Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ja, na een paar daagjes rust zijn er vanochtend weer 2 baby's geboren en de 3e als het goed is onderweg.

2. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    We zijn net terug van de huisarts. De wond op zijn kin is geplakt en er zit een hechtpleistertje overheen. Waarschijnlijk blijft er wel een litteken zichtbaar.
    Alle andere wonden hoefde ik niets aan te doen.
    Morgen zal alles wel blauw zijn en zal ie wel spierpijn hebben.....

3. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @jomi, oww wat leuk!! spannend zeg.. ik wil ook!! :D

4. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!

jij ook suc6 met de laatste daagjes

5. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad

6. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Mooi hoor, die kleur is nu helemaal in.

7. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    gelukkig alles goed afgelopen.. flinke spierpijn morgen.. beterschap

8. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ik ook, ik heb het helemaal gehad.

Ik heb veel te hoge bloeddruk, waar ik 3 pillen per dag voor slik. Ik houd heel veel vocht vast, slaap al 2 maand 3 tot 4,5 uur per dag. 2,5 week geleden ziekenhuisopname gehad voor diarree, misselijkheid, overgeven, blaasontsteking, niet kunnen eten en drinken. Dus mijn energie is echt helemaal 0,0 en door het niet slapen kunnen wordt dit ook niet beter. Morgen gesprek met de gynaecoloog en misschien dat ze het eerder gaan halen.

9. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    De uitslag van het fietsexamen krijgt ie morgen, maar z'n ongeluk kreeg ie niet tijdens het examen, maar op weg naar huis :|

10. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    hihi stelletje kletskousen :D ik ga ff 19 pagina's bijlezen! :) tot later...

11. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Dank je wel.

12. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    pff heftig hoor. lijkt me niet echt bevordelijk voor een bevalling. volgens mij is je energie wel op als je de weeen weg moet puffen laat staan er een kindje door heen moet drukken..
    ik hoop dat ze wat voor je kunnen doen..!!
    sterkte!

13. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @jomi, jeetje zeg.. dat is allemaal niet lekker!! Sterkte nog de laatste daagjes! en hoop dat ze je kleintje eerder willen halen!

14. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Fijn dat alles goed was!

15. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!

suc6! hahah

16. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Dank jullie wel allemaal.

Fijne dag nog.

Liefs JoMi

17. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Ben ik ook weer even. Net terug van kapper en even naar ons nieuwe huis geweest. Alle nieuwe kozijnen zitten er in en het is heel mooi geworden. Mannetje komt zo thuis en dan halen we Luuk op bij het KDV en brengen we meteen naar oma. Gaat hij nachtje slapen. Wij gaan naar Ikea onze keuken bestellen, krijgen tegoedbon van 500 euro! Zonde om te laten lopen dus kopen we nu maar alvast de keuken. Gaat er pas over maand of 2 in hoor!

Heb al wel alles bijgelezen maar reageer even snel:

@Pm2b: Sterkte met familieproblemen. Erg vervelend als ze geen rekening met je houden! Herken het een beetje.Bij ons draait ook enorm veel om mijn zus en haar wil is wet (helaas).

@Natja: Arme jongen! Hopelijk geneest het toch netjes. Heb me laten vertellen dat wanneer het korstje van het wondje af is je het in kunt smeren met calendula, vermindert kans op litteken. Misschien goede tip?

@Aaliyah: Wat een rotnieuws zeg! Hopelijk is de groeiecho goed en valt het vrijdag mee in het zh. Veel sterkte iig!

@Rianne: Ik heb inderdaad helemaal geen striae. Tijdens 1e zwschap ook niet gehad. Hoop dat ze wegblijven;) Echt een superleuke rok heb je gekocht. Ik heb zelf ook veel niet-zwangerschap kleren aan, met name jurkjes waar rek in zit! Kan ik straks ook weer gewoon aan!

Nou dames ga er weer vandoor. Fijne middag!

18. demi26

demi26 Niet meer actief

Hai meiden...

nog niets van Debke of Vergo?

Hier alles nog rustig... heb al meerder keren geprobeerd te reageren, maar dan floept internet eraf, en had dan geen zin om het nog een keer te typen...

lees dus wel mee...

19. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Bab: Wij hadden vorig jaar ook de keuken bij kea gehaald en kregen die waardebon! Erg leuk cadeautje.

@ Demi: Ik zag Debke net nog een paar keer op hyves online, nog geen nieuws hier verder.

20. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    spannend he

Deel Deze Pagina