Heel vreemd, mijn collega's sturen mij gewoon naar huis. Hoef geen uren op te nemen oid, onder het mom van "je moet vanavond ook nog even" (we gaan met z'n allen wat drinken bij een collega) Ik vertrouw het niet echt eigenlijk
Debke heel erg gefeliciteerd met jullie zoontje! Buddy update van Vergo Vergo ligt nog in het ziekenhuis en hier blijft ze tot ze bevallen is. De weeen zijn begonnen maar het zet nog niet door. Einde buddy nieuws Vergo, zet hem op he!
Hey, Ik heb dat ook sinds een aantal dagen.. Zelfs vreemde mensen spreken mij aan op straat of ik elk moment kan bevallen omdat mijn buik zo laag hangt . En lopen wordt er een stuk moeilijker op ja!
zo ik heb een nieuwe proefdruk, nu vind ik hem prima Die mensen bij de drukkerij zullen me echt wel een zeikerd vinden maar ja ik vind dat ik ook wel mag zeiken voor dat geld aaliyah lekker even huilen lucht op he. Pas wel op met die harde buiken, nou niet te veel in het huishouden gaan doen!
@Vergo: Heel veel succes, zet hem op meid! @Nathalie: Dat is idd verdacht... Ben benieuwd wat ze voor je in petto hebben!
Prettymommy: in huis loop ik gewoon met alle moeite. En ik hou mn buik vast als ik loop Ziet er raar uit, maar het geeft wel verlichting. Snieke: fijn dat de nieuwe proefdruk bevalt. Vergo: ohh spannend hoor!! Zet hem op!!
Ik herken het.. Hier ook sinds dinsdag ongeveer.. Helemaal wat je vertelde over opstaan ofzo.. Buik vasthouden helpt wel ja!
Hier vanmorgen de glucose tolerantie test gehad. Het drankje viel wel mee vond ik.. Alleen ik moest 2 uur in de kantine van het ziekenhuis moeten zitten zonder te eten en te drinken. Mocht alleen heel langzaam lopen En wel raar, ik bloedde echt steeds heel veel! Normaal is het 2 drupjes na het prikken, maar het hield niet echt op en stroomde eruit zowat. Kwam net thuis (dik 2 uur na de laatste prik) en het bloedde nog steeds wat heel raar haha. Dinsdag bij de gyn krijg ik geloof ik de uitslag. Spannend. Heb ik wat belangrijks gemist? Heb alleen de laatste 3 pagina's gelezen
O wat ontzettend leuk! Gefeliciteerd Debbie Weet iemand toevallig haar hyves adres, want volgens mij heb ik haar niet op mijn hyves....
Komt net de postbode met m'n nieuwe Pip Tas... ikke blij, maar tas is echt gigantisch groot, dus nu maar ruilen voor een kleiner exemplaar.
Nou meiden ik ga afsluiten, ik moet blijkbaar echt weg hahaha Tot morgen!!! (eindelijk mijn laatste dag!)
Oh spannend voor Vergo... hopelijk gaat het niet al te lang duren.. ennuh Snieke, niks zeikerd... jij betaalt grof geld en moet het kaartje hebben zoals jij het het mooist vindt!