hoi meiden, !!!Buddy nieuws!!! Heb net op de hyves pagina van Joanita een krabbel zien staan waarin ze wordt gefeliciteerd met haar zoontje! Heb haar meteen gesmst, maar heb nog niets gehoord, dus weet nog niet of het klopt! Hou jullie op de hoogte! x girafje
he meiden, Duik mijn bed in, die ik helaas eerst nog moet opmaken (argggg). Hoop morgenochtend topic voor Joanita te mogen openen om haar te feliciteren! tot morgen. x girafje
zo te zien op der hyves is ze bevallen, heb der gefeliciteerd! Joanita gefeliciteerd met jullie zoon!!!
Aaliyah, thnx meid. Beterschap en hoop dat het gauw overgaat! Joanita, gefeliciteerd met je ventje. Wens je een snelle herstel, en fijne kraamtijd. All, trusten lieve dames!
@Laura...bij jou kan ik het me idd voorstellen dat je de sex nu raar vind...idd omdat het niet zn papa is...maar hier gebeurt het ook nog hoor...niet zo vaak als voorheen...maar af en toe...moet ook zeggen dat de zin bij mij nu toch ook echt minder aan het worden is! @Mac...ik zelf vind het altijd heeeeeeerlijk...in de regen met de hond...alleen de hond zelf vind het nooit zo fijn...helaas... @mama...ik wil thuis bevallen...maar wie weet zeg ik als heel heet is dan toch maar ziekenhuis...haha! Nee...gelukkig is het hier boven bijna altijd koel...de zon komt pas heel laat op de dag in de slaapkamer...dus dat scheelt! @Heide...mooie foto's hoor! Vind vooral die eerste met zn 2en erg mooi! Ben benieuwd hoe het zoontje van Joanita heet! en ik hoop dat ze toch een beetje een voorspoedige bevalling heeft gehad! Vanavond lekker bij mn mama geweest...voor de 36179x Sweeney Todd gekeken...zo'n leuke film! Steef heeft gelukkig ook een leuke dag gehad bij het voetballen...heerlijk gegeten zei hij...en alles was gratis...ben blij dat ie het gezellig heeft gehad...hij belde wel (heel schattig) twee keer...zomaar zei hij...maar hij belt echt nooooooooooooit...dus stiekem is ie toch zenuwachtig aan het worden denk ik! LIEF! Ga mn bed in! Tot morgen!
Goeiemorgen! Pff was al weer om 6.30 op dames met de inleidingen; veel succes vandaag !! Alle andere met afspraken ook. @ Mac: Fijn dat je zo'n leuke avond heb gehad met je man! Ik lees ook inderdaad dat Joanita is bevallen van een zoon Jamy! Gefeliciteerd !!! @ Sarah: Haha lief dat Steef 2 keer belde, hij zal inderdaad ook wel een beetje zenuwachtig zijn. Schattig hoor
@rianne, jij ook al zo'n vroege vogel hier nog 1. ook half 7. lag nog wel lekker, maar voelde me niet zo lekker, dus nu eruit, en lekker ontbijten... en om 10 uur nog ff trug naar bed. wel erg mooi weer!!! lekker zonnetje en zo vroeg al....
joanita: gefeliciteerd met jullie zoontje.. ( als we hyves mogen geloven ) iedereen met afspraken/inleidingen: toi toi toi
Goedemorgen dames, Iedereen met afspraken en inleidingen succes! Joanita: gefelicitieerd met je zoontje! Iedereen die een weekje verder is, gefeliciteerd!!! HIer slecht geslapen, had het zeiltje van het kraampakket op mijn bed gelegd.. Vannacht er maar gelijk weer onder vandaan getrokken! Wat een shit ding zeg! Maar even kijken of ik ook zo'n ander ding koop. Gisteravond toch nog 1,5 kast in elkaar gezet.. hoef nu alleen nog maar 4 lades.. Zo eerst het huisje even snel een schoonmaakbeurt geven voordat de kraamzorg komt. Vandaag 34 weken!! Jeahh
hm gisteren nog wel bijgelezen maar het forum was zooo sloom en knikkerde mijn reacties er ook nog eens uit hier gisteren lekker rustig aan gedaan, ben bijna klaar met mijn bedankjes. Ik had gisteren volgens mij hetzelfde als jij Rianne, een hele strakke buik. Niet fijn! Nu is het wel weer weg. Ik ga zo naar de fysio en vanmiddag nog op kraamvisite. Ik kom na de fysio nog wel even kijken. Joanita gefeliciteerd met de geboorte van Jamy! En dames met afspraken (wat een hoop vandaag) veel succes!
@snieke fijn dat je bedankjes af zijn succes bij fysio en veel plezier op kraambezoek! @dames met weekje verder gefeliciteerd!
Goede morgen allemaal! Eindelijk weer een zonnetje vanmorgen! @ joanita gefeliciteerd met jullie zoontje Jamy (is er al een bevallen topic voor joanita?)