Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kejay

Kejay Niet meer actief

Mijn borsten zijn voor mijn gevoel ook al een maat gegroeid (en ik had al een D)! De pijn is wel minder geworden. alleen s'nacht zijn ze duidelijk aanwezig, vooral als ik me omdraai

2. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Ik krijg naar mate de dag vordert meer honger :)

En mijn buik wil meer ruimte dus mag niet van mijn buik met de benen over mekaar geslagen zitten of in elkaar gedeukt zitten, nee ik moet netjes rechtop met de benen naast elkaar anders protesteert mijn buik! 8)

En ben al een cupmaat gegroeid, krijg een behoorlijke voorgevel :oops:
    En ze doen pijn :(

En ook nog de griep erbij, al 2 weken..

Oh en steken, van mijn onderbuik tot mijn ribben. Heb het idee dat er een volksverhuizing aan de gang is daarbinnen! :rolleyes:

3. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    haha ik heb normaal 70 F of 75 E :oops:
    Ik hoop niet dat er veel bij gaat komen :confused:

4. Kejay

Kejay Niet meer actief

oei... Arme jij! Daar zul je nog wel last van krijgen :(

5. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Ik heb al last van mijn een cup gegroeide C75! Laat staan een E of F :(
    Succes hoor! Leve de BH 8)

6. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Zou ik dan eindelijk naar een cup c gaan :D :D

7. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    hier nog totaal geen buikje hoor. nou ja wel een buikje (lees buiik!) maar dat is allemaal hangend nog van de 1e..
    groter(.)(.) ... nope.. hier niet hoor. ze zijn niet eens gevoelig..

steken/krampen: tjaa nog steeds al niet zo vaak en heftig meer als in het begin ... sochtends kan het nog al heftig zijn maar meestal een teken dat ik naar wc moet(grote boodschap.. sorry voor detail)
    savonds als ik op bed lig ook. steken/krampen..

wel nog steeds moe.. al is het nu iets minder.

8. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

heb zaterdag mijn eerste twee zwbroeken gekocht...krijg mijn eigen broeken niet meer aan zo opgeblazen is mijn buik al :confused:...mijn borsten are killing me..elke ochtend en vaak ook in de middag voelen ze aan of ze in de vriezer hebben gezeten. Vooral mijn tepels dan die zijn dan ook helemaal paars/blauw :(...man man wat doet dat zeer zeg.
    dan zet ik snel een kopje thee en ga met het warme kopje dan over mijn borsten :oops: :oops: om de pijn weg te krijgen..wat eten betreft wel honger maar eet niet zoveel..veels te misselijk ...meestal neem ik dan een beschuitje om de misselijkheid te laten zakken maar vaak is het wc rennen geblazen.
    leuk he al die klachten! :D...had net als pixie vorige week ook het idee dat het niet goed zat...had echt helemaal nergens meer last van maar dat is sinds zaterdag dubbel en dwars weer terug...

9. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Vandaag zijn de krampen bij mij zeeeer aanwezig, beetje vervelend zelfs. Had jij dit ook mam85?!

10. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    ja hoor ha dik ook en nog wel eens. soms ben ik er nog steeds van overtuigd dat ik gewoon ongesteld ga worden..

11. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Zo, heb niet alles teruggelezen, maar wel hier en daar iets.

@ veel eten: dat wisselt bij mij heel erg. 5e week kon ik de hele dag wel eten, nu moet ik mezelf echt dwingen iets naar binnen te werken. Soms dan ineens weer een hónger waar je U tegen zegt... 's Avonds de meeste last met eten.

@ onzeker: dat ken ik ook wel... Ik kijk nog steeds iédere keer dat ik naar de wc ga of ik niet misschien toch ongesteld ben geworden... :oops:
    Maar roze bloedverlies hoeft niets te betekenen he... Tis gewoon allemaal wat meer doorbloed daar, dus je kunt heel makkelijk een vaatje kapot krijgen ofzo...
    Had vannacht gedroomd dat ik een miskraam kreeg trouwens :(

12. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    @mam85

Nou, dat gevoel heb ik dus ook :(

Wat is deze site toch een heerlijke uitvinding ;) volgens mij had ik anders al 10x aan de telefoon gehangen bij de h.a./fert.arts! ;) ;)

13. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

he get Marb..dat zijn geen leuke dromen :(
    dat onzeker heb ik ook hoor...miss na de echo dat het dan minder wordt/..geen idee

14. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    @Marb: dat mag je niet dromen hoor! Droom dan maar dat je 8-ling krijgt ;) ;) :D

Ik heb vanacht voor geen meter kunnen slapen, bij elk geluidje wakker, plassen, en toen de wekker ging van mijn vriend (om 4:00u.) was ik ook weer klaar wakker :(

15. nic1

nic1 Lid

20 jul 2008
    72
    0
    0
    docent muziek
    Rijswijk
    11 november om 10.30u mijn eerste echo! Jeeh, dan ben ik 10 weken en 6 dagen zwanger. Ben zo blij dat ik nog maar 3 weken hoef te wachten. Voor €5,- krijg ik zelfs een dvd ervan!

16. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113

Nou... een 8-ling is anders ook niet gaaf :confused: :)

Ik was ook heel veel wakker ja... Merk dat t bij mij vaak beter gaat als ik even naar de wc ben geweest, ook al had ik niet t idee dat ik erg nodig moest daarvoor...

@ zwangerschapsbroeken: ik had er al 2 gekocht, de vorige keer dat ik zwanger was. Ik draag ze nu af en toe, het zit wel erg lekker. Maar meestal nog een gewone broek.

17. nic1

nic1 Lid

20 jul 2008
    72
    0
    0
    docent muziek
    Rijswijk
    oja, ook al mn eerste zwangerschapsbroeken gekocht. Mijn gewone broeken doen echt pijn.

18. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Hoezo niet ?!? ;)

Ik had geen zin om te gaan plassen, bedje was net zo lekker warm!

Vraagje: Ik heb 10-11 een afspraak staan bij de fert.arts voor de eerste echo, moet ik dan ook een verloskundige praktijk uitzoeken?!?

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

fijne dag allemaal
    ik ga ff hond uitlaten en zo naar mn werk,
    gelukkig maar van 4 tot 9 dus niet zo heel lang,
    en nog f plasje doen voor mvm.
    eigenlijk zonde dat als je niet thuis bent nu je plas eigenslijk weg moet gooien, maarja om nu overal die kannen mee naar toe te nemen...

20. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Nou eh... omdat we een huisje op t oog hebben met 3 slaapkamers en niet met 9 ;)

Ik weet niet of je onder behandeling blijft van de fert. arts? Zo nee, dan moet je denk ik wel naar de vk. Ik zou anders die arts even bellen, dan weet je t zeker.

Deel Deze Pagina