@depke wat fijn dat het zo goed gaat. @kuide gelukkig hoef je niet te betalen. als ik meer bloedverlies krijg dan moet ik verplicht totaan mijn bevalling platliggen in het ziekenhuis en dan krijg ik vaker een ctg en echo om alles in de gaten te houden.
@ Mandy: Doe maar rustig aan hopelijk krijg je nu geen bloedverlies meer. Er zijn al veel dames die in mei bevallen, dacht er van het weekend bij mezelf nog aan stel dat het ook eerder komt ik ben nog helemaal niet klaar met alles, dus vandaar nu maar begonnen met de wasjes @ Debke: Fijn dat de kleine al zo goed drinkt en dat ie z'n hoofdje al op tilt. @ Kuide: Dat scheelt weer dat je niet hoeft te betalen. @ Smiley: Spannend hoor!! Heb net de 2e was met kleertjes aan gezet en de 1e opgehangen en in de droger gedaan. De keukenkastjes zijn weer schoon en netjes. Zo denk ik nog ff dutje doen op de bank.
@ Mandy: Duim voor je dat je geen last meer krijgt van bloedverlies!!! @ Pretty: Hoe is het gegaan met de kraamzorg?
@tamtam hier is alles al gewassen en gadaan, moet alleen nog de klossen halen en het zeiltje op mijn bed leggen.
@Girafje het boek wat ik leen van hem heet In een sluier gevangen (is ook een film van not without my daughter) ik vind het echt een super goed boek!! Ga zo weer verder lezen @Mandy ooh wat balen van je bloedverlies, maar snap wel van je man dat ie boos werd. Je moet altijd gelijk bellen dan hoor!!! Lijkt mij ook niks als je plat moet in het zh, maarja als het beter is voor je beeb.... Ja hoe zou het met Smiley gaan...wie is haar buddy ook alweer??? @Eten weet wat we gaan eten vanaaf hahah spinazie met een eitje erbij denk ik en boterjus heb ik wel trek in
@Debke: Fijn dat Damien het zo goed doet! Je maakt me jaloers met je enthousiaste verhaal, ik wil oooook.. @Pretty: Jij bent lekker actief bezig. Misschien heb je net zon makkelijke als mij, die wilde een glaasje water @Mn lieve buddy : Balen zeg. Hopelijk vanaf nu geen bloedverlies meer!
@Mac hahaha oke dat ben jij dus @Mama ja die van mij wilde ook alleen glaasje water...geen poeha zo nu even yoghurt met vruchtenhagel maken mjam heb honger
meiden jullie zijn allemaal erg lief met jullie reacties, af en toe heb je dat gewoon even nodig kortom ik vind jullie allemaal toppers!
oohh..... de ballonnen in de box hebben ook geen zin meer.... zie net dat de kat tegen de box aan gaat staan, een tikje tegen een ballon geeft door de spijlen heen, zodat de ballon verplaatst (op een andere ballon), springt op de box en gaat tussen de ballonnen op het lege plekje liggen... Wat is het toch ook een monster!!!
@Snieke...gefeliciteerd met je 38 weken! sex: Hier lukt het nog hoor...maar het begint wel anders aan te voelen merkte ik... @Jent en Joa...allebei gefeliciteerd met jullie zoon! Ben erg beniewd hoe het gaat met jullie en hen! En naar de foto's natuurlijk! @Nathalie...dat is je zwangerschapsuitkering...alle vrouwen die werken of een uitkering krijgen hebben daar recht op...vaak regelt de werkgever dat allemaal... Ik kreeg het ook thuis,...maar ik zit natuurlijk in de ww... @mama...dat kan ik ook als de beste...alleen water toevoegen! Haha! dan lukt het zeker weten! krijg wel gelijk trek in brownies... @Snieke...mijn vk zei ook dat zoveel procent na de uitgerekende datum geboren wordt...is toch jammer..want als er al zoveel baby's geboren worden zit ik dalijk daar bij! Niet eerlijk! @Laura...dat is nog eens goed nieuws! Lekker hoor...scheelt toch weer aardig wat centen! @Debke...lekker dat het zo goed gaat! @Mandy...heh getver...doe maar lekker rustig dan! Hopen dat je geen bloedverlies meer hebt! En idd...alles met Johnny Depp is geweldig! Vind hem echt een briljanta acteur...en erg mooi natuurlijk! Haha! Ik wou nog even zeggen dat ik het niet eerlijk vind...hahaha...ik wil ook mn babytje! en hij mag al komen...maar wil denk ik nog niet! Frustrerend hoor...dat er zoveel dames al zijn bevallen...helemaal omdat ze bijna allemaal na mij waren uitgerekend.. Maar ja...ik ga er maar vanuit dat ie te laat komt...
jaa jent gefelciteerd met jullie zoon Bas! hier echt een k*tdag........ vanmorgen linds naar school gebracht... en heb me een pijn in me onderrug.... het is constant maar afentoe net alsof ze me ruggegraat in drieen willen trekken......... gelukkig vanmiddag naar de gyn om 5 over 4 ! hoe gaat met de andere meiden? en nog buddynieuws van de meiden die vandaag werden ingeleid?
Zo ben ff zwemmen en de kleine jongen naar bed aan het brengen, is er nog een kindje bij @ Jent van harte met de kleine man, leuk nog een jongetje erbij bij de junimama's! @ Mandy, balen! Zeker nu je al een klein meisje thuis heb rondlopen, moet je er helemaal niet aan denken om zo lang plat te moeten liggen Doe rustig aan meisie! @ Kuide, lekker dat je niet hoeft te betalen, dat is weer een meevaller Verder natuurlijk weer een hoop eetpraatjes gelezen gaat het niet over zwanger zijn dan gaat het bij de junimama's over eten Wij eten gewoon aardappelen brocoli en kipschnitzel. Mannetje heeft het weekend al vet genoeg gegeten en mijn mannen vinden hollandse pot (jammer genoeg) het lekkerst. Ik dus helemaal niet, misschien dat ik nog een salade oid voor mezelf maak.