@sarah wat fijn dat je de bank eerder krijgt! @mama1987 ik vind het niet raar als je wat trakteerd, is toch juist leuk? ik heb het niet gedaan omdat ik van de een op andere dag ineens moest stoppen, maar ik ga wel elke week gezellig een bakkie doen. @bab dat is echt een teken dat j teveel gedaan hebt hoor, rustig aan doen! @pretty fijn dat alles goed was bij de vk! wat vervelend dat die man de afspraak vergeten was, duurd het allemaal weer net iets langer kan me voorstellen dat je daarvan baalt. @mac wat fijn dat je kat weer terug is!
Aaliyah: Vervelend is dat altijd he, dat je dan weer via de huisarts op de uitslag moet wachten.. en jij hebt ondertussen er wel last van! Wel fijn dat je niet hoefde te blijven. Wat een ***assistente zeg! Paracetamol mag je er wel meerdere van per dag he en 2 tegelijk helpt vaak beter. Maar is natuurlijk geen oplossing.. Jolan: misschien heb je pijn aan je schouder omdat je ichaam nu anders is zeg maar. Ik heb ook van zulke rare pijntjes nu, rechter elleboog en linkerknie doen vaak pijn? Geef mijn lichaam dat nu zwaarder is maar de schuld, en maar hopen dat het daarna weer over is.. Joanita: spannend allemaal zeg! Misschien heb je morgen je kindje al . Wil je heel veel succes wensen en hoop dat alles goed zal gaan! Jolan: staat mooi dat roze erbij! Smiley: succes in het ziekenhuis meid!! Dootje: Ja een bed zou wel handig zijn ja . Fijn dat alles goed met jou en je beeb gaat! Sarah: hier is het inderdaad ook zo benauwd, niet echt lekker.. Mama1987: Ik heb ook getrakteerd, had cake gebakken. Winkel ze! Bab28: balen is dat he als je lijf niet wil wat jij wil... toch een beetje teveel willen doen.. PM2B: fijn dat ales goed is! Hier ligt de kleine nog niet eens ingedaald, dus wil niets zeggen hoor. Mac: wat fijn dat je kat terug is!!! Doe lekker rustig aan he!
mac hier nog een tip! www.koopjesannie.nl hier vind je alle aanbiedingen van luiers, doekjes, hapjes enz. erg handig.
Zo mijn nichtje is weer naar huis en ik heb weer rust Poeh wat kunnen kindjes van 4 kletsen zeg , ze is geen minuut stil haha! Maar wel gezellig hoor! Ben nu dus nogal moe en geniet van mijn rust.....
Super Mac, dat de kat weer terug is! Jolan; mooi kamertje zo! Leuk met dat roze Girafje; doe maar rustig meid
is er trouwens iemand, die, als ik druk aan het bevallen en aan het genieten ben van de kraamtijd, de agenda en de lijst mee wil bij houden? stuur maar een pb als het je leuk lijkt! tuurlijk handig als je bv aan het einde van de maand uitgerekend bent, al zegt dat ook niet zo veel natuurlijk
Zo, ben ik weer. Even naar mijn moeder geweest, en even uurtje de stad in geweest. Nog een leuke rok bij de hema gekocht voor 15 euro, das geen geld. En twee dozen billendoekjes, waren in de aanbieding bij de etos. Net even wat boodschapjes gedaan en ga zo een appelkruimeltaart maken. Wat een vies weer zeg, hoop dat het morgen beter is, dan is het jaarmarkt vlakbij hier met allemaal kraampjes. @ Jolan: Ziet er leuk uit! I love roze !!! @ Smiley: Spannend!!!! Sterkte ermee @ Vinnies: Recept van de jam? Bij de AH hebben ze in de vriezer doosjes met frambozen. 1 doosje 1 250 gram op het vuur met 250 gram geleisuiker en een scheutje citroensap. Laten koken tot het een mooie massa is. In een leeg potje doen. 5 minuten met de deksel dicht op z'n kop zetten en daarna af laten koelen! Zoo simpel! @ Dootje: Leuk om weer eens wat te horen. Alles gaat goed lees ik! Fijn hoor. Leuk als je weer wat vaker mee komt kletsen. @ Sarah; Ja het is echt benauwd vandaag! echt vies is dat. Leuk dat je nieuwe bank komt! ben benieuwd naar de fotos @ mama87; Ik had taart gehaald op mijn laatste werkdag. En die aardbeien met chocoladekorstje had ik bij de meeting gemaakt, herstel, mac heeft ze gemaakt Shopse met je mama! @ bab: Ja behang stomen is een zware klus! Doe maar rustig aan @ PM2b: Jammer dat je niet aan de kamer bent toegekomen. Hoop dat je het weekend er iets aan kan doen Ik heb trouwens de hele dag al weer ongikrampen maar niet dat ze met pieken erger worden zoals gisteren Zo maar even wat eten en daarna aan de appeltaart beginnen, ik zit nog te lekker nu
@ Heide: Haha we hebben nu 2,5 jaar een relatie en hij is 10 kilo aangekomen Staat hem wel beter trouwens
@Laura..Dat valt idd wel mee...had ook al gekeken voor een tweedehands...maar die zijn ook nog best prijzig...ik hoop dat we genoeg geld overhouden...lijkt me een stuk handiger zo'n fiets! @Mama...nou idd...had ook geen idee dat die dingen nog gebruikt werden...haha...heb je ze nog wel kunnen vinden? @Mac..gelukkig dat je kat terug is! @Rianne...het is maar goed dat ik niet altijd zin heb om zoveel lekkers te maken...anders zou ik ook binnen no time heeeeeel veel aankomen! Zat net toevallig wel te denk om iets te gaan maken...maar heb geen idee wat! Heb toch maar mn boekenkast ingericht...vind het maar een lastige klus...haha...ik vind altijd dat het helemaal mooi moet staan en op soort enzo...en Stefan leest nooit dus hij zei dat ik het er maar gewoon in moet zetten...daar heb ik dus ook niets aan...haha! Zit ook nog steeds te verzinnen wat we moeten gaan eten dalijk...heb ik dus ook geen inspiratie voor...
Avond! Iedereen aan het avondeten? Kreeg hier onverwacht vriendin op bezoek. Is hele middag gebleven dus niks kunnen doen in huis. Ach, lekker kletsen is ook veel leuker! Nu alleen even snel bijgelezen, maar doe even niet reageren. (kan wel, teveel werk!) Hoor dat de droger klaar is! Tot later maar weer
Hi meiden: een update van Aicha: Het gaat nog niet zo goed met Djennah, ze kan haar suiker nog niet onder controle houden. Ze ligt nu dan ook nog op neonatologie. Aicha mist haar verschrikkelijk omdat ze nu dus op verschillende afdelingen liggen.... Ze weet nog niet hoe lang het allemaal zal duren. Zo sneu voor Aicha... kan me heel goed voorstellen dat ze Djennah enorm mist ... Dikke knuffel