@smiley succes! @jolan mooi hoor de babykamer. @dootje wat fijn dat het allemaal zo lekker gaat met je! toch wel weer leuk om een nieuw bed uit te zoeken.
sarah wat goed dat jij dat zegt, ik moet mijn haar nog kleuren! het pakje staat al een week of 6 klaar.
he jolan dat ziet er leuk uit met dat roze. ach dootje beter nu dan dat je er tijdens de bevalling doorzakt ik ga eens wat enveloppen schrijven, ik kom er net achter dat ik veel te veel geboortezegels heb gekocht. Nouja dan de kerstkaarten ook maar met een ooievaar erop
@Mandy...haha...goed heh! Ik dacht na gisteren met dat foto drama doe ik het maar gelijk...dan heb ik niet nog een keer zoiets... @Snieke...en goed dat jij het daarover hebt...heb nog geen zegels gekocht...en ik heb pas 8 enveloppen geschreven...toen was ik het zat..haha! Zit nog steeds moed te verzamelen om wat te gaan doen.. Eigenlijk is het wel leuk om te doen...ik mag namelijk EINDELIJK mn boeken uit de dozen halen en mn custom made boekenkast in gaan richten...maar ik zit wel lekker...Haha! En het is ook erg verleidelijk (is dat een woord??? Haha) om nog even bij Steef in bed te gaan liggen...al weet ik niet of hij dat ook zo vind...haha! meestal wordt ie gelijk wakker van me!
Owww...vergeet ik trouwens helemaal... woensdag komen ze de nieuwe bank brengen! 2 weken eerder dan eigenlijk de bedoeling was... lekker hoor...dan wordt mn huis weer "huis" en ga ik lekker overal foto's van maken!
@Marloes: Gefeliciteerd met je 38 weken! Dat klinkt voor mij nog zo ver weg haha @Heide: Veel plezier met je nichtje vandaag! @Stephanie: Yep, hier nog een waterballonnetje haha. Mijn enkels en voeten zijn echt extreem, mijn huid glanst gewoon zo gespannen staat ie. En nu begint mijn gezicht ook op te zwellen @Nathalie: Wat lief van je collegas! Hebben jullie trouwens iets getrakteerd ofzo op jullie laatste werkdag? Ik ben zo ongeveer de enige vrouw binnen het bedrijf, dus geen vergelijkingsmateriaal. Wilde gebak meenemen, of is dat raar? Aardbeien met chocolade? Heb ik iets gemist??? @Minnie: Fijn dat alles goed was en gefeliciteerd met je 35 weken @Vinnies: Groot gelijk, gewoon stoppen! @Debke: Fijn dat het zo goed gaat met jou en Damien. Hopelijk mogen jullie snel naar huis! Ben erg benieuwd naar de fotos van jullie ventje @Jolan: Hier ook drukke en rustige dagen, vandaag een hele rustige dag. Maar ben zelf ook gebroken, misschien dat dat ermee te maken heeft @Snieke: Wauw dat is groot!! @Aaliyah: Pff kan me voorstellen dat je flink baalt nu. Ik wou dat ik de gouden tip voor je had, maar helaas *dikke knuffel* Tosti: Heb ik ook wel zin in, heb alleen geen ham meer, en een tosti kaas vind ik zo saai Eens kijken of het lekker is als ik er wat plakjes tomaat en pizzakruiden op gooi @Girafje: Doe idd maar lekker rustig aan, zal voor je duimen dat de kleine uit zichzelf draait! @Laura: Ohjee, dan heeft ie een illegale mama @Joanita: Spannend meid, heel veel succes! Hoop dat je snel je ventje in je armen hebt @Rianne: Het liefst voor anderen? Ik houd me aanbevolen @Jolan: Met die roze accessoires is het kamertje nog mooier! @Smiley: Succes in het ziekenhuis! @Dootje: Fijn dat alles goed gaat, succes met de laatste loodjes
@Sarah... hij is nu 349,- euro bij de halfords. Ze krijgen hem nu in het Wit binnen dus deze paarse moet er uit.. de witte is dan weer 399,- Vond ik niet zo duur.. 2e hands betaal je ook zo 300 euro voor een goed mama fiets
Pfff wat een lap tekst haha, maar ben weer op de hoogte van alles en iedereen! Net intake van de kraamzorg gehad, aardige vrouw, leuk gesprek Nu ga ik even winkelen met mijn moeder, die moet floppies hebben. Geen idee waarvoor... wist niet eens dat die dingen nog bestonden Tot vanavond allemaal!
Zo ben ik ook weer even. Reageer vanavond verder. Lig even op bed bij te komen en moet zo Luuk halen op het kdv. Heb vanmorgen eerst ons huis gestofzuigd en gedweild, nog wat babypakjes gewassen en eea opgeruimd.Voelde me goed dus ben in ons nieuwe huis oud behang er af gaan stomen. Was niet zo`n goed plan...heb nu enorm pijn in mijn lijf maar met name onderaan mijn stuitje en het stukje tussen mijn benen. Deze pijn heb ik ook als ik ongesteld ben dus denk dat het van de baby komt. Baal er flink van want wil zo graag helpen maar het gaat echt niet meer.... Tot vanavond!
Joanita: sterkte en natuurlijk succes met de bevalling. Smiley: succes in het ziekenhuis. HIer was alles goed bij de vk. Baarmoeder is heel flink gegroeid.. Bloeddruk was goed en hartje was ook goed. Kortom... het gaat perfect hahaha. Kleine ligt nog steeds in de bekken, maar NOG niet vast ze doet er wel lang over om vast te gaan liggen hoor. Verder wordt het toch een rustig dagje. Vriendlief zou controle krijgen vandaag voor de aanvraag van een vergunning. Hiervoor hadden wij dus de babykamer nodig.. het is nu een kantoortje.. Is die stomme man die hele afspraak vergeten! Nu komt hij maandag en dan ben ik alleen thuis. Maar het nadeel is dus dat de babykamer kantoortje moet blijven tot die man geweest is. Dus ik kan vandaag niet de meubels wisselen. Ga dit weekend denk ik wel alles in elkaar zetten. En dan maandag gewoon heen en weer schuiven haha (zijn gelukkig alleen maar meubels wat niks weegt). Maar maandag komt ook de kraamzorg.. beetje jammer wel dat ik dus niet het kamertje dan af kan hebben.. Hoop dattie maandagavond redelijk af is. Dan voelt het voor mij echt helemaal lekker zeg maar.
nog steeds niet aan de lasagne begonnen, maar al wel 25 enveloppen geschreven. mama1987 bij mij ook maar een paar vrouwen op het werk, ik heb een grote doos met belgische pralines meegenomen (uit schoonmama's winkel ) en heb een rondje gemaakt langs iedereen op m'n laatste werkdag. Gebak kan natuurlijk ook, maar ik heb nogal veel collega's en zag het niet zitten om 5 vlaaien mee te gaan sjouwen. klinkt alsof bab iets teveel heeft gedaan... is ook lastig als je eenmaal lekker bezig bent om dan rustig aan te doen, vind ik tenminste pm2b: mooi dat het goed was bij de vk. De baby hoeft toch niet in alle gevallen helemaal vast te liggen? Ik hoorde dat dat heel vaak helemaal niet gebeurt, als het hoofdje veel plek heeft in het bekken? Nou ga ik echt aan de lasagne beginnen, en dan straks naar de vk en weer lekker zwemmen.
Is dat zo?? ik heb het mij wel afgevraagd, maar of het ook echt zo is.. Ik heb wel erg brede bekken... zit ook veel in de familie.
Zo dat heb je supersnel gedaan! Vervelend wel van je stuitje en die knip. Ik hoop dat jullie snel lekker naar huis mogen. Ik ben benieuwd naar de foto!!!
Balen zeg dat je toch stuwing hebt! Lekker dan dat ze je voorlopig gewoon laten lopen? Ik zou inderdaad de vk maar ff bellen. Sterkte ermee!
He meiden, Merk aan mezelf dat alles wat ik lees amper tot me doordringt, dus sorry voor het niet reageren op iedereen. Wil wel iedereen bedanken voor alle lieve reacties na het rotnieuws gister! Doet me erg goed!!! Net nog ff lekker koppie thee gedaan bij mijn buurvrouw. Kan afleiding goed gebruiken, maar wil ook weer niet te veel gekke dingen gaan doen. @ buddy: Ook hier wens ik je heel veel suc6 morgen en ik zal er voor zorgen dat iedereen hier zoveel mogelijk op de hoogte is. (Zal straks meteen even mijn sms tegoed opwaarderen en zorgen dat mijn batterij opgeladen is ) @ meiden die het nodig hebben: dikke knuffel!! Ga nu maar eens kijken wat ik in de vriezer heb liggen om straks te kunnen eten. tot later x girafje
ff snel update vanuit hier... onze kat is net weer terug zooo blij... ben zelf ook net trug, ben doodop, voel me bagger en moe en erg last van mn bekken, dus ff geen forum voor mij want moet zo nog koken en daarna in verwegistan op kraambezoek, dus nog lange avond.. pffff zo ff lekker douchen...
Wat heftig allemaal meis! Fijn dat ze je nu dan toch in gaan leiden. Ik duim voor je dat het allemaal lekker op gang komt en dat je geen keizersnede hoeft. Succes en we wachten natuurlijk met smart op nieuws!!!