Goeie morgen allemaal!! Wat een klote weer zeg!! Thanks voor jullie lieve reacties @heide leuk dat de foto's klaar zijn!! @iedereen die weekje verder is gefeliciteerd!
Goedemorgen meiden, Ik zag een foto voorbij komen van Damien, wat een mooi mannetje zeg! En ik ben benieuwd of het bij Joanita een beetje opschiet vandaag en ze haar kindje in haar armen mag houden. Mijn mannetje is net op weg gegaan om de trein te halen naar Rotterdam voor de bekerfinale. En ik ben zooo jaloers, ik had heel erg graag mee gewild maar mijn man heeft het me eigenlijk een beetje verboden, omdat het helemaal aan de andere kant van het land is. Dus vanavond maar vol spanning voor de tv zitten en hopen dat ons clubje wint! Groetjes Guusje
He meiden! Hier weer even een berichtje van mij! Kom ik even niet zijn er zo weer 2 meiden bevallen!!! WOW!!! Debke en Aicha VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!! ECHT FANTASTISCH. Hoop dat alles goed is verlopen (iemand de behoefte om me bij te praten??) Debke wat een schatje zeg, mooi mannetje hoor. Apart gevoel he, nu toch echt een mama en papa. Hier gaat alles goed, Niek groeit goed is inmiddels 2405 gr., we hebben zelfs zijn voeding moeten opvoeren omdat hij zo honger had. Even een vraag voor de ervaren mama's onder ons. Hoe deden jullie dat met de voedingen s nachts hielden jullie de 3 a 4 uur aan of lieten jullie hem/haar gewoon uit zich zelf komen of doorslapen. Vind het een beetje moeilijk, we zitten nu aan 7 voedingen maar moesten hem vannacht wakker maken. Heb nog even een paar foto's geplaatst in mijn album voor de liefhebbers. Ga eens even bijlezen. tot zo!
@sunshine, hoeveel drinkt hij nu per voeding? Ik lees dat hij goed groeit. In principe mag je hem laten slapen snachts en hoef je hem niet om de 3/4 uur te voeden, als hij zelf door slaapt. Als hij goed groeit, zijn temperatuur goed gaat.. dan is er geen reden om snachts te blijven voeden als hij zelf niet komt.
Ja hier zat ik ook over na te denken wat betreft de verzorgingsproducten. En misschien inderdaad ook wel handig om een mandje met luiers bovenop te zetten zodat je er altijd 1 binnen handbereik hebt..
dat meen je niet. die kerel verdiend het zelf niet om vader te worden als hij dit soort dingen zegt. trek je er niks van aan meis, je doet het toppie, en de kleine gaat een super leuk en goed kind worden, met een super moeder!!!! je kan het! blijf in jezelf geloven!!!!
goedemorgen dames, zo hier staan heerlijke croissants in de oven, zelf gerold van deeg... mmm met chocola erin en naturel.... hier ook rot weer, regen... maar vanaf morgen wordt het beter!!!!! wij gaan vanmiddag naar de bios en uit eten!!!!!
We zijn sinds vrijdag in overleg met het consultatieburo overgegaan naar 7 voedingen van 70 cc. en voor t slapen gaan 1x 75 cc. De 8e voeding mochten we dan als er behoefte was evt. verdelen over de andere voedingen. Dus dan kom je op ca. 80 cc. per voeding. Was er ook als koek in gaat . Maar het maakt dan dus niet uit dat hij niet aan de 7 voedingen per dag komt?
ZO hebben wij het ook gedaan een mandje met een paar luiers, thermometer, vaseline, alcohol. Dat zijn toch dingen die je per verschoning even nodig hebt. De verzorgingsproducten en de hydrofieldoeken, washandjes, luiers hebben wij in de 1e lade zitten zodat we er direct bij kunnen. Daarnaast hebben wij nog desinfecterende handgel op de commode staan, waar we elke keer onze handen mee insmeren.
wow wat groeit ie goed, wat mooi ventje zeg, hoe is het met jou zelf? hier alles goed hoor.. over de voedingen, geen idee eigenlijk, ben niet ervaren, maar zou hem denk ik wakker maken, hij kan zn voeding goed gebruiken denk ik, maar misschien hebben de andere betere tips...
de lade onder je aankleedkussen is toch ook binnen handbereik, daar zou ik luiers en verzorgingsproducten in doen, zeker als je zoveel ruimte ervoor hebt. staat ook wel netter... en met verzorgingsproducten later ook veiliger...
Daar heb je wel weer gelijk in.. En in principe heb ik ook zeker wel ruimte zat. De lades zijn ook mooi groot. Hmm.. ik kijk denk ik wel even als ze morgen in de kamer staan. Misschien makkelijker om dan te beoordelen..
Goedenmorgen!! Ja hier ook rotweer hoor meiden... @Debke wauw ook al zo'n mooi mannetje!! @Minnie mooie buik hoor en boeie van die strepen zit wat moois in toch @Kuide wat een aap zeg die gast, niet normaal. Nouja geen waarde aan hechten, niet naar luisteren, gewoon een onvolwassen kindje die zelf niks ervan weet, die praat wel anders als hij zelf vader wordt ooit @Mama haha cool man ik wil dat deze ook heeeel groot worden. Leuk een dwerghamster die heeft iig genoeg ruimte, ik heb ook hamsters gehad. @Rianne ja ze heten Koopa&Bowser hahahaha @Mama nee heb ik niet gezien maarja jij woont in het zuiden he, daar is het altijd lekker weer als het bij ons in het weste kut weer is . Laten we hopen dat het hier ook mooi wordt ben wel toe aan een zonnetje begin te verbleken @Marjanne ja ik gebruik ook altijd boerencake mix, jammer dat het glazuur niet gelukt is. @Heide ooh leuk dat de foto's klaar zijn @Sunshine mooie foto's hoor @Pm2b ik weet zelf ook nog niet waar ik het allemaal moet laten heb gisteren pas de hydrofiele luiers enzo gewassen en moet het nog opruimen dus Zo ik ga even ontbijten, gaan straks naar opa van mn ventje
@sunshine, Als hij die 80cc als koek drinkt. zou ik het consultatie buro even bellen wat je moet doen met de nachtvoeding. hij zit dus nu op 7 x 80 cc, met nachtvoeding? Ik zou zeggen probeer het een nachtje uit.. kijken of hij zelf komt, maar misschien komt ie dan ipv na 4 uur na 5,5 uur.. kan je ritme beetje in de war sturen... maar goed.