Pretty, rustig aan! Ben benieuwd hoe het met Aichaa is nu.. Kleertjes, hier wel doorgelopen, maar een blauw ding tussen de witte was over het hoofd gezien. dom dom dom! Kreeg van iemand hier de tip om die color catcher doekjes te gebruiken. Werkt als een tierelier! Alles op 30 graden wassen en er kan bijna niks mis gaan.
PM2B, thnx voor de uitleg. Ga daar morgen ook maar eens aan beginnen en hopen dat niks verpest wordt. Doe het rustig aan, ga ff liggen als de krampen aanhouden. Ik heb ook last van harde buiken maar ben ze inmiddels wel gewend.
Trouwens, bij kruidvat een giga badeend gekocht. (gekregen) Echt ontzettend leuk op de beebie kamer. Dus voor degene die nog iets leuks zoeken...
He meiden, Helaas een heftige dag achter de rug zonder goed nieuws ! Vanochtend om half 12 was ik voor controle bij de vk en mijn bloeddruk was oke. De klachten in mijn been komen mogelijk van een slechte doorbloeding en het advies is om toch maar even naar de ha te gaan. Toen was het tijd voor de liggingsecho en wat blijkt.... de kleine ligt in een stuit De billen liggen onder en het hoofdje ligt met de voetjes ervoor bovenaan. Dat was natuurlijk ff schrikken en ik werd gevraagd of ik wilde proberen om het te draaien. Ik heb meteen ja gezegd en alles werd direct geregeld. Vanuit de praktijk moest ik eerst naar het echobureau voor een uitgebreide echo om te kijken of het draaien wel mogelijk was. Was natuurlijk mijn telefoon vergeten, dus eerst snel naar huis gereden voor telefoon en muziek en daarna door naar het echocentrum. Daar aangekomen meteen echo gekregen en alles zag er goed uit. De kleine groeit prima en wordt geschat op 6 pond. Na de echo weer terug naar de vk en daar probeerde de vk de kleine te draaien. De billen kon ze heel makkelijk uit mijn bekken duwen, maar de kleine wilde niet met het koppie draaien. Toen hebben ze het met zijn tweeen geprobeerd, waarbij de een tegen de billen duwde en de ander het koppie probeerde te draaien. Helaas lukte dit niet en moest ik even in een ander kamertje op mijn zij liggen met een kruik om te kijken of de kleine met het ruggetje iets wilde draaien. Na ongeveer 20 minuten poging nr. 2 om te draaien. Helaas had mijn buik geen zin om mee te werken en werd te strak om nog te kunnen draaien. Met als gevolg dat ik nu naar de gyn moet om te kijken of het met behulp van medicatie, waardoor mijn baarmoeder volledig ontspannen is wel lukt. Dinsdag heb ik een afspraak bij de gyn en met een beetje geluk kunnen ze de kleine draaien en wie weet is de eigenwijze kleine met heel veel geluk zelf al gedraaid! Mocht het draaien niet lukken dan moet ik gaan kiezen of ik de bevalling wil proberen ondanks de stuit of dat ik voor een keizersnee kies. Jullie snappen natuurlijk wel dat ik daar voorlopig nog even niet over wil nadenken! Ik wacht eerst dinsdag maar even af en zie dan wel verder. De schrik zit er bij mij nog goed in en ik heb de eerste huilbuien al achter de rug! Probeer morgen alles bij te lezen, al is het enkel maar voor de afleiden. Wacht nu even tot manlief thuis komt en ga daarna naar de MAC. Heb ik wel verdiend vind ik zelf! tot later x girafje
Rianne: hoe is het nu? Aaliyah: hij kan hem weer iets bewegen.. duurt altijd lang een kneuzing he.. hoop dat ie volgende week weer kan werken, erg he . Vond het eigenlijk wel lekker om met verlof lekker te doen waar ik zin in heb... Jij ook al je ventje thuis zie ik, beterschap voor hem! Lief vanje schoonmoeder dat ze meegaat morgen, altijd fijn als je niet alleen hoeft. Smiley: zou jij niet beter de vk kunnen bellen als je er al zo lang last van hebt? Nathalie: Misschien een verrassing in petto? Vergo: spannend hoor! Heel veel succes! PM2B: Hoop dat de uitslag goed zal zijn! Wel vreemd ja dat je zo lang bloedde, zijn toch maar hele fijne prikjes? Matrasbeschermer: hebben ze ook bij de kwantum en de leen bakker, voor degene die hem nog willen kopen. Vriendin van me adviseerd om bij de bevalling de matrassen uit elkaar te schuiven (als dit kan) of over de man zijn matras ook een beschermer te leggen. BIj hun waren beide matrassen smerig geworden tijdens de bevalling! ( dus niet door het vruchtwater) Joanita: tjee, sterkte he meid! Natja: FIjn dat het meeviel. Nu dus maar 'gewoon' afwachten.. Roosje: oe, dat is een laag hb! Dat waren een aantal klotedagen.. gelukkig voel je je nu weer beter en is je ijzer weer hoger! Wel slordig van je vk dan! Esmee: Fijn dat alles goed is, en eenl ief klein beebje dus Mac: Leuk, hoe heet ie? Girafje: Een eigenwijze in stuit dus.. wel balen ja. Jammer dat het draaien niet lukte. En een MAC hebje zeker verdiend nu, smakelijk eten!!
Buddynieuws: Aicha is vanmiddag om 16.13 uur bevallen van een dochter met de naam Djennah Monique Aaliyah. Meer details smst ze me later.
Girafje, vervelend zeg! Hoop voor je dat beeb zelf nog gaat draaien voor dinsdag of dat het anders lukt met hulp!
ik lust geen melk.... gaat nu wel weer. Moet de laatste tijd ook zoveel boeren, hebben jullie dat ook?
Aicha: van harte gefeliciteerd met je meid. Geniet er lekker van. Hoop dat alles voorspoedig is gelopen. Mooie namen hoor!! Girafje: balen dat de kleine in stuit ligt. Jammer dat het draaien niet gelukt is. Hopelijk zit er a.s. dinsdag wel verandering in. Doe maar verder rustig aan. Dikke knuffel.. Mac: oh wat leuk voor je buren. Gefeliciteerd Esmee: fijn dat alles goed was Heide: als ik ze bel dan moet ik meteen naar het ziekenhuis, ben in het ziekenhuis onder behandeling dus vandaar. Ben niet zo happig op ziekenhuisbezoeken. Ik kijk hoe het vanavond nog gaat lopen. En hopelijk dat het vannacht wat verbetert. Anders bel ik morgen het ziekenhuis. Want 3 dagen continue een harde buik is geen pretje.
Aichaa gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!! Goh, weer kriebels in m'n hele lijf. Nummer 3 die het er al op heeft zitten! Girafje, wat naar voor je zeg dat de beebie in stuit ligt. Was voorheen niet zo? Hopelijk kunnen ze de beebie nog op tijd draaien. Zal vast niet zo'n fijn gevoel zijn geweest of wel?
girafje, jeetje dat lijkt me ook niets hoor..... Zal idd wel heftig zijn geweest, zeker als het niet gelukt is... Ik weet niet of ik het zou laten draaien. Ik heb de mening: de kleine ligt niet voor niets zo, en er zitten risico's aan. Wat dat betreft ben ik een scheiterd. Vind het knap van je dat je meteen ja kon zeggen! Ik duim voor je dat het volgende week wel gaat lukken.
Girafje, kan me voorstellen dat de schrik er nog even in zit maar meid neem je tijd en kijk het dinsdag aan. Een goeie kennis van ons d'r kind lag ook in een stuit tot aan de ontsuitingsfase toe, de artsen besloten om een keizersnee van te maken maar zoals ze zeggen de wonderen zijn de wereld nog niet uit en net voordat ze naar het OK moest draaide de kleine vanzelf en werd een natuurlijke bevalling. Dus dont worry meid, het kan alle kanten op! Heide, dat waren idd minder leuke dagen en vond het achteraf ook slordig van de vk maar goed het gaat nu en dat telt uiteindelijk. Basmalah, geweldig nieuws van Aicha. Ben benieuwd naar de details. Aichaa, gefeliciteerd met je prinsesje en mooie naam heb je gekozen. Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal!