Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Namens Vergo:

Aicha en Debke, heel erg gefeliciteerd met jullie kleintjes!
    De namen zijn mooi!!

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Mama hahah :) echt wat cool is het ook een keer gelukt of niet? Bovenop is het dicht en we kunnen hem aan de voorkant openschuiven, maar ze is niet zo snugger dus dat zal ze vast niet snappen.

@Snieke zo jij bent hard bezig zeg, leuk dat je bedankjes doet

@Reizen wauw wat zijn jullie al ver weg geweest. Het verste wat ik ben geweest is Turkije denk ik hahah. Wij willen heel graag terug naar Sri Lanka met onze huwelijksreis maarja moeten we wel eerst trouwen :)
    Egypte lijkt ons ook heel vet en Griekenland ook, mijn ventje is erg geintereseerd in de Griekse mythologie

3. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Goedemorgen, oh nee Goedemiddag alweer (hoor net de kerkklokken 12 u slaan;)

Even snel een berichtje. Lig even op bed, gaan vanmiddag op visite en naar kermis als het droog is tenminste.

@Sunshine: wat een prachtig mannetje zeg! Wij hebben Luuk de eerste 4 weken wakker gemaakt voor zijn nachtvoeding omdat hij ook klein was (5 pond) en anders wat moeite had met zich warm te houden.

@Vergo: succes morgen meid! Zet hem op! We zijn erg benieuwd naar jullie wondertje.

@Aaliyah: geweldig hoe jouw kat gefascineerd is door die beestjes....Leuk om te zien!

Heb vanmorgen de enveloppen voorzien van etiketjes en geboortepostzegels. Als kleine geboren is alleen even naam, datum etc doorgeven en dan is alles voor het kaartje klaar.

Nou ga nog even lekker slapen. Fijne dag allemaal, hopelijk houdt het snel op met regenen!

4. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    sunshine.. prachtige foto;s

is er al nieuws? joanita?

ik heb niet bij gelezen.. heb er de puf niet voor

5. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

goedemorgen dames!!!

@debke! wat een plaatje is damien en lekker dat jullie thuis zijn!!!

@ minnie mooie buik zeg!!! en fijn dat het zo gezellie was!

@kuideboki zo wat deed je>???? had der vol op der neus gestompt :oops: ik vind het super van je dat je de keuze heb gemaakt om voor 100% voor je kindje te gaan! er zijn er zat die de andere manier kiezen! wees maar trots op je zelf wijffie!!!!

@marjanne ja ik snap het ook niet hoor......maarja ik ga me er niet langer meer door tegen houden hihihi vertel alleen niet alles meer:p en miss zijn ze geschrokken na de reacties whahahahahaha
    en lekker een maagzuurvrij nachtje!!!

@sunshine in het begin netjes om de 4 uur en na een week of 3 a 4 deden we op verzoek snachts :D maar weet niet of dat bij jou ook kan ivm het feit dat hij eerder geboren is .. en of dat kan met zijn suikergehalte zeg maar :D

@ mac lekker!!!!!!!!!!!!!!! choco croissantjes!!!!

@vergo.... je leest eht wel niet hihihi maar heeeeeeeeeeeeeel veel suc6 morgen wijffie!!!!

@Aaliyah leuke foto`s van je poezebeest :D

hier hebben we echt een kl*te nacht achter de rug...
    kan nu wel janken van de pijn in me bekken en onderrug... elke keer als ik me omdraaide dan deed het zeer... en was ik eindelijk in slaapgevallen .... begon het keihard te onweren!!!!

maarja niks aan te doen... vanavond maar lekekr betijds me bedje in en vanmiddag lekker luieren hihi:D

gaan jullie nog wat doen verder?

6. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    vergo: sterkte!! en suc6

7. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Jolan...wij hebben ze bij de Karwei gehaald..het zijn best dikke letters enze zijn wit geverfd. Ze waren wel 6,99 p/s...maar wij hadden er niet zoveel nodig ;)

@Mam...ja dat had ik eerst ook...maar omdat we ze met montagekit aan de muur hebben geplakt wilde ik het wel op hebben gedaan...anders ligt ie straks in de stank...
    er mag nou gewoon niemand meer naar boven!

@Girafje...leuk! Ik benieuwd hoe de foto's zijn geworden!

@Debke...lekker dat jullie thuis zijn! Ik vind hem echt een schatje! Nu kan ik helemaal niet meer wachten!

@Marloes...ik ga dan toch maar die dingen pakken voor de zekerheid...anders is alles verziekt dalijk...
    Stom eigenlijk dat het bij iedereen zo anders kan gaan heh?!

@Laura...mijn broertje vind het een beetje eng om te voelen...hij is bang dat ie hem zeer doet...hij vind het erg raar...en verder heeft niemand hem nog gevoeld...hij weigert gewoon! Leuk dat je zusje het nu wel zo goed gevoeld heeft!)
    En Wat een eikel zeg..die kerel...daar zou ik dus echt geen contact meer mee willen...stik er maar in! Het is jouw keuze en daar hebben andere mensen niets over te zeggen! Wat een kneus zeg!

@Mama...lekker hoor...zulk weer...als het maar niet te warm wordt als ik ga bevallen! Dan vind ik het denk ik niet zo lekker!

@Sunshine...wat een poppetje is het zeg! Echt superlief! Fijn dat het zo goed gaat met hem!

@Pm2b...ik heb alle dingen die je vaak gebruikt op de plank staan boven de commode...dus idd wat luiers...verzorgingsprodukten enzo dan staat het voor mezelf binnen handbereik..maar de baby kan er zelf niet bij (al ie wat groter is...)

8. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @aaliyah als mijn man boodschappen doet neemt hij alleen lekkere dingen mee haha, gister is het goed gegaan! schildpadden is wel heel veel werk, mijn moeder wou ze maar het werd haar afgeraden.
    @pretty je hebt ook diepvriesboerenkool die is erg lekker en makkelijk te maken, je moet wel aardappels en spekjes nog erbij doen.
    @girafje vandaag 37 weken heerlijk he!

hier komt mijn nicht zo gezellig langs, ze heeft eindelijk haar trouwalbum en film. ze komt hier omdat zij 4 hoog woont zonder lift, dan hoef ik niet al die trappen op.

9. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Morgen maar eens naar de ah gaan ofzo.. De jumbo had echt geen diepvries boerenkool :(

10. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @mama1987 hij had keurig de zware dingen onderin de tas haha.
    @gabester wat vervelend dat mensen meelezen en niet gewoon hun mond kunnen houden.
    @indalen mijn vk zei dat de 2de niet hoeft in te dalen.

11. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @depke wat een mooi kereltje!
    @minnie mooie buik hoor!
    @kuide belachelijk dat iemand jou zo de les leest, wat had je dan moeten doen? het maar eventjes weg moeten laten halen terwijl het wel welkom is?!
    @buddy wat raar die vlekjes.

12. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    @ Indalen, las vanochtend nog even de status na van de zwangerschap van Ted en las dat hij 's middags net bibi lag (beweeglijk in bekken ingang) Toen had ik al een tijdje weeën.
    Afgelopen keer bij de vk zei ze ook dat het kindje wel erg hoog lag, heb er niet zoveel vertrouwen in dat deze al vooraf zal indalen.
    Dus gelukkig is het de 2e en is de weg al een beetje vrij :D

13. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Net even filmpje gekeken met mijn vriend ( Oorlogswinter) Kan gelijk een hoop bijlezen~!

@ PM: Sokjes, spuugdoekjes, luiers, billendoekjes, verzorgingsproducten, voorraden, hydrofiel luiers.. ik kan nog wel even doorgaan! Ik heb ook veel lades.
    Ik heb geen verzorgigsproducten op de commode, alles netjes in de lades. (zie album)

@ heide: Leuk dat je foto's klaar zijn, ik ben benieuwd!

@ Sunshine: wat is het toch een mooi mannetje! Fijn dat hij zo goed groeit

@ Mac; Veel plezier vandaag :D

@ aaliyah: Grappig namen :)
    Nog last van je rug gehad?

@ Vergo: Zet hem op !!!!

@ aaliyah: hihi die katten vinden het wel interessant!

@ Snieke; ow leuk van die bedankjes!

@ gaby: he wat vervelend van die klotenacht .. en die onweer is ook niet fijn! lekker een luierdagje dus! ook niet mis!

Ik zit nog steeds in mijn badjas .. Heb vanmorgen een hele verse ananas op, heerlijk zeg. Net een tosti gemaakt met kaas en verse ananas en heb nog trek.
    Ik heb de hele ochtend al zo'n raar gevoel onder in mijn buik. Als ze heel erg op mijn doos aan het drukken is.
    Gister weer s.. gehad, misschien dat het daar mee te maken heeft..
    Ik ga nog wat eten maken.

14. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @rianne, je bent wel lekker op dreef he met de S :p ;)

15. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

hahaha sex is alleen maar goed :p whahaha kan de bevalling opwekken whahahaha :p :)

hier heb ik ook een ananas staan maar is nog niet rijp helaas :cry:

heb trouwens nog ff 3 buikfoto`s :D
    op 2 zie je een hele uitstulping van me buik hahaha

z`n grappig gezicht!!! hihihihi

mijn buikje met 36 weken :D

16. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Laura: hahaha ja en mijn vriend vind het helemaal niet erg :D
    Hd niet gedacht dat ik daar nu met 37 weken nog aan moest denken, maar vind het zelf ook niet zo erg :oops: :)

@ gaby: hahaha geweldig die fotos!
    zijn kontje waarschijnlijk?

17. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @rianne, nou mooi toch... Ik heb laatst toch echt nee gezegd.. Blijf t raar vinden sex tijdens de zwangerschap terwijl ik zwanger ben van iemand anders.. beetje kiekeboe spelen met de kleine terwijl hij niet van hem is.. Voelt gewoon raar. Alhoewel de S wel gewoon uhhh lekker is zeg maar :p

18. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    @ Mac hier gaat het lekker hoor, wel even wennen deze situatie ook als man/vrouw maar dat hebben we er wel voor over. Wat betreft de pnd gaat het ook een stuk beter, dus alleen maar positief nieuws toch?

@ Prettymommy2be in het begin kan je bij elke verschoning tempen. Kijken of hij op temp. blijft en wel/niet een kruikje nodig heeft. Na een paar dagen hoeft dat niet meer en kan je enkel s ochtends en s avonds tempen. Dat doen wij nu dus.

@kuidebokibi ik ga dat denk ik ook maar eens proberen eens kijken wat hij doet.

@ marjanne ja de laatste fles is rond 22.00-23.00 uur. We gaan het gewoon eens proberen. Dat ivm suikergehalte heeft zeker te maken met dat hij met regelmaat voeding moet hebben of niet?

19. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi meiden!

Hoe is het ermee? Lekker weer voor de zondag he. ;)

Even kijken hoever ik kom met bijlezen, want jeetje jullie hebben wel weer veel gekletst zeg!

Heide, wat leuk een fotoreportage! Ben benieuwd naar de foto's.
    Hoe was het uit eten gisteren?

Oh domme muts dat ik er ben! hahaha, even de pagina weer opzoeken, druk 'm zomaar weg.
    Gelukkig wel onthouden welke pagina ik gebleven was.

Gabester, wat vervelend dat er zoveel mensen zijn die zich met je bemoeien (zo zie ik dat) en vervolgens alles doorvertellen. Mag je dan niks meer voor jezelf hebben? Flauw hoor. Kan me voorstellen dat je daarom even bent weggebleven hierzo.
    Leuke foto's van je buik zeg hahaha, die uitstulpingen zijn zo grappig. Ik krijg ze helaas nooit op de foto.

Aaliyah, de zaterdag nog een beetje doorgekomen? Hier filmpjes gehuurd omdat er niks op tv kwam.
    Leuk he, schildpadden! M'n broertje heeft er ook 2. Waren heel schattig, nu zijn ze enorm!
    En die slippers, je moet maar zo denken. "heb ik iig nog iets leuks en nieuws voor na de bevalling. :D

Oeh, spannend voor Joanita!
    Misschien lees ik verderop wel babynieuws. Niet dus..

Smiley, hoe is het met jou? Balen van die voorweeen zeg. Ook bij jou ben ik benieuwd wat ik verderop ga lezen.

Slippers. Idd lang leve de birkinstocks en de zomer! Ook ik pas niks anders meer en loop thuis zelfs op de normaal gesproken 4 maten te grote slippers van vriendlief.

Debbie, wat een mooi ventje!!!!!

Minnie, flinke toeter! Mooi hoor. :D

Kuide, hoe durft die vent!!!! Dat ie er zo over denkt... nou ja, ieder z'n mening. Maar laat ie 't lekker voor zich houden! L*L!
    Jij hebt de juiste keuze gemaakt door je gevoel te volgen. En ook alleen ga jij het vast heel goed redden en zal je kindje niks tekort komen!

Marjanne, gefeliciteerd met je 35 weken!

Sunshine, fijn dat alles goed gaat. Wat een lieve foto's zeg. Heerlijk ventje!

Jolan, fijne dag vandaag! Enneh, rustig aan met 't pootje!

Vergo, mocht je dit nog mee krijgen... Heeeel veel succes morgen!

Sex tijdens zwangerschap.... Zeg ik geen nee tegen! Alhoewel het 'echte' werk wat lastig wordt.

Zo, eindelijk een beetje bij.
    Tijd voor de was en vriendje wil er even achter.

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

@vergo veel succes morgen!!

wij zijn net terug van wandelen, heerlijk uur gewandeld in het bos, in de regen. in het bos viel de regen wel mee.
    hond vondt het geweldig, die heeft ook nog lekekr gezwommen, dus die is lekker moe....

zo ff bijkomen en dan naar de bios...

Deel Deze Pagina