@ Sunshine, wij hebben Ted zelf laten komen voor de nachtvoeding. In overleg met de vk. Hij was toen ook niet zo zwaar, woog 2670 gr. Maar hij moest dan wel na 8 uur eten ivm bloedsuikerspiegel. Ik zou de kleine man dus lekker laten liggen en dan zelf laten komen, je geeft neem ik aan ron 23 uur toch nog een fles?
kuide, jeetje waar bemoeit diegene zich mee! Nee een kindje weghalen, dat is een oplossing! Belachelijk!!!! mama1987, ja ik moet soms wat beter uitkijken haha. Wat vervelend van die jeukende rode plekjes.... iets erop smeren? marjanne, gefeliciteerd met je 35 weken!! girafje gefeliciteerd met je 37 weken!! het mag komen!!! heide, leuk zeg dat je foto's hebt laten maken! zou het ook wel graag willen, maar is vaak zo duur..... sunshine, wat fijn om te lezen dat alles goed gaat met Niek. Ik kan je niet helpen met voedingen, ben nog geen expert mac, leuk dagje voor de boeg dus veel plezier!!! enne.... morgen nog minder dan een maand dat klinkt nog leuker!!! Hier alles goed. Nog wel last van mn enkel en heb daarbij ook weer een kramp gehad vannacht..... Had het al een hele tijd nit gehad en dacht dus dat het beter ging... Nou zo erg heb ik het nog niet gehad. Eerst in mn kuit, toen trok het naar mn voet en later ook nog in mn scheenbeen. Wist niet dat je daar ook kramp kon hebben. Loop nu dus met een zere enkel en een stijve kuit hahaha. Lekker waggelen dus vandaag Verder was de kleine gister erg druk, had nog filmpjes gemaakt met mn camera, nu het nog kan Vandaag is de kleine weer rustig. Bizar, de ene dag heel druk en de dag daarna dan weer rustig. Dat is steeds zo, alsof ze moet uitrusten haha. Vanmiddag gaan we naar vrienden van onze thailand vakantie. We zijn altijd met zn 8en en is altijd erg gezellig. Dus ik ben hier morgen weer. Gaan over een uurtje weg. Fijne dag allemaal!!!
@Sunshine: Heb even in je album gespiekt, hij is goed gegroeid zeg! Knappe vent @Mac: Hmm croissantjes! Naar welke film ga je? @Pretty: Wat voor commode heb je? De mijne is zo groot dat ik hem kaal vind zonder die mandjes erop . http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=phot ... ecret=-cmB @Mac: Ik ooooook dan haha @Jolan: Ben je ook in Thailand geweest, geweldig land hé! Waar ben je geweest?
@Mac jeej nog 1 maandje spannend hoor hopelijk komt je beebje eerder @Jolan veel plezier bij die vrienden @Mama hihi leuke mandjes komen me bekend voor ik heb ze ook op mn commode staan alleen heb ik lichtere geloof ik.foto staat in mn album Zo hier ook lekker ontbeten broodje uit de oven
ja we zijn daar 2 jaar terug geweest. Was echt helemaal te gek. Zou zo weer gaan. We hebben toen een rondreis gedaan. We begonnen in aytthaya, daarna naar de river kwai, daar hebben we op zo'n drijvend hotel geslapen. Geen electriciteit en wc doorspoelen met een bakje water. En als je ging douchen verdween het water in de rivier SUper!!!! Heb daar mn angsten voor spinnen en kakkerlakken overwonnen haha. Daarna zijn we naar het zuiden gegaan, eerst cha am, daarna nachtje chumpon om vanaf daar de volgende dag vroeg te vertrekken naar ko toa en daarna ko samui. Als laatste zijn wemet de nachttrein naar bangkok gegaan waar we nog 3 dagen hebben gezeten. Was echt een super vakantie, zoveel gezien en prachtig land!! Waar ben jij geweest?
deze foto's wilde ik even met jullie delen poezebeest was helemaal gefacineerd door onze schillies haha @Vergo sterkte morgen, lijkt me vreselijk om zo lang in het zh te liggen zou me ook doodvervelen
Ja, ik wil er zowiezo een leuke lamp ofzo opzetten aan 1 kant. Het verschoningskussen komt in het midden. Ik zit nog te twijfelen of ik een schapje erboven zou maken.. Om fotolijstjes en eventueel knuffeltjes op te zetten, maar dat weet ik nog niet. Heb nog 2 kleine fotolijstjes met plaatjes van disney erin.. Misschien zet ik die aan de andere kant..
Krijg helemaal zin om te gaan als ik jouw verhaal lees . Ik ben er nu 4x geweest, overal en nergens haha. De eerste keer was als meisje van 10 en de laatste keer 2 jaar geleden met mijn vriend! Wil ook graag naar Vietnam en Indonesie, nog wat minder toeristisch als Thailand. Maarja, eerst maar eens wachten tot le bebe oud genoeg is .
@Vergo: Héél veel succes! @Aaliyah: Heb je een deksel op je aqua zitten? Onze kat probeerde de schildpadjes er altijd uit te hengelen
mama1987, ja daar zou ik idd ook graag nog heen willen. Mn man wilde heel graag naar vietnam, maar ja voorlopig komt het daar niet van..... We zuoden eigenlijk afgelopen kerst en oud en nieuw naar zuid afrika gaan, maar op de dag dat we dat wilden gaan boeken deed ik een positieve test, dus toch maar niet gedaan En we krijgen er iets mooiers voor terug, reizen kan altijd nog!
@ laura wat een rare opmerking zeg. Ik vind het juist heel knap dat jij er wel voor gaat. En beter gewoon 1 lieve moeder dan een vader en moeder die niet zo toegewijd zijn! En je hebt alles voor hem toch? Er zal hem vast aan niks ontbreken! @ mac lekker croissants, ik heb van die daneroles chocoladebroodjes gemaakt, ook lekker wel echt rotweer he, mooi dat het goed weer wordt als je verlof begint, mama1987 ik ben hier druk in de weer met de bedankjes, doosjes vouwen, suikerbonen erin doen en een lintje eraan. Er moeten ook nog kleine kaartjes aan maar ja dat kan pas als ie geboren is de kleine was echt heel hard aan het duwen en schoppen, vanaf gisterenavond, en de hele nacht door, we schrokken er echt van, alsof ie echt een gat in mijn buik probeerde te duwen. Hij zal het vast een beetje krap beginnen te vinden daar van binnen! nou ik ga weer verder met lintjes knippen (lijk wel een burgemeester ofzo)