ieuw.... dat vind ik altijd eng nathalie.... een collega van mn man heeft dat ook, die ziet dingen van te voren gebeuren.... getsie
@Nathalie: Wat apart.. Aan de ene kant vind ik dat soort dingen altijd mooi, aan de andere kant ook heel eng!
nou kamertje staat in elkaar, alleen het wandrek zat er niet bij ...grrrr!!!! hieronder wat foto''s hoe het er nu uitziet, wordt natuurlijk nog aangekleed met fuchsia assesciores kast ledikant commode
Goedemorgen! Nou voelen we elkaar allemaal aan ofzo? Hier ook echt een beroerde nacht...1 1/2 uur benenden gezeten en verder beetje boven gezeten. Ook heel veel buikpijn vannacht :S Heb al bekkeninstabiliteit vanaf ong 18 weken Vinnies...dus ben het al heel lang aan het volhouden die laatste weekjes maken dan ook niet meer uit haha Voorspel ook maar ff voor mij nathalie hahah Mooie kamer Jolan! Nu lekker rommelen of niet? Nou ik gaat weer! xx minnie
minnie, ook al slecht geslapen en buikpijn? hangt het in de lucht ofzo ahha. ik ga idd rommelen vandaag, even alles schoonmaken en inruimen, maar ga nu eerst even bijslapen
@jolan mooi kamertje hoor!! @minnie vervelend hoor al zolang last van je bekken. Hoop dat je na de bevalling weer snel kan rondrennen!
even snel uit mijn hoofd, aangezien mijn pc net chrasde en al mijn reacties foetsie zijn.. handig! aicha en debke succes vandaag!! hoop dat jullie jullie kleintjes gauw in jullie armen hebben liggen!!!! @aaliyah, fijn dat alles goed was bij de VK, en tuurlijk snap ik dat je liever alleen gaat dan morgen! @Mama1987, idd nog wel streepvrij mijn buik. hopen dat t zo blijft. @smiley, mooie kinderwagen! @jolan, mooi kamertje! en gefeliciteerd met 34 weken! @ Rianne, balen dat je zo slecht hebt geslapen. Succes bij de VK @mam85, succes bij de gyn. Wat hebben er veel slecht geslapen zeg! Hier nog 1! hele tijd rare dromen, en een mannetje wat snachts erg bewegelijk is! Was gister pas om half 12 terug uit rotterdam, is waarschijnlijk 1 van de laatste keren dat ik daarheen ging voor dat de kleine er is! Kreeg in de auto last van krampen en die zijn niet meer gestopt.. t rommelt nu nog steeds. Maar niet regelmatig of langdurig... Dus zal wel goed zijn Maar ga liever niet meer te ver van huis nu Mijn vriend moet 24 mei laatste wedstrijd spelen in Venlo.. tja.. die moet ik helaas missen dan! met ruim 35 weken naar venlo rijden... geen goed idee!
goedemorgen allemaal, hier nog een beroerde slaper. Misschien vanmiddag nog maar een tukje doen... getsie is het bij jullie ook zo slecht weer? mooie meubels Jolan, hebben ze alles voor je gemonteerd? Dat is wel fijn zeg, hier moesten we het zelf in elkaar zetten! inge fijn dat je bloedwaarden goed waren, kun je nu lekker relaxen en wachten op je kleintje Hoe is het met Marloes eigenlijk? Nou ik de drukker eens mailen over onze proefdruk, ben er nog niet helemaal tevreden over.
spannend dagje vandaag, 2 inleidingen, dames succes!!! @natja, jij ook succes met het verwijderen van je cerclage, ook spannend zeg, want dan kan het ook gaan rommelen toch... dames succes bij vk groeiecho gyn!!!!
@ Jolan; Ow spannend zeg! Ben benieuwd naar de kamer. @ mam85: euhmm volgens mij bij een 1e met 36 weken en een tweede geloof ik later. Maar overal staat weer wat anders! @ smiley: Jij ook al zo'n beroerde nacht! Ik vind het wel spannend worden bij iedereen nu zeg !!! @ vinnies; werkse! @ nathalie: wat grappig van je vriend, ik hoop voor je dat hij gelijk heeft! @ jolan: waaauw! wat een mooie kamer. daar mag je wel heeel trots op zijn! @ minnie; haha ja we voelen elkaar echt aan! @ laura: ook al rommelen bij jou! oh dames ik hou het niet meer ahhaaha! @ snieke: het weer is hier ook wat minder, het is nog wel droog Mijn moeder is er nu, die gaat de keukenkastjes soppen ik ga maar even helpen!
@jolan mooi kamertje hoor @kuide, w.s. zijn die krampen omdat je gister zooooo actief egweest bent,,, te veel gedaan dus.... ik denk er eigenlijk helemaal niet over na over ver weg rijden... ik rij ook nog gewoon alleen auto... ach ze hebben ver weg ook wel een ziekenhuis... hihi.. @slecht slapen, vervelend dat er zo veel zo slecht hebben geslapen... ik heb goed geslapen. alleen wel warm hoor zo'n moltonzeil onder je laken... maar ach....
zo, lag op bed, werd me een partij misselijk.... (ben ik nooit), nu eerst even boterham eten. snieke, ja ze hebben hem gemonteerd. Moesten 50 euro meer betalen, nou dat had ik er wel voor over... ze waren in een uur klaar, denk dat wij er 2 dagen over gedaan hadden hahaha. rianne, ja ben helemaal blij met de kamer wordt nog mooier hoop ik met alle roze spullen erin en de boom op de muur. Ik werd net gebeld door het kdv, we mogen eindelijk op de wachtlijst. De aanhouder wint gewoon blijven bellen joepie!!!
@rianne hoe was het bij de pedicure, succes bij de vk! wat lief dat ze de keukenkastjes komt soppen... morgen komt en vriendin van me, dan gaan we samen naar markt en in stad lunchen... en ze wil hier ook nog in huis helpen, keukenkastjes is wel goed idee..
zo nu even ego... gister had ik toch gesprek met mn leidinggevende, en heb een contract!! erg fijn dus.. nu hoef ik in mn verlof niet een uitrkering aan te vragen. en gewoon inkomen en werk dus.. was gister ondanks dit goede nieuws toch depri... dus geen zin om hier te zijn.... voel me nu weer een stuk beter. ook vandaag nog geen maagzuur gehad... maar ik juich niet te vroeg... om half 1 heb ik borstvoedingscursus, ben benieuwd...