roosje: aicha had zwangerschapssuiker en verwachtte een flinke baby. volgens mij had dit te maken met de inleiding.
Aichaaaa nogmaals van harte proficiat! Girafje wat sneu dat de draaipoging niet gelukt is... Hopelijk dinsdag wel... Hihi, Smiley... leuk he die zenuwachtige mannetjes... Wie weet, wel een beetje te vroeg dan nog he? Maar goed... als het komt, dan komt het... Marloes, you're next!!!!
geen idee hoe ie heet en of het goed gegaan is... ken ze niet zo... ziet alleen blauwe slingers hangen. zag mams net wel voor het slaapkamerraam lopen.. dus zal wel goed zijn...
@Kuide wat leuk dat het shoppen geslaagd is meid, heb je veel gekocht? Wat voor fiets heb je? @Smiley oh wat leuk dat je mannetje zo zenuwachtig is zeg hihi. Hopelijk helpt de douche je en blijft je beebje nog even zitten en gaan die oefenweeen over. Lijkt me ook erg vermoeiend allemaal meis @Pm2b ik zou het allemaal rustig proberen af te wachten en je niet al te druk maken miss is er bij jou wel helemaal niks aan de hand meid Ik ben erg moe ga lekker op de bank hangen even spelletje doen en daarna lekker House en The Mentalist kijken. Ben benieuwd of ik vanavond een beetje in slaap kan komen. De zenuwen gieren door mijn lijf echt niet normaal... Misschien kom ik hier straks nog even spieken
@aaliyah, ik heb een limit xalina een paarse hihi (halfords merk) en nog wat lakentjes voor in de wieg, en een jurkje.. ja goed geslaagd
@Stephanie: Nee is flauwekul, zou die oude stinkerd niet kunnen missen! Dat vergat ik erbij te vertellen, ze stinkt ook nog eens @Pretty: Succes bij de vk morgen! @Aaliyah: Ja en ze kaal laten scheren is ook weer zoiets . Hoe is het trouwens met je ene kat die niet zo lekker in zn velletje zat? @Roosje: Nee zo erg is het nou ook weer niet hoor . En ze ligt meestal op haar kussen in de gang te slapen, dus dat scheelt. @Laura: Das een mooie! Heb je al een testritje gemaakt? Hij ziet er erg fijn uit @Smiley: Spannend, probeer dr nog even binnen te houden. Benen bij elkaar haha @Mac: Ja, als ze thuis zijn met de kleine zal het idd wel goed zijn. Wel leuk voor Gijsje straks, kindjes van dezelfde leeftijd in de buurt @Pretty: Je bent flink gegroeid, mooi hoor!
Damian en Djennah: Welkom op deze wereld kleintjes! Laat mama en papa jullie maar lekker veel knuffelen, dan komt het vast helemaal goed! En gefeliciteerd met de geboorte van jullie ouders!
He dames Sorry heb de hele avond al niet gereageerd maar ik heb echt vette ongi krampen de hele tijd. Moet zeggen dat ik sinds lange tijd weer sex heb gehad Misschien heeft het daar mee te maken.. Het zijn geen harde buiken ofzo, maar echt die ongi-krampen en af en toe een keiharde steek van binnen/onderen.