Mijn borsten zijn voor mijn gevoel ook al een maat gegroeid (en ik had al een D)! De pijn is wel minder geworden. alleen s'nacht zijn ze duidelijk aanwezig, vooral als ik me omdraai
Ik krijg naar mate de dag vordert meer honger En mijn buik wil meer ruimte dus mag niet van mijn buik met de benen over mekaar geslagen zitten of in elkaar gedeukt zitten, nee ik moet netjes rechtop met de benen naast elkaar anders protesteert mijn buik! 8) En ben al een cupmaat gegroeid, krijg een behoorlijke voorgevel En ze doen pijn En ook nog de griep erbij, al 2 weken.. Oh en steken, van mijn onderbuik tot mijn ribben. Heb het idee dat er een volksverhuizing aan de gang is daarbinnen!
hier nog totaal geen buikje hoor. nou ja wel een buikje (lees buiik!) maar dat is allemaal hangend nog van de 1e.. groter(.)(.) ... nope.. hier niet hoor. ze zijn niet eens gevoelig.. steken/krampen: tjaa nog steeds al niet zo vaak en heftig meer als in het begin ... sochtends kan het nog al heftig zijn maar meestal een teken dat ik naar wc moet(grote boodschap.. sorry voor detail) savonds als ik op bed lig ook. steken/krampen.. wel nog steeds moe.. al is het nu iets minder.
heb zaterdag mijn eerste twee zwbroeken gekocht...krijg mijn eigen broeken niet meer aan zo opgeblazen is mijn buik al ...mijn borsten are killing me..elke ochtend en vaak ook in de middag voelen ze aan of ze in de vriezer hebben gezeten. Vooral mijn tepels dan die zijn dan ook helemaal paars/blauw ...man man wat doet dat zeer zeg. dan zet ik snel een kopje thee en ga met het warme kopje dan over mijn borsten om de pijn weg te krijgen..wat eten betreft wel honger maar eet niet zoveel..veels te misselijk ...meestal neem ik dan een beschuitje om de misselijkheid te laten zakken maar vaak is het wc rennen geblazen. leuk he al die klachten! ...had net als pixie vorige week ook het idee dat het niet goed zat...had echt helemaal nergens meer last van maar dat is sinds zaterdag dubbel en dwars weer terug...
ja hoor ha dik ook en nog wel eens. soms ben ik er nog steeds van overtuigd dat ik gewoon ongesteld ga worden..
Zo, heb niet alles teruggelezen, maar wel hier en daar iets. @ veel eten: dat wisselt bij mij heel erg. 5e week kon ik de hele dag wel eten, nu moet ik mezelf echt dwingen iets naar binnen te werken. Soms dan ineens weer een hónger waar je U tegen zegt... 's Avonds de meeste last met eten. @ onzeker: dat ken ik ook wel... Ik kijk nog steeds iédere keer dat ik naar de wc ga of ik niet misschien toch ongesteld ben geworden... Maar roze bloedverlies hoeft niets te betekenen he... Tis gewoon allemaal wat meer doorbloed daar, dus je kunt heel makkelijk een vaatje kapot krijgen ofzo... Had vannacht gedroomd dat ik een miskraam kreeg trouwens
@mam85 Nou, dat gevoel heb ik dus ook Wat is deze site toch een heerlijke uitvinding volgens mij had ik anders al 10x aan de telefoon gehangen bij de h.a./fert.arts!
he get Marb..dat zijn geen leuke dromen dat onzeker heb ik ook hoor...miss na de echo dat het dan minder wordt/..geen idee
@Marb: dat mag je niet dromen hoor! Droom dan maar dat je 8-ling krijgt Ik heb vanacht voor geen meter kunnen slapen, bij elk geluidje wakker, plassen, en toen de wekker ging van mijn vriend (om 4:00u.) was ik ook weer klaar wakker
11 november om 10.30u mijn eerste echo! Jeeh, dan ben ik 10 weken en 6 dagen zwanger. Ben zo blij dat ik nog maar 3 weken hoef te wachten. Voor 5,- krijg ik zelfs een dvd ervan!
Nou... een 8-ling is anders ook niet gaaf Ik was ook heel veel wakker ja... Merk dat t bij mij vaak beter gaat als ik even naar de wc ben geweest, ook al had ik niet t idee dat ik erg nodig moest daarvoor... @ zwangerschapsbroeken: ik had er al 2 gekocht, de vorige keer dat ik zwanger was. Ik draag ze nu af en toe, het zit wel erg lekker. Maar meestal nog een gewone broek.
Hoezo niet ?!? Ik had geen zin om te gaan plassen, bedje was net zo lekker warm! Vraagje: Ik heb 10-11 een afspraak staan bij de fert.arts voor de eerste echo, moet ik dan ook een verloskundige praktijk uitzoeken?!?
fijne dag allemaal ik ga ff hond uitlaten en zo naar mn werk, gelukkig maar van 4 tot 9 dus niet zo heel lang, en nog f plasje doen voor mvm. eigenlijk zonde dat als je niet thuis bent nu je plas eigenslijk weg moet gooien, maarja om nu overal die kannen mee naar toe te nemen...
Nou eh... omdat we een huisje op t oog hebben met 3 slaapkamers en niet met 9 Ik weet niet of je onder behandeling blijft van de fert. arts? Zo nee, dan moet je denk ik wel naar de vk. Ik zou anders die arts even bellen, dan weet je t zeker.