Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Anna: streepje is streepje meid!
    Hoe klein ook!
    Dus bij deze: gefeliciteerd!

Meisje87: hahaha dat had ik ook met de clearblue test, maar na een half uur doet ie het weer hoor!

2. nic1

nic1 Lid

20 jul 2008
    72
    0
    0
    docent muziek
    Rijswijk
    @meisje87
    Volgens mij ken ik jou nog van 2 maanden terug. Toen hadden we allebei de zelfde symptonen en dachten we dat we zwanger waren. De dag na mijn NOD (de dag dat ik op vakantie ging) ging het al fout. Nu heb ik een dikke vette streep op mn test. Het voelt wel anders dan 2 maanden geleden. De symptonen zijn niet zo overdreven, het is iets rustiger in mijn buik. Ik denk dat het daarom beter gaat dan 2 mnden terug.

Heeft iemand last van duizelingen? Ik heb het de hele week al. Maandagochtend zelfs gevallen in mn huis, op mijn hoofd. Het was een heftige val.Ik dacht dat het vanwege stress was, ik was heel erg gestressd voor mijn werk. Gelukkig is die stress nu weg, want dat was niet goed geweest voor de kleine.

3. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    Vindt het toch te eng om nu al over een positieve test te praten.
    Ik heb voor de liefhebbers de foto's van deze test in mijn album gezet.
    Kanttekening: zit vandaag op 10 DPO en heb een LF van 12 vandaar dat ik vandaag toch heb getest. In het echt is de streep duidelijker dan op de foto... ben benieuwd...

Liefs Anna

4. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    Die duizelingen hebben te maken met je bloedsomloop (had er ook last van bij stress op mijn werk en na het stoppen met de pil), omdat je doorbloeding nu beter is, kan je je duizelig voelen.
    Laat anders voor de zekerheid bij HA even je bloeddruk meten!

Liefs Anna

5. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    ik hoop ook dat ik zo nu en dan met jullie mee kan kletsen.. ik ga morgen denk ik testen..

vind het dood eng ook omdat ik een mega ongesteldheidsgevoel heb.. hellup.. bang voor een terleurstelling

6. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ik heb rond mijn nod ook echt een ongi-gevoel gehad hoor. Duurde een paar dagen, was ook elke keer bang dat het alsnog mis zou gaan, maar gelukkig niet!

Heb net de dvd "wonder van een nieuw leven" gekeken. Leuk om te zien hoe het er nu uitziet daar diep vanbinnen. Het is een dvd van moeders voor moeders, maar omdat ik er hier niet aan mee kan doen heb ik m voor een prikkie op marktplaats gekocht.

7. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    ik kan me herinneren dat ik ok een ongie gevoel bij mijn 1e zwangerschap had maar of het z was als nu.. geen idee? heb af en toe het idee dat ik nu al last heb van harde buiken.. pfff whaahaha

8. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Anna: ik zie echt een streep hoor. Kan er niks anders van maken ;)

Mam85: spannend! hoop dat je morgen ook een positieve test in je handen hebt!
    Ik had ook heel erg ongesteldheidsgevoel hoor, bij vorige zwangerschap ook, dus dat zegt niks :)

9. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    is goed.. ik hoor het :D

nee voor mij is het niet moeilijk. kan in een middag een maken :D

10. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    hi meisje. spannend zeg. hoop toch echt dat je bij ons kan komen melden. ik heb (blijkbaar) voor mijn NOD om 16.00 getest en had 2 strepen :D

11. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    anna en mam.. spannend . ik duim voor jullie.

weet niet wie het vroeg, maar nee ik ben niet duizelig.

12. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    Jaaa nic dat was ik :D Leuk, gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik was vorige maand ook licht in mn hoofd. Dus bij mij ook een symptoom denk ik..

Anna ik zie zelfs op de thumbnail een streep hoor!

Ik ging net naar de wc en had wat witverlies. Dit heb ik de hele maand door en is dus geen voorbode van een komende ongi maar aangezien ik alleen een digitale test heb ga ik eerst testen bestellen en dan dinsdag ofzo testen.

13. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    waarom geen kruidvat test meisje.. ga halen

14. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    ga halen :)
    de bezorgtijd geeft mij net een beetje extra moed.
    Overigens heb ik een kruidvat test maar ben t pipetje kwijt. Iemand enig idee hoe ik de druppels er zonder pipet in krijg?

Ik wil zo graag mee blijven kletsen, zo graag zwanger zijn, zeker na de vmk vorige maand.. Maar ben zo bang voor een negatieve test :(

15. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    even denken.. home made pipetje...

*vraagt even aan haar persoonlijke magyver

neusdruppels dingetje goed wassen dan.. helaas zou ik hem niet meer voor je neus dan meer gebruiken haha
    of

met rietje oppakken en vinger er boven op en dan met ander hand uit de onderhand van het rietje drukken.... eerst elders testen of dat gaat he...

16. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Meisje misschien kun je het met een lepeltje proberen. En wat betreft de clearblue staafje kun je die er niet uithalen en kijken of er 2 streepjes op staan?

xxx Joyce

17. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Oekoek, ik snap het niet maakt niet uit hoe je cyclus was. Je telt in principe gewoon vanaf de eerste dag dat je ongi bent geworden tot nu. Of snap ik het niet?
    Anna volgens mij staat er bij jou een streepje zou over twee daagjes nog eens testen.
    xxx Joyce

18. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
  19. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    @meisje, gewoon met een theelepeltje een paar druppeltjes urine op de test laten druppelen, doe nou! Je houdt ons ook giga in spanning! HaHAHAH.

Ik heb het soms ook dat ik duizelig ben. En wat betreft die betere doorbloeding, had me gisteren op mijn been open gekrabt door de jeuk en dat bleef maar bloeden, was haast niet te stoppen.

Heb trouwens ook nog steeds tandpijn sinds ik vrijdag gaatjes moest laten vullen, baal er giga van, maar wil nu even niet meer terug naar de tandarts *sprak de angsthaas*.

20. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    nee niet zuigen.. gewoon rietje in de urine duim over de bovenkant haal het uit de bakje met utine en zal je zien dat het wat urine heeft opgevangen.. en dan met 2 vingers knijpen (zonder je duim boven weg te halen)

doe nou!

Deel Deze Pagina