Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    dank je meris. ik ga even kijken naar dat spul.. heb jij dan ook een goed foundation die niet streepig eruitziet als je het smeer en die niet vettig is?

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    oh lieverd
    *dikke knuffel* ik wens je echt alle sterkte toe. Ik denk dat de vk wel verhalen heeft gehoord.. Je bent niet het eerste waar zoiets gebeurd.. oh meid... tjonge... ik weet niet wat te zeggen...

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik heb het merk clear & matt van essence en die laat niks achter pixie

Aichaaa das heel vervelend meid maar het komt allemaal goed hele dikke knuf voor jou

4. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Aichaaaa: sterkte meid!

5. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Heb ik ook :D ----> MaxFactor Age Renew foundation. Ik heb kleur golden. Vind m heel erg fijn en ziet er niet onnatuurlijk uit.

6. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Ik heb minder moeite met het feit dat ik het alleen moet doen,dan te moeten zeggen dat ik het alleen moet doen.
    Mijn dichtsbijzijnde vriendinnen weten het maar ik durf het niet eens aan mijn moeder of broer en zus te vertellen....

Stomme schaamte :oops:

Bedankt voor jullie lieve woorden en knuffel.

7. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Mam85: ja aan de poets maar tschiet niet echt op kben hardstikke moe kga liever even slapen haha, maarja dan vanaaf maar optijd naar bed toe, met onze meid gaat het prima ze is nu naar het kdv, ja lekker vrij ja, moet helaas wel zaterdag een avonddienst draaien had liever dat weekend ook nog vrij, you know why.

Aichaaaa : Ik denk dat je het er gewoon met je vk over kan hebben, ze hebben het wel vaker mee gemaakt denk ik, iig heel veel sterkte en je weet je kunt altijd met ons kletsen gooi maar alles van je af als je daar bhoefte aan hebt

8. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Meis wat vervelend voor jullie zeg... De verloskundige heeft vast al genoeg meegemaakt en gehoord hoor. Hoe voel je je zelf? En zie het niet als een mislukking hoor, het kan iedereen overkomen. Sterkte!

9. Kejay

Kejay Niet meer actief

@ Aichaaaa;

Heel veel succes meid! *knuf*... Je hoeft je nergens voor te schamen hoor!

10. Kejay

Kejay Niet meer actief

Ik moet morgen naar de gyn... Krijg je bij je eerste bezoek al meteen een echo?

11. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ik zou er maar naar vragen roxanne :D

12. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Touche Eclat van YSL, en dan heb ik de lichtste kleur, nr 1. Ik laat hem altijd een beetje opdrogen en dan klop ik het er zachtjes in - werkt super!

13. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Hai dames!

Ik mag me nu eindelijk zeker aanmelden bij jullie! Heb even niets laten horen na mijn miskraam in september, maar ben daarna toch meteen weer zwanger geworden zoals de echoscopiste dacht! Joepie! Heb wel lang moeten wachten op een positieve test, net als toen ik zwanger was van Britt, maar vanmorgen (uitgerekend op verjaardag van vriendlief) kreeg ik binnen de minuut al 2 knalstrepen! (zie album!)

Zo blij :) :) :)

Ik zou dus heel blij zijn als ik ook op de lijst mag! Datum is nog niet helemaal zeker, maar heb zelf 11 juni uitgerekend met de calculator. Moet de 29e om 11:00 bij de VK zijn en krijg dan meteen de verwijsbrief voor de termijnecho waar ik hopelijk meer duidelijkheid daarover krijg.

Oh, en aan alle andere junimama's gefeliciteerd!
    En Aichaaaa, sterkte hoor! Wat een ellende! Ik weet hoe het is om er alleen voor te staan (had ik bij mijn dochter) en het is hard knokken, maar je komt er wel hoor! Girl power!

14. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    eventjes mijn vitamine binne krijgen.....2 kiwis

15. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    mamavan Brittje oh meid.. wat super zeg! welkom en gefeliciteerd. natuurlijk mag je bij ons. altijd plekkie.. :D

16. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Aichaaaa heel veel succes en sterkte!

17. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Mama van Brittje: dubbel gefeliciteerd!

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

dat is ook zo, had ik even niet aan gedacht

19. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    hahah ik zie net op de lijst dat er ECHT nog plek voor je is. hij is al die tijd mooi gereserveerd voor je :D

20. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Bedankt voor jullie lieve woorden...

Ik weet ook wel dat ik het alleen kan,ben jaren lang alleenstaande moeder geweest maar ik had de hoop om dat nooit meer mee te maken.En nu ben ik net na veel ellende weer zwanger en dan gebeurt het me weer :cry:

Ik ben ook nog vandaag precies 1 jaar getrouwd :cry:

Maar ja ik geloof dat alles niet voor niets gebeurt en het is nu eenmaal zo.
    Hoop snel uit de spiraal van boosheid en verdriet te zijn en gewoon te kunnen gaan genieten van dit wonder in mijn buik.

liefs Aichaaaa

Deel Deze Pagina