Hoi allemaal, Mijn eerste moment van de dag dat ik even tijd had om achter de laptop te kruipen. Het is 'n gekkenhuis hierzo. Heb vandaag vanaf 9 uur tot half 5 non stop visite gehad.en de telefoon gaat echt om de 5 minuten ofzooow Heb nog niets kunnen doen en ben bekaf,dus baal best 'n beetje. Nou, ik kijk hoe ver ik zo hier kom en anders heb ik gelukkig 'n vriendin die het vrijdag voor me komt doen hierzo maar wil toch graag het huis netjes achterlaten morgenochtend. Als ik jullie de komende dagen niet "spreek" doe allemaal rustig aan Ik ga mijn best doen om morgen zo snel mogelijk mijn babietje te werpen Liefs Aicha
ja er staan dan volgens mij morgen 2 inleidingen op het programma.... spannend! dus bij deze: debke en aaichaaa heel veel succes morgen!!! Hoop dat niet te lang gaat duren voor jullie. aaliyah, fijn dat de echo vanmiddag goed was en hopen maar dat het meevalt vrijdag.
Oh dat is wel balen ja dat je niks hebt kunnen doen!! Snap wel dat je het netjes achter wilt laten want je wilt toch in een schoon huis thuis komen toch?? Ik wil je alvast heeel erg veel succes en sterkte wensen voor morgen!! Dat je maar een spoedige bevalling mag hebben!!!
@Rianne: Blikje tonijn op olie, mayonaise, augurk, zilveruitjes, peper en zout en dat op een pistoletje met plakjes komkommer. Of door de sla met komkommer en cherry tomaatjes. Simpel maar lekker Wachten op de gang: Hier niemand. Mijn moeder en man zijn bij de bevalling. En als de kleine er is bel ik mijn vader en broertje. Over mijn schoonouders twijfelen we nog of we die in het ziekenhuis laten komen of thuis pas. Voel me altijd zo ongemakkelijk met die mensen en we hebben niet zon goed contact met ze, dus ik kijk na de bevalling wel hoe ik me voel. Manlief maakt het niet uit, die ziet zijn ouders liever niet als wel.. @Jolan: Mooie buik @Mam: Mooie buik, jij draagt wel hoog ofniet? @Smiley: Doe lekker rustig aan met die voorweeen! En ben benieuwd naar de fotos van je kinderwagen @Aaliyah: Pff spannend, hopelijk valt het vrijdag allemaal mee! Ik duim iig voor je. @Laura: Ik word al moe als ik alleen al lees wat jij allemaal gedaan hebt . Nu weer lekker rustig aan doen hé! @Natja: Ach wat zielig voor je zoontje! Hopelijk heeft hij er niet teveel last van en vallen de littekens mee.. @Laura: Mooie horloge, ik heb ook zoiets maar dan van DKNY. Leuke tijdloze modelletjes @Mac: Bij werkt het nog als ik rechtop ga zitten en af en toe een lepel vanillevla eet. Weet niet hoe erg jij het hebt @Pretty: Fijn dat alles goed is met de kleine en succes met de glucosetolerantietest! @Mandy: Pff vervelend allemaal. Fijn dat de CTG en je urine iig goed waren. Succes morgen en hopelijk kunnen ze dan zien waar het bloedverlies vandaan komt! @Sanne: Fijn dat alles goed was bij de vk. @Laura: Mooie buik en helemaal streepvrij, ofniet? @Aaliyah: Dat is een mooi gewicht toch, 3200 gram @Aichaaa: Héél veel succes, ik duim voor je! @Debke: Voor jou natuurlijk ook Pff.. het wordt echt spannend nu hier!
Vanmiddag de aardappels al geschilt en gekookt. Manlief is nu de rest aan het doen, staan is echt beroerd met die opgezwollen varkenspootjes Ik heb HONGER!!
buddie fijn dat alles goed was! Waren ze aardig? Aichaaa en debke succes! Rest fijne avond ik ga even eten!!
@mama zo dat is lief dat je mannetje kookt, die van mij ook hihih. Balen van je schoonfamilie miss beter als je ze laat komen als je thuis bent en beetje bijgekomen bent? Ik heb nu ook dikke pootjes niet normaal dat had ik eerst niet komt van het vele lopen denk ik. Wat eet jij? Wachten op de gang ik wil niemand erbij hebben behalve mn ventje. Ik weet nog niet of ik ze in het zh wil laten komen denk het niet. @Buddy ja ze was heel lief kan het zijn dat Marjon de echo heeft gedaan?
@Aaliyah: Hebben wij het maar getroffen met zo'n lieve papa's in spé! Wij eten aardappels, spinazie a la créme met een kaassausje en verse worst. En jij? Ik kijk na mijn bevalling gewoon hoe ik me voel en wanneer ik me goed voel en we er allebei klaar voor zijn bellen we ze pas. Je moet namelijk echt sterk in je schoenen staan om te zorgen dat ze je niet overrompelen en dingen doen die je niet wilt! Het was vandaag ook wel erg warm, hier was het 25 graden in de zon . Mss dat je daardoor ook wat meer vocht vasthoud!
Aaliyah: Fijn dat alles goed was op de groeiecho! 3200 gram is een mooi gewicht hoor! Aaicha: Héél veel succes morgen, hoop dat alles goed zal verlopen en dat je snel je lieve meisje in je armen hebt!! Debke: Ook jij héél veel succes morgen! Ik zal voor je duimen! Oeh wat spannend allemaal nu he! Zo zie je maar hoe snel het kan gaan...
Mandy: gelukkig dat alles ok was. Alleen vervelend dat je bloedverlies hebt. Nou doe verder rustig aan meid. Laura: mooi buikje Aaliyah: fijn dat alles in orde was Aicha: oohhhhh spannend zeg!! Sterkte.. Debke: ook spannend hoor!! En jij ook sterkte.. mama: lief van je mannetje En hierbij een foto van de kinderwagen.. Basisbekleding is donkerbruin en de topbekleding is roze dus
Avond! Zozo, weer even 14 pagina's volgekletst! Eens kijken hoever ik ermee kom. Nieuw tabbladje erbij en typen maar! Hier alles oke trouwens. Vanmiddag vriendinnetje op de koffie gehad, altijd gezellig! (het vriendinnetje is tevens mijn buddy, dus die komen jullie ook nog wel tegen binnenkort) Net beebwasje gedraaid, witte lakentjes en zo...... Had een blauw hoeslakentje totaal over het hoofd gezien. Smiley, lees gelijk over je vele voorweeen. Ben benieuwd wat ik verderop ga lezen! Pretty, wat vreselijk dat je moeder zomaar beslist dat ze bij je komt logeren en zo. Dat wil je toch helemaal niet horen!!! Gewoon zo snel mogelijk aangeven hoe jij het wil. En anders, zolang ze niet weet dat jij aan het bevallen bent kan ze er ook niet op gaan wachten. Hier trouwens hetzelfde verhaal met schoonzus die wel op de gang ging zitten wachten. Ja daaaaaag mooi niet he!Was ze wel gepikeerd over, maar volgens mij krijgen we hier een beebie voor onszelf, en niet voor de rest van de familie. Aaliyah, wat zielig voor je mannetje! Gelukkig heeft ie het erop zitten en is het niks ernstigs. Klinkt trouwens als blaasontsteking. Even urine wegbrengen zou ik zeggen! Veeeeeeeeel water drinken, dan spoelt het goed en doet het niet zo pijn met plassen. (ervaringsdeskundige) Bab, mooie buikfoto hoor! Aardbeien, hier ook een bak gehaald. Al lekker schoongemaakt dus kunnen zo het schaaltje in! Voedingsbh's, geen verstand van. Wilde er laatst al eentje halen maar ze raadde het af omdat je niet weet hoe je borsten straks zijn. Dus laat m'n moeder er wel eentje halen als het nodig is. Rianne, wat heb je een ontzettend mooie buik zeg! Leuke rok trouwens. Bevallen en bellen naar fam, hier alleen m'n moeder want die is erbij en m'n broertje want die zorgt voor de honden. De rest hoort het vanzelf. Anders kun je ze ook steeds op de hoogte houden hoeveel cm je hebt en zo. Ook m'n hyves gaat mooi op volledig prive binnenkort! Jolan, mooie foto! En verder nog zo slank. Kuide, mooi horloge! (heb m in het zilver) En je mag jezelf wel eens verwennen met iets moois. Aichaa, wat spannend!!!!! Heel veel succes morgen. Zal zeker aan je denken en het hier in de gaten houden. Debke, als je dit mocht lezen, voor jou geldt precies hetzelfde natuurlijk. Geloof dat ik er weer doorheen ben!
@Mama ja soms kunnen ze wel lief zijn hihi, oh lekker zeg!! Wij hebben spareribs gegeten en straks ook nog stokbroodje erbij met pindasaus, niet echt gezond dus, en echt koken heeft ie niet hoeven doen hihi, maar goed gaat om t idee @Heide ja ik vind 3200 gram ook mooi @Smiley mooi kinderwagen echt een super leuke kleur!!
Ehm ik denk dat je niet goed hebt gelezen want uit al mn onderzoeken en urine kweeken komt niks...vandaar dat ik naar het zh moet...
He meiden, Hoe is het met jullie? Hier gaat alles "goed", werkelijk overal last van haha en ben het goed zat! Maaaaar goed, hoort er allemaal bij natuurlijk. Morgen weer naar de vk... Wat heerlijk dat veel van jullie nog kunnen schoonmaken en goed kunnen toegeven aan de nesteldrang! Ik kan met mn bekkeninstabiliteit de straat uitlopen en dan houd het weer op Maaarr ook dat duurt hopelijk niet lang meer, zodra ze geboren is goed rust houden en dan hoort het weer beter te gaan! [-o< Nou de baby's komen er nu aan he spannend hoor! Debke en Aicha heel veel succes morgen! Zet hem op! Mooie kinderwagen zag ik voorbij komen! Iedereen hele fijne avond! xxx minnie