Zweet dat niet heeeeeeel erg? Ik denk eraan een badhandoek overheen te leggen.. ligt denk ik iets lekkerder dan dat zeiltje direct onder het hoeslaken.
Hey dames, Ik heb niet alles teruggelezen (was bij pagina 2006 gestopt dus je snapt dat het niet te doen is), maar hoop wel dat het goed gaat met jullie. Sorry voor mijn ego berichtje maar het moest er ff uit. Heb niks meer aan het babykamer gedaan, gelukkig is mijn man zaterdag teruggekomen. Ook heb ik die stomme matrasbeschermer nog niet op het matras gelegd, lijkt me totaal niet heerlijk slapen en doodzwetend (bovendien is onze matras ook vernieuwing toe haha). Stom genoeg heb ik ook de babykleertjes nog niet gewassen, heel raar maar ik ben bang ze te verpesten door het wassen (zal wel tussen mijn oren zitten denk ik).
Pff... moet nog wat dingetjes doen zeg,.. heb helemaal nergens zin in! Zelfs niet in het bedje en kastjes voor de beeb in elkaar te zetten.. Zo toch maar even doen om 18.00 uur. Heb ik tenminste nog iets nuttigs gedaan.
PM2B, ja dat ga ik ook zekers doen de komende weken. Heb alle energie wel nodig straks bij de bevalling. Is er al iemand bevallen van de dames? Aichaaa zou ingeleid worden toch?
Ik was ook heeeel bang ze te verpesten door ze te wassen. Hier alles op 30 graden gewassen en er is eigenlijk helemaal niks mis gegaan. Geen enkel kleurtje doorlopen wat was ik opgelucht achteraf zeg!
PM2B, Ik ken dat gevoel maar al te goed dat je gwn geen zin/puf hebt, niet te vergeten dat een zw gwn veel van je vergt dus doe het rustig aan en alleen hetgeen doen wat je aan kan he!!!
Debke is vandaag bevallen van een zoon Aicha werdt vandaag ingeleid. vergo ligt in het ziekenhuis, indien de bevalling niet uit zichzelf begint wordt ze volgende week ingeleid (ze heeft vruchtwaterverlies en weeen die nog niet doorzetten)
DIe ga ik morgen bestellen, en dan duurt het volgens mij 2 weken voordat hij binnen is.... Jij moet morgen naar het zh toch? Alvast heel veel succes en ik duim nog steeds dat het allemaal meevalt!
roosje, gelukkig gaat het nu weer iets beter met je ! Over het wassen van de kleertjes: ik was er ook bang voor om ze te verpesten , maar ja... ze moeten straks toch ook heeeel vaak gewassen worden
Hoi Dames! pff 10 paginas in een paar uur, ik kan niet meer! Debke: gefeliciteerd met Damian!!Mooie naam! (was onze tweede keuze hihi) Aichaa: ? al nieuws? of heb ik iets gemist in 10 pagina's? Joanita: Balen! maar wel fijn dat ze je in de gaten kunnen houden maar deze pijn is echt niet fijn! * ego * net bij gyn geweest; blijft gewoon een klein kind. Hij groeit mooi mee onderaan de curve. Mijn lijf doet het helemaal. Ijzer is 8.8 suiker 4.6 en bloeddruk 130/80. Zoals een normale (niet zwangere) vrouw zich zou moeten voelen! Doorbloeding placenta en navelstreng is prima, kind ligt met zijn hoofd omlaag. Weegt nu om en nabij 2000 gram. Over twee weken terugkomen. *einde ego* ga nu lekker een ongezonde pizza eten met een salade voor de compensatie
Hye vraagje... Jouw kindje groeit onderaan de curve.. Die van mij loopt met buikje (de rest is niet gemeten) 1 week en 5 dagen achter op het gemiddelde. Ik neem aan dat dit gewoon binnen de curve is anders had ik het wel gehoord, maar ben benieuwd hoever die van jou onder het gemiddelde zit? Of weet je dat zo niet op die manier zeg maar.
mooi nieuws esmee! aaliyah doe mij ook eens wat van die cake ben hier echt allemaal kleine klusjes in huis aan het doen waar ik nooit aan toekwam. Geeft wel een goed gevoel! nou wij gaan zo bij vrienden eten/op kraamvisite, tot morgen!
PM2B, ik neem aan dat je wit apart hebt gewassen en kleur apart toch? Of bedoel je alle babykleerrtjes op 30? Thnx voor de update! Debke, gefeliciteerd met je zoontje. Wens je een snelle herstel, geniet ervan! Aichaa, veel succes dame het gaat je lukken! Vergo, ik hoop dat het vanzelf doorzet ipv dat je ingeleid wordt. Sterkte meid! Jolan25, ja ben ook blij dat het stukken beter gaat. Uiteraard moeten ze vaker gewast worden alleen die eerste keer is me wat eng haha. Esmee81, eet ze meid. Salade om het toch gezond te houden haha. Ik heb vandaag niet gekookt en totaal geen zin/puf in dus dat wordt bestellen.
Ik heb 3 verschillende wasjes gedraaid. -Wit/creme -Wit met kleuren (van die fijne dingen die zowel wit als kleuren bevatten) -Kleur Ik was heel bang dat de witte dingen waar ook kleurtjes in zaten af zouden geven.. die heb ik dus allemaal bij elkaar gedaan zodat ze alleen elkaar konder verpesten zeg maar.
tja liever zweten dan veeeel geld voor nieuwe boxspring. en is een moltonzeil he, is al zacht... extra handdoek is alleen maar weer warmer...