Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Buddy ja die stomme huilbuien ook...grrr
    Jeetje wat erg van die collega, verveldn ook dat ze niet weten wat er is dan.
    Nou gelukkig mag je bijna naar huis!!!
    Haha lekker slim dat je je telnr niet op het kaartje hebt gezet :)

2. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Aaliyah: de meeste dingen worden door mijn man gedaan, en mijn mams komt hier ook strijken voor ons. Gisteren heb ik het zelf gedaan. Ben er gewoon bij gaan zitten, maar ik merk al gauw dat het niet te doen is.

Vinnies: niet leuk voor je collega. Hopelijk niks ernstigs.

3. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad

Zo dat ziet er inderdaad uit of je kleintje er ieder moment uit kan vallen.

4. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38

:confused: :confused: van mij mag ze nog wel een week of 3 blijven. Als mijn klachten maar overgaan, hihi..

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Smiley oh gelukkig heb je hulp. Ja kan me voorstellen dat het je teveel wordt als je de hele dag met een harde buik loopt

6. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad

Nou veel sterkte meid!!!

7. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Hier ff een update.
    Vanochtend is dus de cerclage er uit gehaald, het lijkt net zo'n sluiting voor een vuilniszak.
    Het verwijderen voelde niet echt fijn, maar het viel gelukkig mee. Daarna nog wel wat last gehad van bruinverlies en menstruatiekrampen. Er was nog geen ontsluiting en het word nu dus gewoon afwachten.....

Update zoon.
    Hij voelt zich wel redelijk, ook niet echt spierpijn of zo, die kinderen zijn toch een stuk flexibeler dan wij. Zijn kin is nog wel behoorlijk diep en de wond is nog niet helemaal droog.

8. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Jij bent natuurlijk wel al wat verder.. maar ik zal hem er vanavond ook eens op doen. Beter het zekere voor het onzekere he ;)

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Natja spannend hoor heb je zelf enig idee voor je gevoel wanneer het zou kunnen gebeuren. Ja kids zijn er zo overheen he over dat soort dingen. Gelukkig heeft ie er niet echt last van.

@Heide ja ik ga hem ergens volgende week erop doen je weet het maar nooit anders is het zo zonde van je matras he

10. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Nou spannend hoor!!

Gelukkig voelt je zoon zich wat beter. Is de wond gisteren nog geplakt/gehecht??

11. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Doen jullie al zo vroeg het zeiltje op bed?

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    beter te vroeg dan te laat....

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

heb hem er hier gister ook al opgelegd,
    stel je vooor dat onverwachts je vliezen eerder breken

en wij hebben een boxspringmatras, reteduur... beetje zonde dan he.

als ik normaal matras had was het geen ramp geweest als het dan zou gebeuren, die zijn niet zo duur...

14. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Ja idd.. dan is het wel handig..
    Ik zou het niet eens heel erg vinden hoor haha als het matras onder komt te zitten.. we zijn zooo hard aan een nieuwe toe, maar stellen het steeds uit.

15. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    natje, spannend hoor. Kan alle kanten op gaan natuurlijk.....

zeiltje, de kraamzorg adviseerde dit bij 36 weken te doen, dus dat doe ik ook.....

Oh word helemaal blij van het kamertje, heb nu roze dingetjes erin gedaan, ziet er echt super leuk uit (vind ik zelf ;)). T zal toch wat zijn als er ineens een jongen uit komt... daar denk ik de laatste tijd aan.

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Mac ja dat zou wel zonde zijn hoor als je dan een nieuwe moet kopen

Hier is ons matras ook aan vervanging toe maar dan nog vind ik het wel zonde als al dat vruchtwater erop komt en vies brrr

@Jolan ben benieuwd hoe het eruit ziet met die assecoires! En wanneer komt die boom op de muur?

17. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Ik heb het gisteren er ook opgelegd. We hebben een boxspring en het is geen goedkope dus hoe eerder hoe beter dacht ik :)

18. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Ja dat wel, ook ben je dan verplicht om er gelijk 1 te halen (anders is het vies :p ) maar dan gebeurt het wel ;) .

Leggen jullie het zeiltje helemaal of alleen onder je onderlichaam zeg maar..
    Dat stomme ding lijkt mij echt zoooo dood te zweten hahaha

19. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi hoi dames,

Daar ben ik weer, ben ff niet geweest. Mijn man was zaterdag teruggekomen van zijn reis, zondag op bezoek geweest en dinsdag naar de vk gegaan waarna ik meteen door werd gestuurd naar het zh. Die avond en gisteren was ik ziek en voelde ik me ***, vandaag gaat het weer stukken beter.

Ik was dinsdagochtend naar de vk gegaan waarna ik meteen naar het zh moest ivm lage HB (lees 5.5). In het zh aangekomen werd ik gecontroleerd en moest ik nogmaals bloed prikken. De uitslagen heb ik vandaag om 16u gekregen, als die nog laag zouden zijn dan moest ik 2 dagen achter elkaar opgenomen worden om ijzer toegediend te krijgen via infuus. Ik heb ook recept gekregen voor ijzertabletten en foliumzuur die ik vanaf dinsdagslik, wachtend op de uitslag. De gynaecoloog vond dat ik met 30 weken die pillen al moest slikken omdat mijn waarde toen al laag was, maar de vk is daar nalatig mee geweest. Nu twijfelen ze of het een bevalling in het zh wordt met alleen de vk of de gyn erbij, het laatste was meer van toepassing zei ze.

Die avond zelf had ik zo een *** bui. Ik voelde me totaal niet lekker , had een vette hoofdpijn en brandende maagzuur. Was duizelig/misselijk en mijn hart ging als een gek tekeer, verder had ik het heel erg benauwd en mijn schaambeen deed vreselijk veel pijn . Ik kon alleen maar janken, wat ik ook heb gedaan totdat ik in slaap viel. Gisteren keel/amandelontsteking dus heel de dag palt op bed gelegen, maar vandaag voel ik me weer toppie gelukkig.

Ik ben net weer thuis gelukkig, mijn ijzergehalte was weer op pijl (lees 6.9 dus normaal). Mijn bloeddruk heeft ze gemeten en het hartje gehoord en dat was ook allemaal goed. Als het weer de verkeerde kant op zou gaan moest ik meteen terugkomen/doorverwezen worden.

Wat is het benauwd buiten joh, ik kwam echt adem tekort en dat natuurlijk icm met de hartkloppingen die ik al heb zo nu en dan ivm zw.

Zo dat was mijn gezeik even haha.

Hoop dat het verders met jullie beter gaat!

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

@smiley, beter te vroeg dan te laat idd.

heb hem onder mn hele lichaam liggen, anders lekt het er nog langs...

Deel Deze Pagina