hey meis jeetje zeg wat erg. hoe komt het? of wil jet het er liever niet over hebben sterkte meis xxx
hallo allemaal! ik ben net terug van een weekend weg, t was heerlijk! kan echt niet alles terug lezen, t zijn 35 pagina`s!zijn er nog belangrijke dingen gebeurd? jammer genoeg heb ik t hele weekend bruin bloed verloren, heb me daar wel zorgen over gemaakt. gisteren zelfs een paar druppels helderrood bloed... gelukkig mag ik over een uur naar de vk, dus kan ik eens vragen hoe het zit en wanneer ik me zorgen moet maken. om half 4 komt mvm, dus druk vandaag! ik ga nu uitpakken, ik laat nog wel weten hoe t ging bij de vk. ga ff de agenda opzoeken, want volgens mij was ik niet de enige die vandaag naar de vk / gyn moest! liefs ellen
Vervelend ellen en alvast ff vragen na een echo meid als ze die bij de vk niet doen dan fftjes een verwijsbrief vragen
zo MVM net geweest. en wat knalde die test eraf zeg, helemaal super. gelijk flessen meegekregen. iedere maandag komen ze ze ophalen, netjes achterom. heb voor de DVD gekozen. en nog ff nagevraagd, inderdaad op woensdag mn hele week, dus woensdag 6 weken. zo nu gaat mn roze wolk komen hoor, hihi
hey vraagje hoe lang hebben jullie last gehad van krampjes? ik heb het alleen vorige week maandag en dinsdag gehad, daarna helemaal niet meer......
ik heb met name in de avond nog last van krampjes, nou ja last, eigenlijk wel mooi, dan weet je dat er iets gaande is he
Ik had de eerste 2 weken (ne de test) zo last van verstopping dat ik een hele opgezwollen buik had... Nu ben ik alleen maar agfevallen door het vele overgeven... Maar... begin het toch wel een beetje te zien nou!