Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    @ Vinnies, wat zou je dan liever hebben om te eten nu?

2. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Ik ben er ook vandoor.. shoppen met mijn zusje.. en gelijk ook maar ff lunchen haha :)
    Ga maar is kijken voor een fiets, mijn oude fiets durf ik geen kind op te vervoeren, laat staan mezelf in deze staat.. maar om nou alles met de auto te blijven doen :p

3. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    debke: gefeliciteerd met jullie zoon!!
    ....................

pff wat een gedoe joh zo;n 1e keer bij de gyn
    kreeg metteen ff weer een echo. haha. leuk!
    alles goed. de baby word geschat op 2800 gram nu..
    daarna moest ik in gesprek met een verpleegster over wanneer ik moest bellen ect.. en daarna bloedprikken . volgende week vrijdag moet ik weer heen

4. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    !

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Buddy hihi wat wil je eten dan kom ik het even brengen :p Morgen dus even wat lekker in je tas meenemen!!

Ik wacht op een pakketje maar dus nog steeds niet binnen ik baal echt want het zijn onwijs leuke dingen en t was best duur.

Moet zo maar es wat in huis gaan doen aangezien ik hier de rest van de dag opgesloten zit..

@Mam wat leuk een echo, zo dan is mijn beebje echt licht in vergelijking met de meeste beebs hier!!

6. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @mac veel plezier met de koeien...hihihi.
    @buddie ja dat vind ik ook vervelend dat wachten. Ik ga inderdaad maar even vragen of we het kunnen doen als de kleine er is.

Zo heb me toch trek in iets lekkers! Echt balen dat ik alleen maar een appel een banaan en 2 boterhammen met pindakaas bij me heb!

7. beertje87

beertje87 Actief lid

16 sep 2008
    339
    0
    0
    hallo allemaal
    wou ff zeggen dat ik 3juni een geplande keizersnee krijg ivm stuitligging als ons binkie zich niet eerder meld natuurlijk ben nou zobenieuwd naar hem wel raar dat je een datum weet maarja over 3 weken zijn zoizo wij Papa en Mama!!

voor iedreen die al bevallen is GEFELICITEERD geniet er van
    en voor de rest succes met de laatste loodjes!

groetjes

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Buddy je post de hele tijd hetzelfde..

9. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @marjanne een lekker patatje of pistoletje met tonijnsalade. hihi. Of een turkse pizza!
    @kuidebokibi veel plezier met shoppen!
    @buddie dat is aardig dat je wel wat wil brengen! Jammer dat je niet weg kan, het is ook wel ver fietsen hoor vanaf jou naar mijn werk!
    @mam 2800 gram netjes hoor wat denken ze bij de geboorte? Bij mij denken ze 3500 gram.

Hey mijn bericht staat er 3x ofzo hoe moet je dat wissen?? hihi.

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Buddy ja als het goed is kan je gewoon wissen.
    Ja als het niet zo ver was dan was ik wel langs gekomen en als ik niet thuis hoefde te blijven

Mn schoonmoeder wil met me mee morgen dus misschien doe ik dat wel.
    Heb een foto in mn album van het kamertje nu.

11. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Kamertje ziet er gezellig uit hoor :)

12. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Mac...ik gebruik rennies tegen maagzuur...en ik heb die met anijssmaak...het helpt bij mij erg goed en deze mag je gebruiken.
    Heb ze gewoon bij de apotheek gehaald.

@Natja...aaacchhh...je zoon! hoe is het met m?

@Laura...mooi horloge! Ik wil ook belastinggeld terug! duurt denk ik nog wel even...we waren weer op het laatste moment met invullen uiteraard!

@Heide...hier wil ik het ook zo...bij mn schoonzus zaten mn schoonouders op de gang te wachten tot ze klaar was...nou dat wil ik echt niet hoor! Als ik zin heb mogen ze komen...wil op zn minst dat mn bed schoon is en ik ook!
    Mn moeder is wel hier...maar die blijt beneden om de hond in de gaten te houden...we weten niet hoe ze gaat reageren en ze kan nogal in paniek raken bij rare dingen...em als ik dan boven lig te gillen..hahaha!

@Jolan...ik heb dat ook...bovenin...het scheelt heel erg als ik mn bh uit heb...(die heb ik dus ook alleen nog maar aan als ik weg ga...haha)
    Mooi hoor...je kamertje! Eindelijk! Je bent wel opgelucht zeker? (op het wandrek na dan)

Nou las ik dat stukje van Jolan over indalen...maar her is ie dus nog niet helemaal ingedaald maar ik hoef pas met 38w2s terug naar de vk...maakt dat niet uit dan? Of is dat omdat ie wel al een stuk ingedaald is en alleen zn schouders nog niet?

De computer doet het weer helemaal! (als het goed is...niet te vroeg juichen eigenlijk...)

Ben vandeweek naar een openavond in het ziekenhuis geweest...bij de verloskamers...mn vriendin wil wel graag in het ziekenhuis bevallen en vroeg of ik mee ging...
    Nou wat een onzin zeg...er stonden 4 studenten die alles letterlijk uit het boekje voorlazen! Zo saaaaaaaaaaaai.Was wel boeiend om even die kamers te zien...je weet nooit of ik daar toch ook heen moet!

Zo even de hond uitlaten en even naar het winkelcentrum...wil even een moltonhoes halen...want dat zeil is niets...mn billen zweten zich rot! Haha!

Owww...vergeet ik dit bijna:

DEBKE GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEERD!

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Smiley dank je wel we proberen er toch wat van te maken, ondanks de ruimte

14. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!

spannned! suc6! neem de tijd voor het herstellen!!

15. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Aaliyah: groot gelijk hebben jullie hoor. In een kleine ruimte kan je best wat hier en daar creëren hoor. Gaan jullie later wel op zoek naar iets groters??

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Smiley ja we zijn nu ookwel opzoek maar willen liever over een jaartje kopen, appartementje met 4 kamers ofzo.
    Voor nu moeten we het even zo doen maar het gaat best wel.

Jaaah man van de boiler is er nouja het is een jonge jongen hihhiihi

17. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    er zit wel 2 week verschil in natuurlijk misschien dat dat iets zegt??

18. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Alles was weer goed bij de vk. Bloeddruk was wel iets te hoog. De kleine ligt al ingedaald dus ik hoef niet te blijven liggen als mijn vliezen breken. Die constante strakke buik sie ik heb kan geen kwaad.

Ik heb van Aichaa nog niks gehoord, ze zou me smsen als je bevallen is.

@ Guusje: Mooie toeter en een leuk kamertje!

@ Stephanie: Haha grappig dat je vriend dat riep vannacht! :)

@ Mac: Succes bij de cursus!

@ Marjanne: Haha ja misschien moet je toch vast wat kleine dingen klaarleggen voor de vluchttas. In de haast pakken lijkt me niks!

@ Vinnies: Dat is wel heel gezond als je zin hebt in wat lekkers! Kan je niks halen? :)

@ Laura: Veel plezier met je zusje

@ Mam85: Leuk dat je weer een echo hebt gehad en fijn dat alles goed was

@ Beertje: Spannend hoor!

@ Aaliyah: Je kamertje ziet er mooi uit!

@ Sarah: Hoef jij niet elke week naar de vk joh? Hier wel. Wel fijn dat je de kamers in het ziekenhuis hebt gezien. Je weet onderdaad nooit of je daar heen moet.

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Mam ja dat zou wel kunnen...Maarja ik ben zelf ook niet zo groot en was echt inniminnie toen ik net geboren was...zal es een foto opzoeken

@Rianne hoe was het bij de vk en de pedicure?

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Rianne oeps lees het nu pas...Fijn dat alles goed was en dat je strakke buik niet erg is.

Deel Deze Pagina