de waterdichte molton is niet zo als het zeiltje uit je kraampakket... het is gewoon van stof en kan in de was
ok, dan ga ik eens kijken bij de hema ik ga ervandoor. heb een voorlichting over borstvoeding in het ziekenhuis. Ben benieuwd!
@Pretty: Hopelijk is de uitslag goed dinsdag! @Vergo: Hopelijk zetten de weeën door, lijkt me erg vervelend om daar nog een week tegenaan te moeten hikken! @Alien: Wat lief dat je even langs komt om dat te zeggen. Hoe is het met je? @Sarah: Wat overdreven van die foto, alsof je de komende 5 jaar niet van kapsel gaat veranderen inderdaad Achja, gelukkig ziet haast niemand die foto op je ID @Joanita: Sterkte meid, hopelijk kunnen ze daar wat voor je doen. Houd je ons op de hoogte? @Natja: Spannend hoor! Fijn dat je zoontje er niet al te veel last van heeft. @Roosje: Vervelend dat het niet zo soepel verloopt allemaal. Gelukkig was net alles goed @Esmee: Fijn dat alles goed is met jou en de kleine! @Mac: Wat leuk! Hoe heet ie? En is alles goed gegaan? @Girafje: Dat is schrikken Hopelijk kunnen ze de kleine toch nog draaien, ik duim voor je! @Aichaaa; Gefeliciteerd met je dochter! Mooie namen, ben benieuwd naar de fotos! @Nathalie: Veel plezier!
Morgen intake van de kraamzorg, wil even stoffen, stofzuigen en dweilen zodat alles lekker fris is (met onze bejaarde hond die in de rui is). Maar het voelt zo nutteloos! Heb ik de gang gestofzuigd, loopt de hond achter me aan en zie ik alweer haren liggen *zucht* Iemand interesse in een bejaarde, harende Dalmatier?
Agossie! Schoonzus heeft een dalmatier, zal ie het wel mee kunnen vinden. Ruilen? Ik heb een kalf in de aanbieding die denkt dat ie een kleine teckel is en een varkentje die denkt dat ie een stier is. Oh ja, Haren wel en zijn nog niet bejaard.
Vergeten door te geven zie ik net.. Ik heb morgen ook een afspraak bij de vk En maandag komt hier de kraamzorg. Dan wil ik het kamertje lekker af hebben. Niet omdat ze misschien komt kijken?? maar omdat ik echt het gevoel wil hebben dat onze kleine meid welkom is wanneer ze geboren wilt worden. De krampen van net kwamen ineens wel heeeeel snel achter elkaar en na rennen naar de wc kwam ik er achter dat het dus de darmen waren hahahaha. Foutje.. Snap niet dat er uberhaupt nog wat uitkomt, mijn lichaam lijkt met een grote schoonmaak bezig te zijn.
@Jolan oh nog 2 weken wachten spannend @Esmee fijn dat alles goed was jouw beebje is dus nu 2000 gram die van mij is nu 2146 ook geen grote dus hihi @Snieke je mag wel een stukje cake komen halen ,alleen moet ik hem nog steeds maken @Mac jaaaah wat leuk voor je overburen een zoon, ohja mannetje heeft spareribs gegeten en ik kippenvleugels (soort hotwings ) @Stephanie leuk zijn ze he die badeendjes ik heb ze ook gezien @Girafje balen dat het draaien niet gelukt is snap wel dat je baalt, ik zou net als jolan het niet doen omdat ik ook vind dat je beeb niet voor niets zo ligt, maar dat verschilt per persoon natuurlijk @Aichaaa GEFELICITEERD MET JE DOCHTER!!!Mooie namen ook hihi vooral die laatste @Mama oh morgen de intake leuk, ik wilde dat ook allemaal doen voordat ze kwam, maarja bij mij had het ook geen zin 2 katten die in de rui zijn schiet ook niet op. Aaagh arme hond wordt zomaar gratis aangeboden hihi
Marloes, was die lijst vergeten. Zie dat jij de volgende bent! Ook zie ik dat Aichaaa 1 Juni was uitgerekend, wel vraag ik me af waarom ze eerder is ingeleid weet jij dat? Nathalie, koffieleut ze en veel succes met je colleges. Mama87, ja idd gelukkig maar. Veel succes morgen bij de intake. Kun je hem niet in zijn mand of in een kamertje zetten totdat je klaar bent? Ben geen hondenfan dus nee dank je haha. PM2B, tjah dat kan idd verwarrend zijn ja die darmen.
Hai allemaal.. Jeetje wat hebben jullie veel gekletst! ik heb het niet bijgelezen sorry! Ben futloos.. Te lang geshopt vandaag.. wel geslaagd voor een echte mama fiets hoop dat alles verder goed is hier met iedereen
Pff hier nog steeds een harde buik En net ff gecheckt en de voorweeen kwamen om de 4 minuten. De ene is wel pijnlijker en de andere weer niet. Manlief vindt het helemaal spannend, hihi Denkt dat het vanavond zou kunnen beginnen, haha.. Ga lekker douchen en dan kijken we wat de nacht ons brengt. Fijne avond allemaal en alvast welterusten voor straks..