Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    gabester, oh dat lijkt me idd ook erg vervelend als er bekenden meelezen.... Hoe wisten die dat je hier schrijft?

mac en gabester, tja..... ik zag het echt niet dat gat.... en voor ik het wist ging ik onderuit. Alle collega's schrokken en werd goed opgevangen. Heel stom was dat ik bijna moest huilen..... pffff, maar dat was denk ik meer de schrik ofzo.

2. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Hier net het ledikantje en 1 van de commodekasten in elkaar gezet..
    Wordt toch steeds moeilijker met zo'n buik!

3. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

geen idee ik denk bij toeval ... maar wel balen

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

@gabester, leuk dat je weer ff wat van je laat horen, vervelend zeg, ik snap niet dat zulk soort mensen dingen niet prive houden het en doorspelen...

@pm2b doe je wel rustig aan, dingen in elkaar zetten is niet echt iets voro een zwangere in dit termijn, straks krijg je weer last... (maar goed dan weet je waarvan het komt)

5. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Gabester: Goed om weer wat van je te horen. Balen voor je zeg dat er mensen zijn die alles wat ze lezen door vertellen aan je ouders!

@ Jolan: Is helemaal niet raar hoor dat je bijna moest huilen. Komt echt van de schrik hoor!
    Had het van de week ook toen ik mijn evenwicht verloor.

@ Pretty: Doe je wel rustig aan meid!

Zal Joanita zo even een sms sturen, wie weet kan ze reageren. Hou jullie op de hoogte!

x girafje

6. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Ik doe rustig aan. Doe zoveel mogelijk zittend en tilwerk doe ik niet.
    Mijn vriend is niet zo handig met die dingen hahaha, wil het daarom liever zelf in elkaar zetten, dan weet ik dat er geen ongelukken gebeuren..

7. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Hey Gabster!!! Leuk dat je weer meedoet, en voor alle meelezers... SHUT UP!!!
    Als je niet zwanger bent en niet in Juni gaat bevallen: OPZOUTEN!
    Wij willen gewoon ff lekker zeiken over onze kwaaltjes en lekker anoniem. Dat jullie dan meteen haar familie moeten inlichten is niet leuk! Dat doen we zelf wel ALS we daar behoefte aan hebben!

8. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    geloof dat ik nog een beetje in mijn emo bui ben blijven hangen.. :rolleyes:

9. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    hoi

marjanne fijn zeg dat je gras hebt!

mandy wat naar voorweeen, maar gelukkig lekker uit eten geweest :D

marloes leuk he van dat olifantje. Alleen heb wel medelijden met de moeder, 22 maanden zwanger en een kind van 100 kg :confused: hebben wij het nog best goed of niet dan :)

stephanie mooi dat je gordijnen hebt gevonden

mac ook al aan de birkenstocks, fijn he. Dat vocht is straks allemaal weer weg, gaat lekker snel met afvallen :)

girafje mooi alles in huis voor de bevalling, ik duim voor je dat ie nog draait. Je kunt je man ook ff vragen om bij de " uitgang" te roepen "hierheen, hierheen" :D

heide leuk dat de partnerles geslaagd was, en ben benieuwd naar de fotoreportage, vond het zelf wel heel speciaal om te doen!

kuide zo dat is lekker lang geslapen, eet smakelijk

gabester leuk dat je er weer bent, we misten je wel hoor! Wel rottig van die klachten, maar zoals je zegt: de laatste loodjes...

jolan vervelend van je enkel maar ik vind het wel een grappig beeld, een hoogzwangere die aan het handboogschieten is en met een enkel in een konijnenhol stapt ;)

esmee: haha de verdediger van ons forum =D>

over gaan liggen: ik mag lekker rond blijven banjeren als het water breekt, maar toen ie nog dwars lag moest ik wel meteen gaan liggen hoor. Het lijkt me dat het ook nog wel uitmaakt of er uberhaupt iets in het bekken ligt of helemaal niets want als je bekken nog helemaal leeg is lijkt me dat die navelstreng er sneller ingaat en geplet kan worden, toch?

nou hier alles goed verder, vandaag nog bij collega's op bezoek geweest. Verder rustig aan gedaan, want m'n man is nog steeds een beetje zielig met z'n vermoeidheid (van de verstandskies) en nou had ie vandaag ook nog een spier verrekt en een bloedneus. Maar nu staat ie hier heel dapper een strijkmonster te verslaan, echt een hele mand vol!

10. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    hm per ongeluk 2 keer geplaatst, kreeg een foutmelding

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Mac leuk dat je birckenstocks hebt gekocht, ik had verteld toch dat ik die oude nog had, van mn opleiding nog hahah met die bandjes overdwars .... :oops:

@Kuide&Marloes goede tips van die beschuiten even onthouden!

@Esmee ach emo buien horen erbij dat mag af en toe best :D

@Stephanie fijn dat je gordijnen hebt gevonden :D

@Heide leuk zo een partneravond en lijkt me wel leuk als hij nu ook gevoeld heeft hoe zwaar het is. Wel lief dat ie gelijk heel veel voor je doet. Ik ben benieuwd naar de foto's!!

@Kuide lekker hoor dat je zo lang geslapen hebt, ik vraag me elke keer weer af hoe iedereen dat doet, ik kan dat nog steeds niet overdag. Gezellig dat je zusje komt eten, jullie hebben een goede band volgens mij of niet?

@Mama hahaha echt joh hoe groot waren ze geworden? Wij hebben nu geelwang en we hadden gelezen dat ze 20 cm worden maar de man in de winkel zei dat ze niet zo groot werden alleen als je ze gehakt ging geven.... :( En wij willen hele grote juist

@Mac ik heb eigenlijk niks leuks gedaan hoor, maar meer verplichte dingen enzo hihi daarom de hele middag weg

@Gabster zo dat is echt balen hoor dat mensen hier mee lezen, ook best triest dat ze alles doorspelen...Ik zou me er ook niet meer lekker bij gevoeld hebben om dan hier je gevoelens enz neer te zetten *knuf*

@Snieke zoo dat is fijn een man die voor je strijk!! Dat wil ik ook maar helaas, die van mij kan dat niet...

Zo iedereen gehad geloof ik. Nou de schildpadden staan hier, alleen moeten ze nog heel erg wennen. De katten vinden die grote bak met water maar niks, zijn er bang van :)
    Hihih ik kan mn slippers die ik besteld had alleen amper aan, door mn dikke pootjes...Wel balen want ze zijn echt super leuk. De oorbellen zijn wat kleiner dan ik had verwacht maar goed dat geeft niet zijn verder wel goed.
    Saaie zaterdag avond is dit, er komt geen drol op tv.... :(

12. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    BUDDY NIEUWS!!!

De weeen van Joanita worden heftiger, maar de vliezen zijn nog niet gebroken.
    Als de vliezen vanacht niet breken, dan morgen weer gel!
    Iedereen krijgt de groetjes van haar!

13. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

jeetje nog niks :confused:
    hoop dat ze vannacht alsnog gaat bevallen :(

@ aaliyah jij houd dus ook al lekker veel vocht vast :(
    hahaha het enige wat lekker zit bij mij dat zijn me crocs!!!!! hahahahaha
    en dat zijn van die grote lompe dingen :oops:
    en ik heb uit narigheid laat ze maar lachen aanstaan hahahahaha

hahahahahahahaha geweldig!!!! =D> =D> =D>
    moest er echt ff omlachen!

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Nou hopen dat Joanita snel kan bevallen

@Gabster pff ja ik heb nooit dikke enkels ofzo altijd hele slanke, maar nu zien ze er niet uit en ken ik amper wat aan niet normaal, oke ik moet toegeven de slippers vallen nogal klein :confused: (en ik heb maat 35!!! en dit was size small) maar dan nog..
    Maar goed ik ben ook wel eigenwijs want ik blijf gewoon zout eten en niet veel water drinken en ook niet met mijn voeten omhoog dus ook eigen schuld hier :oops:

15. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    haha snieke, als jij het zo schrijft

"een hoogzwangere die aan het handboogschieten is en met een enkel in een konijnenhol stapt "

vind ik het ook ineens heeel grappig hahaha.

Joanita, sterkte, en ik hoop voor je dat het een beetje opschiet nu....

16. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Hey ladies,

Pff drukke dag achter de rug. Wezen winkelen met manlief. Voor hem wezen shoppen, zomerkleding ed. gekocht en voor mezelf nog een broek voor als ik uit het ziekenhuis kom na de bevalling. Daarnaast nog leuke kleertjes voor de kleine. Hier zijn de voorweeen regelmatiger (sinds vanmiddag) en nu ook pijnlijker. Even eten (heb alweer honger :oops: ) en dan kijken hoe het gaat anders weer naar ziekenhuis.

Joanita: hopelijk bevalt ze vannacht nog. Sterkte meid!!

Gabester: vervelend zeg dat bekenden meelezen. En ook balen van je klachten joh. Esmee dat is een goeie van jou, hihhi ;)

Heide: leuk zo’n partneravond.

Stephanie: fijn dat je de gordijnen gevonden hebt.

Lang leve de Birkenstocks :) Hier ook 3 paar en ik loop er alleen op, want schoenen kan ik niet eens aan met mijn dikke voetjes. Het regent behoorlijk buiten en ik loop met mijn Birkenstocks :( (fijn gezicht hihi)

Prettymommy: doe je wel rustig aan meid.

Jolan: wel fijn dat de krampen weg zijn.

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

heerlijk birkenstocks....

jammer dat je de slippers nauwelijks aan kan....
    en jammer dat je oorbellen iets kleiner zijn dan verwacht maar wel leuk zijn

wij zijn een imposseble puzzle aan het maken:
    deze:
    http://www.amazon.com/University-Games- ... B00005S0J6

met 5 stukjes te veel, en geen rand eromheen, en verborgen plaatjes...

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

owwww minder zout eten en veel water drinekn!!!!!!!!!!!
    wel doen...
    ik ga ook ff kan limo maken..

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Mac oh cool zo een puzzel zeg
    Ja ik ben niet zo van het water drinken...kan ik alleen als ik mega dorst heb, maar meer niet. drinken is voor mij sowieso al een opgave en ik moet al zoveel, kamille thee drinken, cranberry sap drinken vitamine c tablet oplossen in water....
    Limo is wel lekker met ijsklontjes erbij mjam

20. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Laura...aaaacchhh..joh nog 3 weken en dan ben je ook 37 weken!

@Jolan...boerengolf lijkt me zooooo grappig om een keer te doen! Jammer dat jullie het nu niet gedaan hebben!

@Marjanne...thnx voor je verhaal! Het lijkt me idd vervelend als je heel de dag plat moet...maar ja...als het moet...dan moet het...dan ga ik niet dwars lopen doen! Haha!
    Ik hoop voor jou dat het dit keer dan idd wat vlotter mag gaan!
    En over de hoeveelheid...ik zat vandaag toevallig te denken of ik niet zo'n kraammatrasje onder mn billen zal leggen op de bank of in de auto...geen idee of andere dat ook doen eigenlijk...voor de zekerheid...

@Girafje...lekker hoor...ook 37 weken! Ik wilook graag thuis bevallen...maar idd als ik noaar het ziekenhuis moet...dan gaan we uiteraard...maar ik hoop echt dat het lukt! Ik zal nog voor je duimen dat hij/zij draait!

@Gaby....logisch...zou het ook niet leuk vinden as alles gelijk doorgekletst wordt! het is juist lekker dat je hier je ei kwijt kan! sommige mensen heh...

@Snieke...ik demnk idd dat dat ook wel scheelt...hier ligt zn koppie er al een stukje in...dus ik denk daarom...

@Mac...hoe is het met je puzzel??? Lijkt me een uitdaging hoor! Je hoeft je iig niet te vervelen!

Ik loop trouwens ook al een paar weken (bijna) alleen nog op mn birkenstocks...ik heb geen last van vocht ofzo...maar ik kan gewoon mn veter niet meer strikken of ritsjes dichtdoen ofzo...haha...en hier kan je zo instappen...heerlijk!

We hebben net lekker gegourmet...we zouden eigenlijk morgen uit eten gaan...maar Stefan gaat onverwacht naar Heereveen-Twente...mn stiefvader had van een leverancier VIP-tickets, voor in de sky-boxen met eten en drinken enzo erbij, gekregen...dus hij gaat morgen om twee uur met mn broertje en zwager daarheen...
    Jammer voor mij...maar hij heeft zo zn best gedaan met klussen het afgelopen half jaar...en hij heeft het uitgehouden met MIJ...haha...dus ik gun het hem wel!
    En dan ga ik lekker bij mn mama asperges eten...want die lust hij niet!

Ook net de letters op de muur geplakt...staat echt zooooo mooi! Dus nu mag niemand meer het kamertje in!

Deel Deze Pagina