@Jolan ik laat denk ik wel weten als het begint maar zeg er wel bij dat ik ze niet de hele tijd op de hoogte ga houden dat snappen ze wel. Net ha aan de tel gehad, hij overlegt nu met de gyn, want mijn klachten zijn nog steeds erg aanwezig en in mijn urine zaten nog maar een paar bacterien en ook omdat ik nog steeds veel harde buiken heb. Het kan zijn dat door mijn buik stuwing veroorzaakt wordt waardoor het niet goed door de nieren kan worden afgevoerd ofzo, als ik het allemaal goed begrijp. Ik krijg waarschijnlijk dus nog een echo bij de gyn....pffff klote dus gewoon. Zit nu te w8e tot de ha me terug belt
heeeele mooie foto, en moooooooooieeeeeeeee buik!!! ja van het slapen ben ik opgeknapt! net was opgehangen, en gedoucht en ook ik zie er leuk uit vandaag, al zeg ik het zelf haha zonnetje schijnt!!! beller die ik gemist had was anoniem, heb ikzo'n hekel aan he. ga zo ff de hond uitlaten en boodschappen doen....
@ Jolan: Mooi hoor! Je ziet echt dat het een punt gaat worden die gaat indalen! Je staat er niet vreselijk op! Iedereen vind dat van zichzelf @ Aaliyah: Klote zeg! En wat gaat er dan gebeuren ??
@Mac ja hatelijk he als mensen anoniem bellen...grrr @Rianne ik heb geen idee ik w8 af dat mn ha zo gaat zeggen...zit helemaal te trillen moest ook gelijk huilen toen ik opgehangen had want ben bang dat ik in het zh opgenomen moet worden en ik haaat zh, heb er op mijn 14 al een keer ingelegen voor mijn hart en vond het vreselijk... Ik houd jullie op de hoogte!
mam85, mooi buikje hoor!! rianne, ook al zo'n mooie buik en supergave kleren! aaliyah, jeetje dat is allemaal wel balen zeg! maar klopt het nou dat je vanmiddag ook voor een echo moet of heb ik dat gewoon verkeerd gelezen?
@ Aaliyah: Niet doen meisje. Bedenk maar zo, ze willen het beste voor jou en de baby. Het ziekenhuis is vervelend maar het is dan niet voor niks he! @ Mam: Waauw wat een mooie buik zeg. Ik vind het zo mooi als er zo'n punt zit!
@Jolan en mam mooie buiken hoor!!! @Mac mijn buddy is Vinnies @Rianne nee ik weet het en miss hoef ik ook helemaal niet opgenomen te worden maar het idee alleen al en ik maak me gewoon veel te snel druk en haal me dan van alles in mn hoofd. @Jolan ja ik heb vanmiddag een groeiecho wanneer ik die echo bij de gyn krijg weet ik nog niet ha heeft nog niet terug gebeld
rianne: dat is volgens mij toeval hoor. het ligt er aan hoe de kleine ligt. er komt echt een ruggetje omhoog op de foto hahaha ...... *ff verder met de pannekoeken*
@girafje ja de eerste tijd zal wel erg wennen en vermoeiend zijn. Maar we groeien er vast snel in. Wat lief van je buurvrouw! @jolan25 ja ben benieuwd hoe jij de voorlichting vind. Maar het is overal anders natuurlijk. Mooie foto hoor je staat er niet vreselijk op! Was het etentje nog gezellig? @Rianne1984 wat je nog meer kan doen, wat lekker bakken ofzo hihi. @Buddie wat balen zeg van je urine. Raar dat ze maar niet weten wat het precies is! Sterkte en hou je rustig. @mam85 mooie buik! Lekker pannenkoeken!
hallo dames, lees dat het bij veel meiden al spannend is, succes allemaal he, hier rommelt het de ene dag wel en andere dag niet, en heb een flinke ontstoken grote teen en dat doet me toch verrekte zeer, zit nu een een hete bak met soda, hopen dat het een beetje gaat helpen verder hoop dat het met iedereen goed gaat, kan het allemaal niet meer bijhouden nu hoor gaat allemaal zo snel tot snel weer dames kus joanita
@ Vinnies: Hahah ja maar ik ben helemaal alleen! Mijn vriend is er donderdagavond pas dus alles wat ik nu bak moet ik helemaal alleen opeten! Dan word ik nog ronder!
@Mam lekker pannenkoeken @Buddy ja ik vind het zo klote allemaal... Hoop dat er snel duidelijkheid is @Rianne hihi ja wat kan je doen,haha ik weet het ook niet Ha belt me net
Rianne; mooie rok hoor. En ook een mooie toeter Ik had een paar weken terug 2 rokken gekocht, maar gisteren ging ik ze dus passen en ze passen me niet eens meer. Geen één keer gedragen *schaam schaam schaam* Aaliyah: ach gosie. Hopelijk komt het niet tot een ziekenhuisopname. Als het zo is dan moet je het maar. Het is nooit leuk, maar het is voor jou en de kleine. dikke knuffel voor jou.. Mam85: mooie buik hoor Jolan: ook een mooie buik Hier is het nog steeds aan het rommelen. Manlief belt elk half uur om te horen hoe het gaat en of ie naar huis moet komen. Maar tot nu toe gaat het nog goed. De voorweeen komen niet regelmatiger. Merk nu wel dat ik meteen last heb van mijn bui, heb alweer teveel gedaan. 2 wasjes gedraaid, gestreken en gestofzuigd. Mams en paps komen zo even op visite Enne onze Bugaboo is binnen, yeahhhhh Een hele mooie kleur combi. Manlief gaat het vanavond in elkaar zetten en dan zal ik wel een fotootje plaatsen.
@rianne mischien een mooi moment voor contact met de buren hihihi. Ik vind het ook altijd zonde om alleen voor mezelf wat te maken. @buddie ben benieuwd wat de Ha te zeggen heeft!