Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Debbie, wat ging dat allemaal snel zeg!
    Gelukkig gaat alles goed met jullie. Ben erg benieuwd naar de foto's. :D

Jolan, bij bijna alles wat je zegt denk ik. "goh dat heb ik ook!" Zo ook die pijn in de buik bij het op de rug liggen. Alsof beebie dat niet prettig vind of zo. Vandaag beebie ook pas 1 keer gevoeld geloof ik. Hij zal wel moe zijn.

Buikjes, hier kijken ze juist heel vreemd op omdat ze denken dat ik m'n kind er ieder moment uit kan gooien. Alsof mensen nog nooit zo'n dikke buik hebben gezien. Wordt je ook wel onzeker van hoor.

Snieke, leuk he luiers kopen!
    Hier al wat gekregen en bij ieder pakket zat wel een grote tas, dus voorlopig hoef ik zelf niks te halen.

Hier tweede proefdruk van het kaartje binnen.
    Denk nu wel te weten hoe die moet gaan worden, dus eens kijken wanneer ik aan de adressen ga beginnen, kunnen de enveloppen misschien vast besteld worden.

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ben weer terug uit het zh.
    Toen ik aankwam bij de afd gyn bleek dat mijn ha daar helemaal geen afspraak had gemaakt maar bij de rontgen....ach de man wordt ook een daggie ouder hihi
    Moesten daar nog even wachten en toen kreeg dus een echo van mn nieren en heb de kleine nog heel even gezien en hartje gehoord.
    Er is idd stuwing maar voor de verdere uitslag kan ik pas begin volgende week mijn ha bellen... :( Ben ik mooi klaar mee dus!!
    Ik had ook duidelijk mijn klachten verteld maar hier wordt dus niets mee gedaan dus ik mag fijn pijn gaan lijden de hele tijd..Ik zit erover te denken om mn vk dus even te bellen en vragen wat ik aan de pijn kan doen, want plassen blijft pijn doen.
    Gelukkig hoef ik dan weer niet in het zh opgenomen te worden daar ben ik dan wel weer blij mee!!

3. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @jolan op mijn rug liggen wordt hier ook gevoelig, ik doe het ook bijna nooit. ik heb ook als ik op mjn rechterzij lig dat de maagzuur erger wordt.
    @snieke heel irritant dat commentaar op je buik, hier is het juist andersom. iedereen maakt van die opmerkingen je krijgt er 2 hoor, er zit er nog 1 verstopt en ook echt serieus bedoelt en ik maar blijven uitleggen dat ik dat na echo nr. 6 wel zou moeten weten dan.

ik ga even lekker een tosti maken.

4. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    stephanie, ja ik heb meer het idee dat de kleine op mn darmen ligt dan ofzo haha en dat die druk dan pijn doet. WEet het ook niet precies. Misschien dat ik vannacht een kussen achter mn rug leg, zodat ik niet uit mezelf terug kan draaien.
    Heb ook nog eens een pijnlijke linker schouder (hoe ik eraan kom, mag joost weten), waardoor slapen op die kant niet echt prettig is.....

*klaagmodus gaat weer uit *

5. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    aaliyah gewoon even de vk bellen en vragen hoor.

6. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    aaliyah, jeetje wat balen dat je nu weer een heel weekend moet wachten.... dat begrijp ik eigenlijk nooit zo. Ze kunnen het toch ook meteen zeggen.....
    Ik zou idd even de vk bellen, even vragen wat je het beste kan doen.

Mandy, jammie een tosti je brengt me op een idee :D

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Aaliyah, inderdaad gewoon even bellen! Is niets als je een heel weekend moet wachten.

8. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Lekker tosti!

Maar, jeetje wat komt me je verhaal akelig bekend voor!
    Het liefst wil je op een gegeven moment gewoon weglopen zonder iets te zeggen.
    Mensen denken beter te weten dan jij wat normaal is en wat niet.

Aaliyah, idd even bellen!

9. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    oooo mijn tosti was zoooo lekker!
    stephanie vervelend he, lekker laten kletsen inderdaad en gewoon niet naar luisteren, alhoewel dat heel moeilijk is!

10. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Snieke: ja dat was het zeker. Hier werden ze steeds erger en hielden 4/5 uur aan!

@ Jolan: O ja dat is vervelend, daar kan je weinig aan doen

@ Snieke: Ja hier ook in een keer! Gister was het zooo warm hier in de tuin! Zoo wat een grote baby! Vervelend dat die mensen dat zeggen. Bij mij is het het omgekeerde en dat is ook irritant.. nog even en dan zijn we er vanaf

@ Aaliyah: Ow stuwing :( Gelukkig hoef je niet te worden opgenomen maar pijn is ook niet alles. Dat houdt je nooit vol! Hoop dat ze je wat tegen de pijn kunnen geven

Hmm tosti klinkt lekker. Vooral met ananas erbij..
    Hier een pizzastokbrood van de bakker in de oven :oops:

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Nou meiden heb dus de vk gebeld en die zei dus paracetamol, maar dat helpt niet dat doe ik al een paar dagen af en toe 2 op een dag.
    Ze zei dat ik de ha kon bellen en vragen of er miss iets anders was. Dus ik gedaan kreeg ik de assistente aan de tel, die zei dat ik niks kon krijgen en wat ik dan wilde, eehh hallo ik ben toch geen arts!!! En of het geen bandenpijn was, nou ik weet echt wel wat voor pijn bandenpijn is en wanneer ik pijn heb bij het plassen... :evil: En dus zei ik van nou dan moet ik dus gewoon de hele tijd met pijn blijven lopen...Ja je kan paracetamol nemen...
    Ben nu zo kwaad en verdrietig. :cry:

12. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Wat balen Aaliyah, daar mag je ook wel even verdrietig om zijn!
    Artsen, en met name de assistenten kunnen soms zo ontzettend bot uit de hoek komen. Je weet toch zelf wel wat je voelt of niet dan?

13. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @aaliyah wat vervelend zeg!

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja deze assistente is echt een bitch niet normaal ik heb al vaker woorden met haar gehad...
    Alsof ik niet weet waar ik pijn heb idd!!
    Heb net nog even weer de vk gebeld en zij zei dat ik echt heel veel moet drinken (is al een hele opgave voor mij) en dat ik op de tegengestelde zij moet gaan liggen en meer kon ik eigenlijk niet doen. Als de pijn echt te erg wordt, dan moeten ze opereren, maarja ik hoop maar dat mn beebje gewoon heel snel wil komen....

Hier ook honger, ga ook maar even een broodje klaar maken

15. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Aaliyah: Vervelend zeg!! Je mag wel max. 8 paracetamol op een dag he! Het geheim zit hem in het opbouwen ervan. Dan werkt het meestal. Heb je dat al geprobeerd? Zelfs als je dus zwanger bent mag je er 8 per dag.

16. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Aaliyah: balen van de pijn zeg..
    Paracetamol hielp bij mijn kaak vorig weekend ook niet, maar toen ik op vaste tijden 8 pm's per dag ben gaan slikken is het na een dag gaan werken.
    Probeer het met regelmaat in te nemen. Dan werkt het beter.
    Dat zeiden ze mij bij de eerste hulp.

Sorry dat ik niet verder reageer, maar ga nu richting vk..

Doegg

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Rianne oh ik d8 dat je er maar 6 op een dag mocht. Nouja misschien dat maar proberen dan he...Dat ik het opbouw hopen dat dat miss helpt, bedankt voor de tip!!
    Om nou nog miss wel 4 of 5 weken het gevoel te hebben dat iemand een mes in mn punani steekt heb ik ook geen zin in....

18. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Goedemiddag meiden,

Hier ee rotnacht achter de rug... goh waar zou dat nou van komen.
    Vanochtend even lekker met mijn zus boodschappen gehaald en daarna daar nog een tijdje gezeten. Lig nu lekker op de bank met laptop op schoot.
    Heb gelukkig niet al te veel last van mijn buik enkel op de twee plaatsen waar ze veel gedrukt hebben gister.
    Doe het de komende dagen lekker rustig aan en met een beetje geluk draait de kleine zelf voor dinsdag.

Zal strkas even kijken of ik de energie kan vinden om alles bij te lezen!

tot later.

x girafje

19. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @debke wat een bevalling zeg! Wat fijn dat hij spontaan wilde komen!! Goed gedaan meid :) geniet van je mannetje! Wat goed dat hij het goed doet!!

@aaliyah, ow meid, ik wou dat ik iets voor je kon doen. Wat moet jij je rot en machteloos voelen met al die mensen om je heen die je niet kunnen/willen helpen!!
    En idd wat Rianne zegt, probeer eens een paar dagen elke 3/4 uur 2 paracetamol, dan bouw je een muur op en dat zou dan wel iets moeten doen. Sterkte :(

Wat eten jullie allemaal lekker.. ik heb net gewoon een bakje yoghurt op :p Had net boodschappen gedaan zoveel lekker gezien maar niet mee genomen :)
    En eindelijk mijn paspoort aangevraagd, kan ik hem pas over 2 weken halen!! hoop niet dat t mannetje spontaan eerder komt anders dan heb ik geen geldig paspoort, waar kan je je druk over maken he.... :)

20. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    @Mam85 kbedoelde het topic van geboren

@Marloes ja idd het gaat ook wel erg snel nu en vooral voor jou hoewel mischien ook wel voor vele andere want er zijn er inmmers al een paar bevallen dus ben benieuwd wie de volgende is

@ Mandy gefeliciteerd met jullie trouwdag

@Mac hopelijk komt jullie kat snel terug, was ze vaker weggeweest? ( sorry heb niet helemaal terug gelezen dus weet niet of je dat al had gezegt)

@Rianne hier net zo, drukjes met vanalles en nog wat, en ik spreek ook met iedereen af wat er normaal als ik werk niet van komt en ik dan blij ben dat ik savonds op de bank kan neerploffen haha

@Minnie gefeliciteerd met je 35 weken

@Debbie das een snelle bevalling idd maar dan wel al een paar dagen zo aan de gang met rommelen en weeen. Fijn dat Damien het goed maakt en hopelijk mogen jullie snel naar huis en lekker gaan genieten van jullie gezinnetje ( wat jullie vast nu ook al doen :D )

@Aaliyah idd gewoon bellen want pijn is niet niks

@Mandy die opmerking krijg ik ook van weet je zeker dat het er geen 2 zijn..... of dat het een groot kind word, krijg gelukkig over 2 weekjes een groei echo maar vk verwachte geen grote baby dus ben benieuwd
    Hier ook net lekkere tosti op :D

@Wat lees ik wie lag er nu int ziekenhuis? de volgende beeb in aantocht.... :D

Hier de hele tojd wat last van mijn buik af en toe wat krampen weet niet hoe het komt lijken niet de darmen iig, toch maar beetje in de gaten houden....

Moeder belde net zo komen zo even aan, mijn vader even de haren knippen.
    Dus mischien tot vanavond

Deel Deze Pagina