wat meer uit. @ Rianne: Leuke rok!!! Zo, nu eerst even naar mijn buurvrouw, die is zo lief geweest om even wat boodschappen voor me mee te nemen Tot later. x girafje
aaliyah, succes en veel plezier straks met de echo! mac, gefeliciteerd met je 35 weken! En succes met het gesprek! smiley, spannend die voorweeën. Hier nog niet te bekennen volgens mij.... niet dat ik er erg veel last van heb in ieder geval. mama1987, ook gefeliciteerd met je 35 weken. pm2b, jeetje wat een verhaal..... Het zit je duidelijk heel hoog! Knuffel vanaf deze kant!!! vinnies, oh ik heb morgenavond zo'n voorlichting over borstvoeding. Ben heel benieuwd. rianne, haha moest lachen om jouw opmerking: straks neem je de verkeerde baby mee.... zou wat zijn zeg! Ik zelf wil ook niet dat de hal vol zit in het ziekenhuis. Ik bel mn ouders en schoonouders als de kleine er is. Volgens mij verwacht mn moeder wel een beetje dat ik laat weten dat het begint zeg maar....., maar ik weet eigenlijk niet of ik dat wel wil.... Dan krijg je vast steeds van die smsjes: en hoe gaat het, etc! Hoe doen jullie dat?
@ Vinnies: Ja dat is ook wel leuk zeg! Ik hou van picknicken! Zo ik heb even snel een stofzuiger erdoor gehaald beneden. Nu even een soepje opwarmen en dan de was in de droger doen. Hm wat kan ik nog meer gaan doen ... ?