Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    he pm2b wat een gedoe zeg met je familie. Het lijkt me nogal heftig zo'n treinreis van 3 uur, echt niet leuk dat ze dan geen rekening met je houden. Vraag me dan echt af of ze er wel bij nadenken hoe lastig dat voor jou is...
    Wat betreft je bevalling: het is jouw bevalling hoor, en jij bent degene die beslist hoe dat gaat. En als je daarover van mening veranderd bent kun je dat dan niet tegen je moeder/zus zeggen?

2. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hoi meiden
    ik was vanmorgen bij de vk geweest en moest weer door naar het ziekenhuis, ik had vanmorgen weer bloedverlies gehad. ik heb een ctg gehad en die was goed ook mijn urine was weer getest en dat was ook goed. morgen moet ik weer terug en krijg ik een echo en inwendig onderzoek. ik voel me klote heb steeds buikpijn en hoofdpijn en dan gister en vandaag wat bloed verloren waarvan ze niet weten hoe het komt erg vaag dus.

ik lees vanavond even alles bij, zou nu vast waty proberen als mijn dochter het toelaat.

3. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    wat heb ik gemist is er iets met aaliyah en natja?
    ik kan nu niet terug lezen kan emand het mij vertellen?

4. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @mandy1, aaliyah haar urine is niet goed en moet hiervoor naar de Gyn vrijdag.. (kan nierstuwing zijn)
    En Natja haar zoon heeft een fiets ongeluk gehad, schaafwonden en wond op zijn kin, gelukkig valt het mee!

5. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Vanmiddag bij de vk geweest.
    Bloeddruk en Hb waren gezakt, heb me bij apotheek floradix moeten halen om te kijken of hb hierdoor weer wat omhoog gaat. Verder zag het er allemaal wel prima uit, krijg volgende keer een groeiecho had hierom gevraagt en was geen probleem vandaag ging niet omdat er nog afspraken na mij waren dus volgende keer trekken ze wat meer tijd voor me uit.

Huis is ook gepoetst is wel lekker wat hulp van mn moeder.

Sorry geen tijd weer om bij te lezen moet zo nog ff luiers halen en dan eten verzorgen want vanaaf moeten we weg.
    Morgen ga ik eens naar de kapper ff lekker laten verwennen en smiddags lunchen met een vriendin dus denk pas tot morgenavond.

Ps buddy hou je me op de hoogte als er in de tussentijd meiden zijn bevallen?

6. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    aaliyah sterkte vrijdag!

natja wat sneu voor je zoon!

7. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    jazeker.. ik hou je op de hoogte. als ik wat lees hier dan hoor jij het ook ;)
    veel pelzier bij de kapper!! fijn dat alles goed was! suc6 met de floradix ;)

8. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Marloes:

Ik zag dat jij al een keer bij aktiebaby in breda bent geweest. Laatst nog? Weet jij of ze nog leuke dingen hebben, denk aan kleding en speelgoed..
    Is namelijk wel een stukje rijden!

9. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Om half 12 nog hier gekeken, maar moet inmiddels alweer behoorlijk wat bijlezen!
    Hoe bedoel je kletskousen…….

@ Jolan: Mooie buik en je staat echt niet raar op de foto hoor!

@ Mam: Jij hebt ook een mooie buik hoor.

@ Buddy: Het zit je ook niet mee hé, nu ook al een ontstoken teen. Dikke knuffel!

@ Aaliyah: Duim heel hard voor je dat er niets aan de hand is vrijdag en dat je niet in het ziekenhuis moet blijven!!!!

@ Kuide: Doe je niet te veel in 1 keer meid!!
    Goed dat je ook wat voor jezelf koopt van het geld van de belasting! Je moet jezelf af en toe even verwennen!

@ Natja: Sterkte voor je zoon! Enne hoop voor hem dat hij zijn examen wel heeft gehaald!

@ Snieke: Lekker avontuur vanwege een kat! Moest je niet onwijs lachen toen je man zo diep in de sloot stond? Wel balen dat zijn kleren zo erg stinken.

@ Pretty: Spannend meid. Hoop voor je dat de uitslag van de test goed is.
    Wel leuk dat je weer even hebt kunnen genieten van de kleine meid.

@ Bab: Veel plezier bij Ikea. Een tip: plan van te voren alles goed in voor de nieuwe keuken! Scheelt een heleboel ellende en vooral irritatie. Ben blij dat alles bij ons achter de rug is.

@ Mandy: Dikke knuffel!!!! Enne suc6 morgen

@ Sanne: Fijn dat je volgende keer een groeiecho krijgt! Hoop dat de floradix helpt.

Ben zelf even op de fiets weg geweest en dat is voorlopig ook meteen de laatste keer geweest! Had express mijn zadel al wat lager gezet, zodat ik makkelijker op en af kan stappen. Had wat tegenwind en kwam de brug niet eens knap op! Moest helemaal de leuning vastpakken. Enkel maar doordat ik met mijn been niet meer zoveel kracht kan zetten.
    Gelukkig zijn er genoeg mensen van wie ik zo even de auto kan lenen, dus ben niet helemaal afhankelijk van manlief.

x girafje

10. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Aaliyah: gelukkig niks ernstigs aan de hand met je mannetje! Zo'n onderzoek klinkt niet echt fijn nee, verwen hem maar lekker ;)
    Succes vrijdag bij de gyn!

Sanne: heerlijk he zo'n lieve moeders die helpen! Fijn dat alles verder goed was bij de vk, was je ijzer erg gedaald dan? Volgende keer een groeiecho leuk!

Rianne: leuke rok!

bevalling: Wij bellen pas iedereen als de kleine er is en wij er zin in hebben. Zou niet willen dat mensen weten dat we bezig zijn, dan worden ze alleen maar gekker als het lang duurt.
    Bij mijn zus zijn we er toen per ongeluk achter gekomen dat ze naar het ziekenhuis was, kleine is toen pas 24 uur later geboren!! Geloof me dat zijn lange 24 uur!

Buiken: weer mooie buikjes voorbij zien komen! Worden steeds rondere buiken he, leuk!

Kuide: Haha hoezo nesteldrang? :) Rem jezelf ook af en toe af he ;)

Natja: Arm zoontje van je...

PM2B: Fijn dat alles goed is met je meisje!

Mandy: Doe rustig aan he, sterkte ermee!! Hoop dat je snel meer hoort!

11. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    zooo.. pffff...

hier toch stiekem nog gedweild, en de was gedaan! heel mijn lijstje voor deze week in 1 dag afgewerkt, wat zal ik me goed voelen morgen, not!

Ga nu even een warme douche nemen, en daarna richting Rotterdam, laatste wedstrijd van mijn Poolteam! even aanmoedigen daarzo!

Waarschijnlijk tot morgen!

12. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    Snieke83 oh getsie dat kan zo stinken!
    @Rianne1984 veel plezier met zus en nichtje!
    @kuidebokibi lekker hoor belastingteruggave! Groot gelijk dat je jezelf hebt verwend, mooi horloge!
    @Mac hier ook een hele actieve baby. Zijn/haar kont zit zo tegen me maag te duwen!
    @prettymommy2be fijn dat het nog een meisje is hihi. Leuk dikke beentjes!
    @maagzuur volgens mijn oom helpt een stukje droog beschuit.
    @Natja ahh wat rot voor je zoontje! En voor jou ook natuurlijk. Hoop dat ie wel zijn examen heeft gehaald.
    @mandy1 sterkte, hoop dat je je snel beter voelt. Succes morgen.
    @girafje nee ga maar niet meer fietsen dan! Ik fiets nog wel maar heuvels loop ik!
    @heide ja ik heb ook zoiets van als mensen het weten dat het dan voor hun ook heel lang wachten is.
    @buddie hoop dat je lekker aan het shoppen bent nu en dat alles goed was!

13. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    "kuidebokibi": ahaha kon je het niet laten??

14. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Nee ik kon het niet laten!!! erg he! ga dit nooit nog 6 weken volhouden met die drang om alles schoon schoon schoon te krijgen haha :p (huis van mijn vader he.. achterstallig onderhoud, sinds de scheiding 6 jaar geleden niks meer gedaan aan grote schoonmaakdingen. Dus ja.. hoop kastjes met klerezooi erin!)

15. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Laura: Geeft wel altijd een goed gevoel. Allemaal dingen weggooien die je nooit meer gebruikt en dingen die over datum zijn. vaak heb je echt veel ruimte over!

16. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @rianne, ja zeker.. alleen jammer dat dit allemaal troep van mijn ouders is :p nog van voor hun scheiding zeg maar..

17. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    nieuwe buik foto

18. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    mooi hoor kuide :D

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hallo meiden
    Er is weer veel gekletst,heb wel bij gelezen hoor maar ik ben kapot geen zin om te reageren...

@Kuide mooi buikje meid mooi rond is ie bij jou! :D
    Lief dat je mee wil maar ik ga wel alleen :) ik hoop dat je het begrijpt

@Mac ja die van mij kan gewoon geen vrij nemen, hij heeft niet zoveel vrije uren meer en hij heeft lang vrij als ik bevallen ben. Ik heb ook liever dat hij daar vrij voor neemt, hij heeft al heel vaak vrij genomen voor echo's enzo.

De groeiecho was goed,krijg geen grote baby hij is nu ongeveer 2146 gram en ze schatte bij de geboorte 3200 gram!!Zn hoofdje en buikje zitten net iets onder het gemiddelde. Hij was lekker aan het drinken en we hebben ook nog een foto mee gekregen.
    Had nog even aan de vk gevraagd hoe het vrijdag gaat en mochten mn nieren te erg verdrukt worden heb ik kans dat de kleine eerder gehaald wordt en als ik weeen krijg houden ze het niet tegen.

Daarna zijn we even het woonhart ingegaan hebben we mandjes gekocht voor de sokjes en wat andere dingen en nog kleding hangertjes voor de kleine bij Xenos die gekleurde.

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    lees net op hyves dat debke morgen ingeleid gaat worden.

Deel Deze Pagina