Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    hebben ze wel een andere naam?

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    goedemorgen dames,

hier weer een goede nacht gehad...
    Vandaag lekker rustig dagje, gisteren de slaapkamer en kast opgeruimd. Vandaag alleen wassen. Bedje van baby opgemaakt, naam op de muur geplakt... dus vanaf nu is de deur dicht ;)

vind het steeds meer een vreemd idee vinden dat de zwangerschap er al zo goed als op zit... het is zo snel gegaan nu

3. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Kan me voorstellen dat het een raar idee is! Ik vind het persoonlijk langzaam gaan. Maar goed jij hebt vergelijkingsmateriaal :)
    Nog eventjes ;)

4. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    marloes idd het is voorbij gevlogen (alleen deze weekjes niet. haha)
    gefeliciteerd met je 38 week!! ik vind dat de beurt nu aan jou is!!

5. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Smiley: en hoe is het nu?

Kuide: leuk een echt "mams fiets" :D

PM2B: Buikie is inderdaad goed gegroeid! Mooi toch!

Marb: moeder en dochter helemaal klaar voor de bevalling, hihi. Fijn dat alles goed was!

Rianne: Gelukkig waren het voorweeen en geen echte! Lijkt me inderdaad verwarrend! Misschien is dit alvast wat vorwerk van je kleintje, scheelt het straks weer ;)

Mac: Hoop dat je kat snel weer terug komt! Kan me voorstellen dat je ongerust bent..

Buddy: balen dat je zo slecht geslapen hebt...

Smiley: kan me wel voorstellen dat je liever niet naar het zh gaat.. sterkte ermee!!

Aaliyah: succes straks he meid!

Mandy: gefeliciteerd met je 1 jarig huwelijk! Fijn dat alles goed was in het zh hopen dat je geen bloed meer gaat verliezen nu.

Natja: eindelijk schot in de babyamer, fijn!

Marloes: kamertje klaar, dus nu mag ie echt komen! Wel spannend hoor! Is inderdaad snel gegaan! Heb ik zelf ook, heb niet het gevoel dat ik over een paar weken al een kindje heb eigenlijk, besef komt denk ik pas als ik hem/haar in mijn armen heb...

6. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Hier vandaag een leuk dagje in de planning..
    eerst even bed verschonen en stofzuigen..minder...
    Maar daarna mijn nichtje van bijna 4 ophalen bij de creche en zij is de hele dag hier, altijd gezellig!
    Vanavond hebben we partnerles bij de yoga, ben benieuwd!
    Tot straks een keer!

7. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @marloes 38 weken alweer ook bij jou kan het nu ieder moment gebeuren, het klinkt alweer zo'n stuk verder als mijn 35 weken.

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    nou, Vergo mag eerst, die ligt al in het ziekenhuis...

heb m'n zus beloofd te wachten tot ze terug is van vakantie :) (de 28e)

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    maar misschien beval je nog wel eerder...

als jij met 37 weken bevalt en ik met 40+ weken...
    kan allemaal zo maar he

Ik heb zelf altijd aan juni gedacht ipv mei

10. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Goeie morgen nachtbrakers!

Zo te lezen krijgen een heleboel meiden hier meer rust als straks de kleine er is dan nu.
    Hier gelukkig eindelijk weer goed geslapen.
    Droom alleen wel ontzettend veel en dan alleen maar over beebies.

Mac, kat al terug?? Niet dus, wat erg voor je! Hopelijk is ie snel weer thuis.

Smiley, hoe is het nu? Zh al gebeld of zijn de voorweeen afgezakt?

Aaliyah, wat lief van dat briefje!!! :D

Nathalie, veel plezier op je laatste werkdag. Eindelijk vollop genieten na vandaag! :D

Rianne, fijn dat de krampen vanacht zijn opgehouden. Rustig aan doen nu he!

Natja, Begrijp ik goed dat je in verwachting bent van je 4e kindje?
    Fijn dat je man eindelijk druk bezig ging met de commode en dat ie mee ging naar de gyn.
    Tijd gaat sneller dan je denkt.

Mandy, duimen dat het bloedverlies weg blijft!!
    Anders weet je iig wel waar je aan toe bent.
    Er is trouwens al wel een topic voor debke. Heb alleen zo gauw de link niet. Te laat! hahaha, volgende pagina geopend en daar staat ie al. Tadaaaaaaa

Pretty, jij bent druk vandaag!!

Marloes, gefeliciteerd met je 38 weken!
    Leuk dat nu alles af is. Vreemd he, in het begin wil je maar dat je snel zover bent, met een dikke buik en bijna op het eind. En dan is het veel te snel zover!
    En dan snap je ook waarom iedereen tot vervelends toe zegt. "Meid, geniet er nou maar van, voor je het weet ga je het missen!"

Hier denk ik een dagje in joggingbroek.
    Het is geen slipperweer (en kan niks anders meer aan) en dan kan ik mooi in huis aan de gang.
    Heb tenslotte niet voor niets verlof! :D (blijft moeilijk om af en toe eens legaal niks te doen hahaha)

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    haha nee het is zeker geen slipperweer...
    bah bah, alleen maar regen.

12. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Mandy: Niet te hopen dat je weer bloedverlies krijgt! lekker uit eten vanavond, gefeliciteerd alvast!

@ Natja: Eindelijk!! Hoop dat de kamer snel klaar is

@ PM: Ja klote he dat je er elke keer uit moet snachts. Ik word het ook zat haha. Het is zo'n gedoe. Succes bij de vk en succes met het kamertje klaar maken.

@ Mac: Hahahaha je man heeft geen rust meer vanaf nu lees ik al! Krampen zijn niet zo erg, als het maar doorzet! Dit was niks, geeft alleen maar stress en valse hoop.
    Klinkt misschien raar maar het voelde ook heel anders, alsof er veel meer ruimte was van binnen. Het deed niet eens zeer :oops:

@ Vinnies: Ik zou echt niet overwerken hoor! Lekker op tijd naar huis jij. Gelukkig gaat het al wat beter met het zoontje van je collega. Wel vervelend dat ze nog niet weten wat het is!

@ Sanne: Haha ik heb het ook steeds druk tijdens mijn verlof. Sommige dingen die ik wilde doen kom ik niet eens aan toe!

@ Aaliyah: Succes meid !!

@ Laura: Ja was wel spannend. Ook omdat het steeds erger werd. Maar vond het maar niks dat het avond/nacht was. Heb het toch liever overdag zodat ik zonder schuldgevoel de vk kan bellen haha.
    Lekker nog even geslapen, je zal het wel nodig hebben!

@ Mam85; ow bah , hoofdpijn van het slapen dat is vervelend. Moet je eigenlijk even lekker de buitenlucht in maar het weer is niet zo fijn

@ Marloes: Ow heerlijk zo'n nacht. Stilte voor de storm .. ? :D Ja het gaat zo snel nu he ! Het zit er gewoon al bijna op. Ik weet nog als de dag van gister dat ik de test deed!
    Wow, zie dat je 38 weken bent, gefeliciteerd!!!

@ Heide: Fijne dag!

@ Stephanie: Hihi bedoel je met rustig aan doen: gene sex meer? Ik denk dat het daar van kwam :oops:
    heerlijk zo'n dagje in joggingbroek!

13. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @marloes dat kan inderdaad ja!
    @stephanie bedankt ik heb de link a gevonden! lekker hoor daggie joggingpak.

14. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    @ Vergo, spannend! zet em op :D

@ Joanita, tjee meisje toch dat valt ook niet mee :(

@ Nathalie, heerlijk laatste dagje... maar ik vraag me af of we je nog wel tegen komen hier.
    Volgens mij zit je alleen op de werk erachter?

@ Roosje, fijn dat je er weer bent. Hopelijk voel je je nu ook weer wat beter nu je ijzer op pijl is en je mannetje thuis :D

@ Girafje, tjee dat had je ook niet verwacht, en lekker genoten van de Mac? heb je idd verdiend hoor!

@ Aichaaa! Jeeh een een gezpnde meid! :D
    Van harte gefeliciteerd :D

@ Rianne, hoe is je nachtje verlopen? ik lees het net... lekker nachtje dus ;)

@ Mac, en is de kat weer terug? jammer genoeg niet... wat een zorgen :(

Zo meisjes tot nu toe weer helemaal bij, en nu moet ik haasten want heb om 11 uur afgesproken met een collega.
    Tot later!

15. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Rianne, ehm geen sex meer kun je proberen en anders heel rustig aan doen tijdens de sex! :( hahaha

Hier regent het nu niet, zelfs iets van een flauw zonnetje te bekennen.

Ben trouwens misselijk voor het eerst in 8 maanden tijd.
    En nu alweer hele dikke voeten van 't vocht. Gaat er pas weer uit na de bevalling ben ik bang.

Meer meiden die zoveel vocht vasthouden?

16. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Zo net ff dik 2 uur op de bank geslapen was wel ff nodig.
    Straks boodschappen doen en vanmiddag met mijn vriendin ook weer, want we gaan morgen gourmetten altijd gezellig :)
    Verder geen plannen het weekend.
    @ Rianne: Gelukkig maar dat de krampen weg zijn kan me voorstellen dat je dacht dat het echte werk was begonnen.
    @ Buddy: Fijne dag vandaag met je nichtje.
    @ Mandy: Hopen dat je de rest van de zwangerschap geen bloedverlies meer hebt.
    @ Marloes: Gefeliciteerd met je 38 weken wordt nu spannend.
    @ Smiley: Balen dat jij ook zo slecht geslapen hebt ik hoop voor je dat de voorweeen afzakken anders toch maar ff het ziekenhuis bellen.
    @ Mac: Balen dat je je kat nog niet terug hebt.
    De kleine is hier erg druk de hele tijd soms denk ik dat ie helemaal niet slaapt.
    @ Stephanie: Ik hou ook vocht vast vooral op mijn enkels soms dan heb ik geen enkels meer.

17. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @kuidebokibi gek ja dat je ritme zo veranderd!
    @marloes80 leuk hoor de babykamer is nu dus echt klaar! Laat de baby maar komen hihi.
    @heide veel plezier met je nichtje.
    @stephanie24 fijne joggingbroek dag! Zo een dagje thuis is ook wel een lekker toch! Maar hoop dat het snel beter weer word dan kan er er weer op uit met je slippertjes!
    @Rianne1984 ik hoef niet over te werken maar ze vragen of ik na mijn verlofdatum nog kan doorwerken. Elke dag die ik dan werk heb ik langer verlof. Maar ik ga dat dus niet doen. Vanavond ga ik jouw aarbeien maken hihi!! Nu al zin in.

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Aaliyah, bij mijn collega was wel gezellig. Ik kreeg een luiertaart en een mand met allemaal cadeautjes.

Marjanne, ik zit op dit moment inderdaad vaak overdag hier. Maar dat komt ook omdat ik 's avonds vaak weg ben of moe ben :D
    Ik beloof tijdens mijn verlof regelmatig hier langs te komen (dagelijks)

19. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @tamtam78 ik heb ook wel eens het idee dat die kleine van mij helemaal bijna niet slaapt.
    Elke dag tussen 9 en 11 is het rustig en voor de rest is het druk!!

20. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Goedemorgen allemaal!

Hoe gaat het met jullie?

Nou Rianne, rommelt al aardig bij jou dus..jeetje zal wel ff spannend zijn geweest vannacht!

Lekker dat je niet hoeft te koken mama1987 , scheelt weer...oeh zere voeten, vervelend he!

Wat fijn dat de placenta goed ligt mandy..en we duimen zeker voor je dat je geen bloedverlies meer hebt!!!

Gelukkig natja! Gaat bij hem ook eindelijk het belletje rinkelen ;)

Al wat meer gehoordmac? Erg hoor als je ze niet kan vinden! Maar onze poes is ook eens weggelopen, 10 weken weggeweest!!! Wij wonen in het midden van utrecht en ze was gevonden in Groningen! :confused:

Ooh ik wou al zeggen pm2b, doe je wel een beetje rustig haha maar je mannetje kan sjouwen ;)

Hebben ze serieus gevraagd of je langer wilt blijven Vinnies? Sorry hoor, je bent 34 weken zwanger! Snap dat je daar echt geen zin in hebt!

Ja ik moet mijn paspoort ook verlengen kuidebokibi, goed dat je het zegt haha die van mij ook al 2mnd over datum...zo'n gedoe eerst foto's laten maken enzo...geen zin in..
    En dan sta ik voor de komende 5 jaar met die dikke kop op mn paspoort hahaha

Wat leuk marloes, naam op de muur! Goed de deur dichthouden inderdaad!

Veel plezier met je nichtje vandaag heide

Wel of geen slipperweer, ik loop er toch op..kan niks anders meer aan !

Stephanie, jep hier ook veel vocht...en ook weer vaker misselijk...laatste loodjes he ;)

Deel Deze Pagina