goede morgen dames. hier een erg moe meisje.. die niet weet hoe ze haar energie omhoog krijgt. ben al 3 dagen gewoon OP. ik voel me geen seconde 'wakker'. heb de hele dag het gevoel dat ik net wakker ben. hoe is het met de meiden hier? zie nieuw zwangeren.. gefeliciteerd.. lijstje is volgens mij bijna compleet dan hehehe..
hier ook moe hoor pixie, ik slaap tussen de middag maximaal 2 uurtjes en dan helpt erg goed. maar zou bij wijze van hele dag ook wel kunnen slapen, hopelijk voel je je snel wat fitter.
Ff tussendoor spieken Mam85: khoop ook dat het bij dat beetje blijft maar kvind het gewoon eng na die mk maar kheb verder geen buikpijn ofzo kga weer verder met poetsen
Hoi meiden, Eindelijk even tijd en zin om achter de laptop te kruipen. Zie dat ik heel veel te lezen heb, kijk nog wel of ik dat zal doen.... Heb een druk weekend achter de rug met verjaardagen waarbij we 's middags kwamen en 's avonds laat weer weg gingen. De vermoeidheid begint weer wat toe te nemen en mijn moeder vond me er erg moe uit zien gister. Heb gezegd dat ik een paar dagen al slechter slaap en toe ben aan vakantie. Dit is ook zo, maar ze zou eens moeten weten waar het van komt Gisteravond een aanval van misselijkheid gehad. Was even naar de zolder gelopen en werd ineens erg ale: . Gelukkig is het bij een aanval gebleven en ik ben meteen lekker op bed gaan liggen. Vanaf nu toch maar meer in de gaten houden wat ik eet en waar ik niet meer goed tegen kan.Verder nog steeds last van mijn (.)(.), maar ze zien er wel steviger uit (heeft dus ook voordelen) en van mijn rug. Als het zo doorgaat, dan heb ik weinig om te klagen. Eind van de week word ik weer tante (nummer 5!). Mij benieuwen wat het word en hoe het zal heten. Ik hou jullie op de hoogte liefs girafje
Hier nog geen intake nieuws.. moet er pas om 13.50 zijn. De vorige keer stelde ze veel vragen aan ons beiden over gezondheid en erfelijke ziektes in de familie. Geen idee of ik nu ook weer bloed moet laten prikken... vorige keer was alles goed. We zullen het wel zien! Wie moest er ook alweer voor een echo?
wat spannend weer, voor de eerste keer de verloskundige bellen ! ben ik wel zwanger ! toch nog maar even een tweede testje gedaan. De assistente wist nog wie ik was en ik stond nog in de computer. en ja de afspraken gemaakt. 19 november intake vk (even wat verzinnen voor op mijn werk) en de week daarna een echo spannend hoor en inderdaad ook heel erg moe ik slaap met jullie mee hihihihi
mijn MVM zal zo wel voor de deur staan. ook wel beetje spannend, toch een eerste officiele iets, zo zie ik het want vk duurt nog zo lang xxx
hey meiden hier weer terug mn toto is goed gekeurd voor weinig centjes Idd uit kijkenmet kaneel ( speculaasje of zo kan geen kwaad hoor) en voor de dames die geen vis eten is idd capsules mishien wat Ik ga straks eerst eens aan de poets hier hele weekend weinig gedaan
ligt eraan welk boek, maar dvd lijkt me gaaf al heb ik die geloof ik al is gezien. maar wel leuk om met anderen te kijken. serviesje hoef ik niet. trekt me helemaal niet.
meiden wie kan mij helpen. ik heb echt donker kringen onder mijn ogen momenteel.. en ik weet nu niet wat ik daaraan kan doen om te camofleren. heeft iemand een goede tip van een goede product die mijn huid niet erger zal maken dat wat het al is.. (ik zie er zeer SLECHT uit)
idd serviesje trekt mij ook niet. ben niet zo van dick bruna.. boek heeft schoonzus dus kan het altijd even doorkijken of lenen
Hallo allemaal! En nog meer nieuwe zwangeren erbij Blijf me erover verbazen dat er nog steeds juni-mamas bijkomen en dat dat nu niet al juli-mamas zijn, maar heb geen zin om te rekenen, dus zal vast wel kloppen! Gezellig in ieder geval!