Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Leuke rok rianne!!!

2. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    ff echo. Mijn zoon van 12 had vandaag fiets verkeersexamen op school. Normaal gaat hij altijd met een taxi naar school, maar vandaag dus op de fiets. Staat hij net voor de deur met bloed op zijn kin en op beide armen. Ik schrok me rot! Hij is weggegleden met zijn band. Nu heeft ie flinke schaafwonden op beide armen en knieen en een wondje naast zijn wenkbrauw en schaafwonden op zijn borstkas en 2 flinke sneen op zijn kin. Ik denk dat ik met die laatste ff naar de huisarts moet, want ik denk dat ze geplakt moeten worden... Ik hou jullie op de hoogte!

3. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    ojee debke en vergo in het ziekenhuis! Succes ermee meiden. Wel heel relaxt dat je op het internet kan debke. Je kunt mij ook smsen hoor als je dat liever doet om iedereen hier op de hoogte te houden. Ik zit bij wijze van spreken op mijn telefoon want als ik hem niet opneem denkt mijn moeder dat ik al lig te bevallen. Die is zenuwachtig joh!

over kleren: ik heb echt een hele mooie linnen positierok en wit bloesje gekocht en die heb ik maar liefst 1 keer aangehad en nou passen ze ook niet meer. Bloesje te kort, rok te strak. Maar ik doe ze gewoon nog aan na de bevalling hoor want ik denk niet dat ik voorlopig in mijn gewone kleren kan (als dat ooit nog kan)

zo laura druk bezig zeg, wel een beetje oppassen he?

bedankt voor de tip over luiers. Ik ga gewoon een paar pakken in huis halen, de rest halen we dan later wel als de kleine er is.

rianne mooie rok zeg. En de nieuwe birkenstocks al aan zie ik :)

mac hoe zijn de brownies? Ik heb mijne nu ook eindelijk gebakken, en heb de helft samen met een vriendin opgegeten vanmorgen. Slecht, maar wel lekker!

Hier gaat alles heel goed, nu ik eindelijk rustig aan doe. Ik doe rustig aan wat wasjes, en ruim een beetje op dus dat gaat prima.

Gisterenavond nog een iets meegemaakt thuis, want bij ons achter bouwen ze een nieuw gebouw en daar was onze kat dus leuk ingeklommen. En ja hoor, toen durfde ze er niet meer uit. Dus ik haar roepen dat ze binnen moet komen, staat ze daar in paniek te miauwen. Was echt zielig. Mijn man ging eerst proberen op het terrein te komen maar dat lukte niet, dus zei ie: dan ga ik via de sloot. Maar die was iets dieper dan gedacht, zat ie tot zijn borst in het water/modder. Stinken joh! Heb het al twee keer gewassen en het stinkt nog! Uiteindelijk is hij via de tuin van de buren erin geslaagd om de kat te bereiken. Nou maar hopen dat ie het niet weer doet, zo'n stom beest. Valt me wel op dat ze vandaag alleen maar binnen ligt te pitten, ondanks het mooie weer!

Nou ik ga eens kijken of de sloot-was al iets minder stinkt.

4. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    haha snieke, wat een verhaal over die sloot!!!

natja, jeetje dat is schrikken. idd even langs de huisarts, anders heeft hij straks lelijke littekens...

5. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Natja: dat is idd schrikken zeg. Sterkte!

Snieke: het gaat hard met de kilo’s he. Ik denk ook wel dat ik mijn positiekleding nog na de bevalling zal dragen.

Laura: goed dat je nu de tijd hebt genomen om te rusten..

Nathalie: balen dat je niet weg kan om te condoleren.

Rianne: de kinderwagen is donkerbruin met roze bekleding. Ik zal vanavond een foto plaatsen.

Aaliyah: ik duim voor je meid

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

hopelijk valt het allemaal mee.

@rianne, waar wilde je een bak van maken?
    heb het ff gemist...

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

whaha das flinke nesteldrang....
    wel goed bezig geweest, maar doe nu maar rustig aan meis.
    dweilen kan morgen ook...

zo ik heb net boodschappen gedaan...

8. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @natja, idd maar even goed naar laten kijken! Wat schrikken zeg.. juist die keer dat ie met de fiets gaat!

@snieke, jeetje, fijn he huisdieren! lekker eigenwijs! Wel lief van je vent dat ie voor de kat door de sloot gaat!

9. McGyver

McGyver Niet meer actief

arme paps, heeft hij ook onder jou nesteldrang te lijden haha

10. McGyver

McGyver Niet meer actief

succes met je groeiecho
    kan je vriend vrijdag niet mee?
    mn man zou voor zoiets vrij nemen...

11. McGyver

McGyver Niet meer actief

dat is lief...

12. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ nathalie: Ik vind het zo erg van dat jongentje. Ik hoop dat je tussendoor even kunt condeleren.

@ Natja: Thnx, de rok is van Dept. Oww wat zielig voor je zoontje! Jeetje wat een wonden heeft hij! Succes!

@ Snieke: Zonde van die kleding he! Inderdaad even bewaren voor na xde bevalling, wie weet kan je het nog een tijdje aan.
    Hahahaha wat een actie van je vriend! Wel moedig hoor. Jammer dat ie zo stonk maar wel lief dat hij dat deed!

@ Smiley: Ow gaaf zeg, ik ben gek op bugaboo. Heb er zelf geen helaas. was iets te duur.

@ mac; euhhh denk dat het over brownies ging? weet het ook niet meer haha.

Ik heb net in de tuin in het zonnetje wat kandelaars afgesopt. Het is wel mooi weer hier. Vanavond komt mijn zus en mijn nichtje van 3,5 hier eten. Ik ga eens kijken of ik nog ergens boekjes heb liggen om te lezen in de tuin.

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

jeetje vervelend zeg,

maar euh... niet geslaagd voor zn fietsdiploma dus... :oops: :oops:

14. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Belasting teruggaaf binnen!!!

yoehoe!!!

gelijk mezelf een kadootje gegeven, wilde dit horloge al zolang hebben :p

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

mooi hoor!!

16. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Mooi horloge! Is het bronskleurig? Goed om jezelf eens te verwennen!

17. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Ja het is beetje rood/brons kleurig.
    De rest van t geld gaat naar spaarrekening (voor de skivakantie volgend jaar) en naar rekeningen die nog openstaan helaas :p Dus mag wel een keertje iets voor mezelf :D

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

pff kleine is vandaag errrgggg actief...
    gisteravond in bed ook al wat misselijk ervan...
    en nu weer...
    niet echt misselijk maar ook geen maagzuur, beetje vaag gevoel...

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

heel slim meis..

en je hebt het verdiend ff jezelf verwennen.
    al iets gehoord van MW?

20. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    snieke: haha.. zal vast een grappig gezicht zijn geweest hoe ie daar in de sloot stond haha. fijn dat jullie kat weer veilig thuis is

Deel Deze Pagina