Wat zijn jullie fanatiek 's ochtends Meiden met inleidingen en afspraken, succes!!! Smiley misschien de volgende??
Ik wil ook mijn meisje hebben!!! Kan echt niet meer wachten! En ik heb al dikke 4 dagen ofzo geen voorweeen meer. Helemaaal niks! Wel fijn hoor, aangezien ze toch pas over 3 weken mag komen.
Ik denk dat Vergo de volgende is. Die ligt al een tijd met gebroken vliezen in het ziekenhuis en wordt vandaag ingeleid.
Haha raar gevoel? Vertell! Hier is de kleine ineens helemaal wild! Echt ze heeft lang niet zo veel en zo erg geschopt als ze nu doet
Oke spannend!!! ik heb sinds een paar dagen soms menstruatiekrampen, was helemaal vergeten hoe dat voelde hahaha Moet zeggen dat ik dat gevoel niet als vervelend ervaar.
@Buddy balen hoor dat je pc ook kapot is nu..Nog even volhouden meid en dan mag je ook lekker met verlof!! Het zit je niet allemaal mee he
Ik kreeg trouwens vorige week een brief van het UWV dat ze ik een WAZO uitkering had aangevraagd en dat ze gingen kijken of ik daar recht op had. Ik heb alleen niets aangevraagd. Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Ja weer 2 mama´s erbij Joanita en Jent gefeliciteerd met jullie zoontjes En geniet van deze bijzondere tijd Dizzy en Vergo suc6 vandaag en spannend mischien ook snel jullie kindjes in de armen Meiden met afspraken veel plezier Hier vandaag 35 weken nog 35 dagen te gaan Dochter is naar kdv, kga nu beetje stofzuigen en dweilen en vanmiddag ga ik op kraambezoek bij een vriendin, dan zal het wel helemaal beginnen te kriebelen, heb vannacht gedroomd dat mijn vliezen waren gebroken, maar vanmorgen niks aan de hand
Aaahhh ik ben aan het wachten op de controle van mijn vriend zijn werk.. Als die weg is ga ik de lades in elkaar zetten en de babykamer in orde maken Kan niet wachten!
Aaahhh ik ben aan het wachten op de controle van mijn vriend zijn werk.. Als die weg is ga ik de lades in elkaar zetten en de babykamer in orde maken Kan niet wachten!
@nathalie groot gelijk hoor! Lekker relaxen vandaag. @mac mooi zo! @kuidebokibi ja echt balen zo zonder computer, moet echt een nieuwe voor me verlof begint hihi. Op me werk is het lekker druk dus de tijd gaat lekker snel voorbij, vandaag maar een half dagje. De aarbeien waren nog wel een beetje lekker hoor hihi. @Rianne1984 oh spannend....mischien ben jij nu wel aan de beurt! @prettymommy2be een helemaal wilde baby, hihihi! @Aaliyah86 ja het is balen van de pc maar verder gaat alles heel goed dus mag niet klagen! HOe gaat het met jou? Is de pijn nog uit te houden? Wanneer mag je weer naar de vk? @Sanne gefeliciteerd met je 35 weken! Bijlezen wil niet echt lukken hihi.