Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Jolan: mooi kamertje hoor

Minnie: vervelend zeg dat je nog last hebt van je bekken.

Rianne: het komt nu allemaal ineens dichterbij. Lief van je mams. Hoe was je pedicure??

Nathalie: ben benieuwd of je vriend gelijk heeft met zijn voorspelling

Laura: dat durf ik idd ook niet, zo ver weg van huis. Heb wel zin om nog een weekendje naar Limburg te gaan en lekker te genieten in Thermae 2000, maar ik durf het niet aan hoor!! ik begrijp heel goed dat jij het ook niet aandurft.

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113

Hier gaat het prima hoor! heb echt nergens last van... na ja, spuug al weer de hele week, maar das niet erg. Hier dus echt geen last van harde buiken, indalingsweeën, slecht slapen etc... lekker dus :D
    Ik verwacht baby dus ook nog niet.

Moet er veel veranderen aan jullie kaartje?

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Mac, super dat je toch nog een contract krijgt aangeboden. Wil je er nog wel werken dan? Kan me herinneren dat je de reacties (die er niet kwamen) van collega's zo vond tegen vallen toen je 1e contract niet verlengd werd.. toch?

4. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Mac: wel fijn dat je nog een contract hebt kunnen krijgen. Scheelt weer stress na de bevalling.

Marloes: wel fijn dat jij nergens last van hebt. Bof jij :)

5. McGyver

McGyver Niet meer actief

hey meis,

wat goed onthouden...
    eigenlijk liever niet nee,
    maar ja werk is inkomen...
    en vanuit een baan is het straks makkelijker solliciteren dan vanuit een uitkeringspositie.
    dus heb het aangenomen..
    zo kan ik rustig kijken naar andere baan.. en niet overhaast.
    vanuit een baan lig je ook beter in de markt he.
    maar heb dat er natuurlijk niet bijgezegd... ;)

6. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @rianne, haha ik hou het ook niet meer!! succes met soppen :p fijn en lief dat je moeder komt helpen!!

@mac, ja gister idd teveel gedaan, heb gister avond ook veel harde buiken gehad.. maar dat rommelen, soort van buik krampen/darmkrampen/menstruatiepijn? (geen idee hoe menstruatiepijn voelt want dat heb ik nooit) of dat ook van t teveel doen komt... geen id.. t is er nu nog steeds...

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

@marloes fijn dat je evrder nergens last van hebt, maar waar komt dat spugen vandaan?
    misselijk?

8. McGyver

McGyver Niet meer actief

@kuide, kan natuurlijk dat je idd te veel gedaan hebt...

9. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    @ marloes, dus nog mooi rustig bij jou!
    ha er hoeft niet veel aan het kaartje te veranderen hoor, maar ben gewoon een verschrikkelijke mierenneuker wat dat betreft. Eigenlijk doe ik het liever zelf, ontwerp maken en tekst zetten enzo. Heb ik bij onze trouwkaart ook gedaan, maar ik had er nu geen puf voor dus we zijn voor de makkelijke optie gegaan.

@ jolan rottig die misselijkheid. Ik heb er vaker last van als ik slecht heb geslapen, misschien komt het daardoor? ik ga ook maar eens wat eten

@ mac gefeliciteerd met je contract, hoef je je daar voorlopig even niet druk om te maken!

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ja ik ben van de details, haha

Maar inderdaad, met een baan, is het veel rustiger zoeken naar een andere baan. wie weet hoe snel je iets anders vindt.

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    geen idee... heb tot 25 weken elke ochtend moeten spugen en deze week was het opeens weer terug.

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    je hebt gelijk hoor, het MOET gewoon goed zijn.

13. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    lucky you! nooit menstruatie pijn! Het voelt inderdaad kramperig, net alsof je diarree hebt voordat je moet gaan zeg maar. Klinkt weer lekker maar goed, lastig te omschrijven

14. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Mac: De pedicure was heerlijk! Kreeg geen voetmassage maar alles ziet er weer netjes uit voor de bevalling ;)
    Hoop dat je maagzuur weg blijft vandaag!

@ smiley: Jah lief he, ze gaat zo ook mee naar de vk.

Pff heb nu al pijn in mijn bekken. Heb alleen nog maar de vensterbank en de verwarming gesopt. En een was opgevouwen.
    Even relaxen, over een halt uurtje richting vk.

15. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @snieke, ja heb 1 keer krampen gehad dat was na t plaatsen van mijn spiraaltje.. verder nooit menstruatie pijn gehad.. godzijdank!! Dat zelfde kramperige gevoel onder in mijn buik heb ik nu weer af en toe.. maar niet dat ik zeg van auw dat doet pijn zeg.. tis gewoon niet fijn. Maar zal idd mijn eigen schuld zijn door teveel doen gister :p Of misschien is de kleine aan t dalen of voorweeen.. t kan allemaal! vind het prima zolang t niet teveel/vaak/pijnlijk is eigenlijk :)

16. McGyver

McGyver Niet meer actief

@rianne, de rest van de dag dus maar niks doen!!!!

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

@marloes, inderdaad dit geeft wel meer rust nu...
    vervelend dat je in ene weer moet spugen..

18. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Lees op hyves dat Debke is bevallen van een zoon Damien !!!

Debbie gefeliciteerd !!!!

19. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Debke gefeliciteerd met jullie mannetje!!!

20. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Mooi kamertje hoor Jolan, ik vind die donkere muur ook zo mooi samen met de witte meubeltjes.

Mac fijn dat je nu een contract hebt en het is inderdaad makkelijker een baan zoeken als je als werk hebt.

Debbie gefeliciteerd met je zoon Damien!

Hier heb ik nog steeds bij het minste dat ik doe een harde buik, maar volgens de verloskundige was er niks aan de hand zolang er geen regelmaat in komt in rust. Dus ik ga maar lekker rustig aandoen vandaag.

Deel Deze Pagina