Goedemorgen!!! Aaliyah, gelukkig gaat het nu weer wat beter met je!! Aichaa, wat vervelend dat jullie meisje op een andere afdeling ligt! Hopenlijk gaat het snel beter met d´r. Rianne, lekker zo'n ontbijt!!! Meiden die een weekje verder zijn, gefeliciteerd!!! Gisteren eindelijk mijn laatste werkdag gehad! Daarna naar een vriendin geweest en die bood aan om woensdag te komen helpen met schoonmaken Daar zeg ik geen nee tegen Om 1 uur moeten we even naar de vk en thuiszorgwinkel en daarna gaan we high tea-en in de stad. Vannacht hele erg pijn in mijn buik gehad, heel vreemd. Hoop dat het vandaag wat minder is.
@Rianne ja ik hoop ook dat het niet meer zo heftig terug komt Balen dat ie tegen valt, die van de hema is wel echt mega lekker!!! Ga je nog naar die jaarmarkt bij jullie? Ik had vanacht gedroomd over slagroomtaart. @Nathalie wat lief van die vriendin dat ze je wil helpen. Balen van die buikpijn heb je er nu nog last van?
Op dit moment niet gelukkig. Gisteren had ik het steeds na het eten, dus vandaag maar even opletten en lichte dingen eten.
Ik ga me aankleden en richting de bakker! Vanmiddag met mams even op zoek naar een boxkleed. Fijne dag meiden!!! xx
Lekker voor de meisjes die nu 37 weken zijn Gefeliciteerd En Aaliyah, goed om te lezen dat je toch redelijk geslapen hebt. Wij hebben alweer Bumba gekeken en zijn lekker onder de douche/in bad geweest. (de kleine man dan hè, ik pas toch echt niet in een babybadje denk dat het eruit ziet als een aangespoelde walvis oid ) Ga zo ff met Tedje kleurstof halen en dan kleine cakejes bakken. Gekleurde glazuur erop en in de vriezer. Als ons ukkie dan geboren is, hebben we meteen een tractatie voor op het KDV. Zal er dan niet zoveel zin in hebben om het dan te maken En als we toch bezig zijn, denk ik dat we de soesjes ook maar alvast gaan voorzien van muisjes. Oja heb gisteren zelf gestreken! Meestal laat ik dat voor wat het is en vouw het meeste op, of mijn moeder komt strijken. (vind het gewoon helemaal niet leuk om te doen ) Maar was bezig met de babywas en heb het meteen weggestreken, dat dan weer wel hè! En we hebben eindelijk gras in de tuin We hebben gekozen voor kunstgras en het is erg mooi geworden en lekker zacht. We hebben er gister natuurlijk ook zelf even op gelegen. Mijn man is allergisch voor gras, maar wilt wel lekker met de kindjes kunnen spelen. Dus een dure investering, maar zeker de moeite waard.
Goeie morgen meiden! Iedereen die een weekje verder is, gefeliciteerd! Er zijn al veel meiden die al thuis mogen bevallen geloof ik. Hier zo op zoek naar gordijnen voor de baby kamer. Hopelijk slagen we snel. Fijne dag allemaal!
@ Aaliyah: Ja ik wil wel, maar hij slaapt nog steeds @ Nathalie: Fijne dag met je mams @ Marjanne: Leuk cakejes bakken met Tedje! Veel plezier. Ow wat lekker om kunstgras in de tuin te hebben! Lijkt me ook wel wat! Niks maaien! @ Stephanie: Ik hoop dat je slaagt voor gordijnen! Wat voor iets zoek je?
@Nathalie veel plezier met je moeder! @Marjanne veel plezier met cakejes maken @Stephanie Wat voor gordijnen wil je? @Rianne aah balen dat je vent nog slaapt,kun je nog niet weg. Gefeliciteerd met je 37 wkn trouwens
@Mam ja miss is ze al bevallen... Zo ik ga me even aankleden en daarna boodschapjes doen. Had op internet even info gezocht over nierstuwing en veel vk en ha doen er heel makkelijk over als je met die klachten komt ...Ook geven ze idd alleen maar molletjes en als alleen als je ver genoeg bent dan halen ze het kindje en het kan bij mij dus terug komen die pijn Laten we hopen van niet!! Tot straks allemaal
Dat is jouw keuze, ik bedoelde het ook niet om je op te dringen ofzo hoor.... Ik heb het ook niet van zomaar iemand. Mijn vk heeft dit gezegd en ook de mevrouw van de zwangerschapsgym...... Maar je moet doen wat je zelf wilt.
Wel raar dat ze overal wat anders zeggen dan.... bij mij benadrukten ze er echt op, dat je hoe dan ook moet gaan liggen... al is het op straat... Omdat elke stap te veel kan zijn ofzo.... Bij mij is het ingedaald dus voor mij is het niet van toepassing, maar het lijkt me verwarrend voor de meiden waar dit niet het geval is. Ach nou weet ik het ook niet meer.
Goeiemorgen allemaal! @Bab: Wel een beetje rustig aan doen hé! @Pretty: Fijn dat alles goed was bij de vk. Vervelend dat je het kamertje niet gewoon in kan richten @Snieke: Lekkere bonbons is idd ook wel een idee! @Mac: Gelukkig maar dat ie weer thuis is! Moest vannacht nog aan je denken toen het zo hard regende hier. @Heide: Gezellig hé, zon kletsende kleuter in huis! Ik vind het ook altijd zo gezellig met mijn nichtje, ze is alleen wel jaloers op de baby, dan moet ze me delen @Rianne: Wéér geshopt? . Klinkt goed, aardbeien met een chocoladekorstje! @Sarah: Jaja, na tig winkels te hebben gehad vonden we ze bij de Bruna! @Aichaaa: Pff wat kl*te dat je je kleine meisje niet bij je hebt. Hopelijk gaat het snel beter en hoef je dr geen seconde meer te missen! @Bab: Ja ik begin de laatste dagen ook te twijfelen over de naam! Eigenlijk overal over, ik gooi het maar op de hormonen @Smiley: Fijn dat het allemaal meevalt, hopelijk houd je haar nog een weekje binnen! @Aaliyah: Heeft die pijn met die stuwing te maken? Hopelijk was dit eenmalig . @Laura: Fijn dat het afscheid zo leuk was! @Jolan: Wat hebben jullie gedaan met het teamuitje? Iedereen die een weekje verder is: Gefeliciteerd!! @Rianne: Eindelijk 37 weken, nu mag ze komen! @Nathalie: Die buikpijn had ik gisteren ook, kon ook moeilijk naar de wc. Leken wel steentjes haha. Heb jij dat ook? @Mam: Hoeraaa, jij ook de magische grens van 37 weken bereikt! @Marjanne: Fijn hoor, dat kunstgras. Hoef je ook niet zo vaak te maaien
Heb vannacht echt lekker geslapen! Van 12 tot 10 en ben maar 3x wezen plassen haha. Nu ga ik even een croissantje met jam eten, heeft manlief net bij de bakker voor me gehaald. Dat bevalt me goed, verwend worden
@ Jolan, gelukkig hoef je je daar geen zorgen over te maken, fijn dat jouw meisje wel is ingedaald. Dat scheelt weer een hoop plat liggen, moest bij Ted dus de hele dag blijven liggen
het eten was heerlijk gister, we hebben genoten! hier weer een rotnacht achter de rug moest 3x naar de wc en ik had weer heftige krampen volgens mij weer voorweeen. manlief is nu boodschappen aan het doen voor mij, ik heb nog nooit zo'n lange en uitgebreide boodschappenlijst gemaakt. hij heeft me nu ook al 4x gebeld en is al een uur weg, haha als dat maar goed komt! he wat sneu voor aicha en djennah heel veel sterkte voor hun! @joanita heel veel sterkte vandaag! @bab ik begon ook te twijfelen aan de naam, maar wij houden hem wel. @mac dat is inderdaad ook een handige site! @smiley jeetje dan ben je dus echt wel aan het rommelen, gelukkig zag de ctg er verder goed uit! @snieke fijn dat alles goed was bij de vk.
@Rianne...dan zo maar even naar de supermarkt en wat halen om te maken voor vanavond...heb nu al trek..helemaal nadat jij het over appeltaart hebt! @Aaliyah...Kut hoor...dat je steeds zo'n pijn hebt! Ik hoop dat het vandaag wat meevalt voor je! @Marjanne...ik las ergens dat die muisjes niet meer lekker zijn als ze uit de vriezer komen...dat ze dan helemaal soppig worden...stond hier een keer ergens in een topic... Is jou bevalling bij Ted dan begonnen toen ie nog niet ingedaald was? Of begrijp ik het verkeerd...ik vraag me zo af wat er dan gebeurdt...mocht ie niet verder zakken zeg maar.. @Jolan...daarom zei ik ook dat ik haar vertrouw...overal hoor je wat anders tegenwoordig...het zou voor ons een stuk handiger zijn als ze allemaal hetzelfde vertelde! Lekker verwarrend zo heh! En joh...mn vliezen breken gewoon nog niet...haha...pas als alles geverf is en de nieuwe bank er is...haha!!! Dan heb ik tijd om te gaan liggen! Haha! @Mandy...en heb je de goede boodschappen gekregen of eet je iets raars vanavond? Haha! Enne...mam en Rianne...gefeliciteerd met "onze" 37 weken! Kom maar op...zou ik zo zeggen!!! haha!
@marjanne wat fijn gras in de tuin, heerlijk hoor straks lekker buiten kunnen spelen met de kids! @aaliyah wat raar dat je zo'n pijn had! @sanne hoe voel jij je nu? @iedereen die een week verder is gefeliciteerd! mijn man belde net en ja het is gelukt! ik ga zo even bij mijn broertje kijken die speelt een belangrijke voetbalwedstrijd.