Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ach arme Aicha en Djennah. Hopelijk gaat het snel beter en mogen ze samen op de kamer slapen!!
    doe haar de groetjes als je haar sms't

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

thanx

zo ook de tip:

www.watkostenluiers.nl
    kun je je ook voor inschrijven!

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ~Agenda~

Joanita, Inleiding

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

dikke knuf voor beide!!!

5. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Zo, ben ik ook weer...Lekker gegeten en gedoucht. Luuk ligt in bed, vriendlief is weer verder aan het klussen en ik ben ook lekker in bed gaan liggen. Hebben het er vanavond over gehad dat ik dat soort dingen maar even niet meer doe;) Wel balen, op zulke momenten ben ik het zwanger-zijn echt even beu. Maar ja, alles voor het goede doel!

@Snieke: Hoe was de lasagne?

@Mac: Fijn dat je kat weer terug is. Kan me voorstellen dat je erg ongerust bent geweest! Mijn poes is ook eens 4!! weken weggeweest en zat uit het niets ineens onder mijn slaapkamerraam te miauwen...

@Natja: Spannende tijd voor jou meid! Mijn zus heeft ook cerclage (hoge) gehad maar die hebben ze tijdens de ksnee eruit gehaald. Zag op hyves de foto`s van jouw knappe jongens...mooi stel mannen heb je zeg!

@Aaliyah: Balen van die stuwing zeg! Ik zou inderdaad wel gewoon blijven vragen hoor. Vind het niet normaal dat, nu je zwanger bent, je via de ha de uitslag moet krijgen ipv via een gyn/vk!

@Aichaaaa: Heel veel sterkte met Djennah! Wat ontzettend vervelend dat je haar niet bij je kunt hebben (weet iemand trouwens wat Djennah woog bij haar geboorte?)

@Rianne: Klinkt lekker jouw jam! Hier ook vriendlief die kilo of 10 is aangekomen sinds wij samenzijn;) Hoe gaat het met de voorweeen?

@Laura: Mooie fiets!

@Joanita: Heel veel sterkte meid! Hopelijk heb je snel jullie kleintje in je armen!

@Pm2b: Balen dat je het kamertje nog niet in kunt richten! Mooie buik heb je!

En de rest ben ik even kwijt....* sorry*

Dacht trouwens dat we uit de naam waren maar twijfel ineens weer enorm. Herkennen jullie dat? Heb wel al een pakje met "de" naam besteld maar twijfel echt of ik dat de leukste naam vind.

6. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Basmalah: ow wat sneu voor Aicha!!!

@ Bab: Ow lekker in bed! Goedzo meid. Vandaag geen voorweeen meer gehad, alleen ongi-krampen en steken. Misschien dat het straks weer komt want voorweeen komen meestal later in de avond. Hihi jij kookt dus ook al zo lekker?

De appeltaart is net klaar, jammer dat hij nog een beetje moet afkoelen want ik heb er zin in!

7. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Hey ladies,

We zijn weer terug uit het ziekenhuis.

CTG gehad, met de kleine gaat het prima maar bij mij zagen ze idd weeenactiviteit. Ik ben getoucheerd en gelukkig nog geen ontsluiting. De baarmoedermond is wel aan het verstrijken. Indien de weeën toenemen en pijnlijker worden moet ik weer contact met ze opnemen. Voor de rest eventueel een paracetamol innemen voor het slapen en ik heb nog slaaptabletjes gekregen zodat ik wat bij kan slapen zonder 's nachts tig keer wakker te worden.

Nou ik ben helemaal afgemat dus ik ga ook meteen de bed in.

Sorry ik heb verder niet meer bijgelezen, hopelijk lukt het me morgen wel.

Fijne avond allemaal..

8. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    jeetje bij een hoop is het toch wel wat aan het rommellen he..

iedereen suc6!!

hier is alles rustig.

9. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Hey mam85,
    ik dacht precies hetzelfde.. Als het zo door gaat dan haalt de helft Juni niet eens :) !
    Wel vervelend allemaal dat het niet om de plezierigste reden is.

Dikke knuf dus voor iedereen!

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    hoe zal het met Gabester gaan? mis ik al de hele week hier

11. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Hey meisjes ff snel een berichtje van mij,
    ben wel weer helemaal bij, maar een druk dagje gehad, huisje is weer schoon.
    Mannetje is weg voor een weekendje Breda, dus ben alleen met ons jochie.
    Laptop is nu wel bijna leeg, en ben te lui om de oplader te pakken, ben er morgen weer :D

Fijne avond :D

12. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Marloes: Het gaat goed met haar, ik spreek haar wel eens op hyves. Ze komt hier niet meer zoveel ivm kennissen die meelezen.

13. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    hoi allemaal
    ben weer terug van vk en zwemmen. Alles goed bij de vk, kleintje groeit goed, mooie hartslag, bloeddruk 100 over 70. Informatie over de bevalling gehad, dus we zijn er klaar voor. En mijn bed hoeft niet hoger want dat vindt de vk helemaal niet fijn, ze is niet zo groot. Mag volgende week vrijdag weer.

Lasagne was lekker bab, ik ga zo nog een stukje eten! Wij hebben dat ook nog wel eens hoor, dat we twijfelen over " de" naam, maar ja als je kindje eenmaal zo heet weet je niet beter, en geen enkele naam is perfect!

Nou ik ga lekker op de bank hangen!

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hallo lieve meiden

Nou hier de hele middag niet meer geweest, toen vriendlief thuis kwam kreeg ik ineens helse pijn in mijn rug. Ik wist niet wat me overkwam. Heb het letterlijk uitgeschreeuwd en de tranen liepen over mijn wangen ik wist niet waar ik het zoeken moest.
    Op een gegeven moment dacht ik dat het minder werd en wilde even op bed gaan liggen, nou zodra ik ging staan werd het weer erger.
    Vriendje heeft me half naar de slaapkamer gedragen en daar in bed gelegd, de pijn bleef en ik bleef huilen. Hij had zn moeder (verpleegkundige) gebeld voor advies en daarna de vk omdat het pijn bleef doen. Toen ik eindelijk gekalmeerd was kwam het weer terug en daarna nog een keer. Hij had paracetamol gehaald en die heb ik gekregen, was zo uitgeput dat ik even in slaap ben gevallen.
    De pijn valt wel mee nu maar ik voel het nog wel heel erg. Ga zo even wat eten en nog wat asperines innemen en hopen dat ik dit niet elke dag krijg nu.

Sorry dat ik nu niet reageer op iedereen :oops: maar ik voel me nu niet zo goed.

15. demi26

demi26 Niet meer actief

Aaliyah, doe het maar lekker rustig aan en ga je niet verontschuldigen omdat je even niet op iedereen reageert... Denk maar even lekker aan jezelf en je kleintje!

Smiley, tis dus al wel een beetje begonnen... spannend hoor meid!

Ach, Kleine Djennah... Hopelijk is het een vechtertje en mag ze snel weer bij mama liggen...

Jolan, mooi zo met dat fuchsia erbij!

En toen, toen wist ik het niet meer...

Hier gaat alles verder prima...

16. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Jeetje meid, dat is echt niet goed hoor! Als je het nog een keer hebt zou ik echt aan de bel trekken!
    Neem nog een pijnstiller en probeer wat te slapen. Sterkte! Knuffel!

17. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Aaliyah: Dikke knuffel meid! Hoop dat de paracetamol snel werkt en dat je gauw weer iets opknapt!

x girafje

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    oke... dank je wel voor je antwoord.
    jammer!

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Dank jullie wel...Ik neem zo nog even asperientje of 2 en ben nu even aan het bijkomen op de bank.
    Heb net gegeten en dat ging wel goed.

@Rianne ja iedereen zegt dat ze niks kunnen doen dus ik weet niet of aan de bel trekken werkt... :oops:

20. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    @ Joanita spannend meid en veel suc6 morgen

@Mandy ik weet het niet kheb geen regelmaat in de buikpijnen we wachten af, tzou fijn zijn als de kleine nog zeker 2 weekjes blijft zitten

@Jolan mooie foto´s meid

@Dootje leuk weer iets van je te horen voor jou begint het ook echt op te schieten nu he

@Sarah das wel lekker eerder de bank dan verwacht dat hadden wij toen met de eethoek kvond het lang duren die weken dus was blij toen die eerder kwam

@Mac wat fijn dat jullie kat weer terecht is

@Aichiaa hopelijk komt het snel goed met jullie meisje en mag je haar snel dicht bij je hebben

@Aaliyah rustig aan mey de pijn neem je rust ( ook al weet ik dat het met pijn moelijk is maat wel belangrijk)

@Smiley spannnend maar nog weinig zekerheid dus kan net zo goed dus nog even duren allemaal

Zo weer beetje bijgelezen na vanmiddag.
    Pff hier is een feest aan de gang van de voetbalclub die bestaat een x tal jaar en daarvoor is het hele weekend feest, wind staat dus niet gunstig want khoor de muziek goed zelf met tv aan... hopelijk word Iris er niet wakker van.
    Als ik niet zwanger was waren we ook wel gegaan maar nu geen fut voor haha hele avond wat staan

Deel Deze Pagina